2014-07-12, 00:12
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhomboid
Kan inte United värva toppnamn nu när dom bestämt sig för att inte snåla med cashen så kan ingen klubb i england värva några toppnamn.
Arsenal kan uppenbarligen
2014-07-12, 00:19
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Kan inte United värva toppnamn nu när dom bestämt sig för att inte snåla med cashen så kan ingen klubb i england värva några toppnamn.
Hur tänker du nu egentligen? Har du missat att Arsenal värvade Sanchez igår och Chelsea redan har värvat Fabregas och Costa?
2014-07-12, 00:21
Medlem
LeonVances avatar
Citat:

Mycket beror på CL-spel!
2014-07-12, 00:35
Medlem
soffsitss avatar
#Mangala very close to @MCFC: tomorrow possible medicals for him
https://twitter.com/DiMarzio/status/487709278099505152
2014-07-12, 01:35
Medlem
adzzs avatar
Pratas lite om Javi Manquillo till Arsenal. En 20-årig högerback från Atletico, vem är denna pojk?
2014-07-12, 09:19
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Verkligheten motsäger dig, Sanchez, Fabregas och Costa måste ses som toppnamn. Det är inte i första hand hur stor plånbok du har och hur mycket pengar du är beredd att sats för att få in spelare i truppen som avgör även om det har betydelse. Viktigare är nog att dels att spelarna känner att de kan fortsätta utvecklas, dels att klubben ifråga har en reell chans att slåss om en ligatitel och en CL-plats och att de verkligen spelar i CL. Men visst, det finns nog spelare som mer tittar till sin egen plånbok som går att locka med enbart en stor plånbok.
2014-07-12, 09:29
Medlem
svulles avatar
Man får ju ha i beaktande att Man Utd med största sannolikhet kommer vara tillbaka i CL nästa år igen. Jag tror inte spelare väljer bort ett lag som Man Utd, och med den tradition klubben har, för att man har missat CL ett år. Jämför då med Liverpool, som har CL i år, men med en reell chans att missa det åren framöver. Sen är det säkert så att man i dagsläget väljer Man City, Chelsea eller Arsenal före Man Utd, då den trion känns ännu mer stabilare när det kommer till CL-spel.

Men som flera sagt, jag tror verkligen inte man ska nonchalera bort Man Utd nu enkom för att de bommade CL. Man kommer ju inte ifrån att det fortfarande är ett av de starkaste sportvarumärkena i världen. Det lär man väl inte minst se nu när de snart ska skriva på nytt med Nike (eller vilken aktör det nu till sist blir).
2014-07-12, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Man får ju ha i beaktande att Man Utd med största sannolikhet kommer vara tillbaka i CL nästa år igen. Jag tror inte spelare väljer bort ett lag som Man Utd, och med den tradition klubben har, för att man har missat CL ett år. Jämför då med Liverpool, som har CL i år, men med en reell chans att missa det åren framöver. Sen är det säkert så att man i dagsläget väljer Man City, Chelsea eller Arsenal före Man Utd, då den trion känns ännu mer stabilare när det kommer till CL-spel.

Men som flera sagt, jag tror verkligen inte man ska nonchalera bort Man Utd nu enkom för att de bommade CL. Man kommer ju inte ifrån att det fortfarande är ett av de starkaste sportvarumärkena i världen. Det lär man väl inte minst se nu när de snart ska skriva på nytt med Nike (eller vilken aktör det nu till sist blir).

Det ska man inte ta för givet. City, Chelsea och Arsenal känns starkare och sedan får man se hur Liverpool tackar frånvaron av Suarez.

United behöver en helrenovering av sin försvarslinje som mer liknar ett korplags.
2014-07-12, 10:22
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Ser mest överallt att det gällde 65.3 miljoner pund (i runda slängar 750-760 miljoner kronor enligt olika valutaomvandlare). SSN bland annat har hävdat att priset låg på 65.3 GBP.
SSN säger även dom 75M PUND. Vart hittade du 65,3?

Liverpool have agreed to sell Luis Suarez to Barcelona in a deal which could be worth as much as £75m.

http://www1.skysports.com/football/news/11669/9379054/transfer-news-barcelona-have-agreed-a-fee-with-liverpool-for-luis-suarez
2014-07-12, 11:05
Medlem
Alex P. Keatons avatar
När det gäller övergångar har jag all förståelse för om man vill dela upp betalningen i flera omgångar. Även att man lägger in prestationsbaserade klausuler. Si och så mycket beroende på antal matcher, mål CL-spel och vunna troféer till exempel. Men om det finns en utköpsklausul varför skulle den säljande klubben gå med på med på prestationsbaserade klausuler om man inte vill sälja spelaren i fråga? Den enda orsak jag kan komma på för stunden är om den totala summan för alla klausuler om de uppfylls överstiger utköpsklausulen. Lite av ett riskspel för den säljande klubben med andra ord. Även om det kanske i slutändan lönar sig. Har jag missat något? Om ni hänger med i mina tankar.
2014-07-12, 11:09
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Kroos och Rodriguez i princip klara för Real,skönt.
2014-07-12, 11:14
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Kroos och Rodriguez i princip klara för Real,skönt.

Var har du läst det om James Rodriguez? Jag har bara sett att han uttalat sig väldigt positivt om Real Madrid och dess spelare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in