2014-07-13, 14:03
Medlem
waikikiis avatar
PSG agerar som City gjorde när de fortfarande nyrika och spelare börjat få upp ögonen för deras lönecheckar d vs värvar spelar på hög för att de kan. Typ som att Nasser vill köpa sig ett par nya polare att hänga med ibland.
2014-07-13, 14:04
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Japp.

Hela Neymar-affären mörkade väll Barca siffrorna?

edit: Vart har Barca gått ut officiellt med priset?
Du måste skoja med mig?

Nej allt blev officiellt men tog lite tid. 71 miljoner pund med alla skatter, betalningar till hans familj osv men tror han enbart kostade 57 miljoner euro.
2014-07-13, 14:07
Medlem
waikikiis avatar
Tig väl en väldans tid med Neymar, känns mer som journalister grävde fram den sanna prislappen än att Barca presenterade summan.
2014-07-13, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Fast kan man verkligen ta en människa på allvar som heter LeGossip på twitter?

Jonathan Johnson heter han annars. Är en journalist som jobbar i Paris, har bra insikt i PSG. Hade rätt om Cavani till klubben samt Marquinhos. Jag skulle ta alla hans ord för sanning då han även har bra källor i L'Equipe.
2014-07-13, 14:16
Bannlyst
@GFN_France: According to @SimoneRovera, Edinson Cavani must leave PSG if Angel di Maria is to join. #PSG #RMCF

Jag skulle spontant kunna tänka mig ett byte mellan dessa spelare. Madrid får sin efterlängtade nia och PSG köper spelare hejvilt utan någon som helst tanke på hur detta ska realiseras i praktiken.
2014-07-13, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Jonathan Johnson heter han annars. Är en journalist som jobbar i Paris, har bra insikt i PSG. Hade rätt om Cavani till klubben samt Marquinhos. Jag skulle ta alla hans ord för sanning då han även har bra källor i L'Equipe.

Även Gazzettan skriver att det är klart med Di Maria till PSG.
2014-07-13, 14:22
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Du måste skoja med mig?

Nej allt blev officiellt men tog lite tid. 71 miljoner pund med alla skatter, betalningar till hans familj osv men tror han enbart kostade 57 miljoner euro.
Skoja om vad? Att jag litar mer på Echo än Balagues hitta-på-siffror?
2014-07-13, 14:53
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
@GFN_France: According to @SimoneRovera, Edinson Cavani must leave PSG if Angel di Maria is to join. #PSG #RMCF

Jag skulle spontant kunna tänka mig ett byte mellan dessa spelare. Madrid får sin efterlängtade nia och PSG köper spelare hejvilt utan någon som helst tanke på hur detta ska realiseras i praktiken.

Fast nu har väl Benzema ändå visat att han har tillräckligt med klass för att starta i Madrid. Perfekt spelare som inte tar för mycket plats och låter Ronaldo samt Bale briljera. W
2014-07-13, 14:55
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Citat:

Fantastiskt bra för PSG ifall man byter ut Cavani mot Di Maria. PSG vill ju som sagt spela 4-3-3 och då är inte Cavani optimal på en kant. Mycket bättre att isåfall köpa Di Maria. Enda funktionen Cavani annars fyller i laget är att vara en säker efterträdare till Zlatan om några år när han inte håller längre. Men PSG är ju inte direkt behov av säkra lösningar flera år framöver, utan kan ju lätt pynta ut 500 miljoner om några år till en ersättare för Zlatan.

Ser framför mig PSG:

-----------------Sirigu--------------------
--Ny högerback-Luiz-Silva-Maxwell(Digne)--
-------Veratti---Mautudi---Cabaye-------- (Pogba?)
------Di Maria----Zlatan----Lavezzi-------- (Guzman?)

Ganska starkt lag.

Vad tror ni?
2014-07-13, 15:42
Medlem
Vad händer med Lucas Moura om Di Maria kommer?
2014-07-13, 15:45
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Vad händer med Lucas Moura om Di Maria kommer?

Lär väl bli bänk alternativ till Lavezzi och Di Maria. Möjligtvis kunna konkurrera om Lavezzis plats.
2014-07-13, 15:50
Bannlyst
Det känns som att Pastore hänger löst och att Chelsea kan vara intresserade. Mourinho har en förkärlek för tior och Oscar är nog ingen favorit hos den gode portugisen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in