Citat:
Ursprungligen postat av
Kleopatra2013
Jag gissar att frun i Gaza ber till högre makter att gubben kommer att drälla runt mycket länge hos sina släktingar i Sverige. Äntligen råder fred inom familjen och hon kan fokusera på det som är viktigt. Att familjen undkommer fara, mår bra och har mat för dagen.
Och jag instämmer i att det suger verkligen att mina hårt inarbetade skattepengar ska gå till denna skitsmörja.
Om någon kommer på en brilljant idé hur man kan låsa in/förvara dessa mycket egotrippade narcissistiska män som ställer till med ett sådant onödigt lidande och elände världen över så är jag beredd att betala t o m lite till i skattepengen.
Men då ska man även ha någon förvaring av dessa korkade fruntimmer som sväljer allt som dessa idioter hittar på
Det är verkligen mycket elände som kvinnor kan drabbas av när de behandlas som handelsvaror och inte får välja man själva. Denna hemska nutidssaga började med en kvinna, Madi som levde med en man, Rami som valde henne för hon var en inträdesbiljett för honom och klanen till Sverige. Mannen slog kvinnan, han körde henne till COOP för att stjäla och i övrigt levde han ungkarlsliv. Det fanns inga pengar att ha ett normalt liv, ett hushåll där man tar hand om barnen.
Sedan är det skitfarsan som skickar iväg sin dotter till dessa släktingar som misshandlar henne tills hon avlider av skadorna. Det är en stor släkt i övrigt, men alla struntar i om hon har det bra. De ser att hon blir upplärd att stjäla, blir misshandlad och går hungrig.
Och nu har vi frun i Gaza som påstås inget veta. Men antagligen är hon fly förbannad på sin man och njuter av sin kvinnofrid, och har lugn och ro medan mannen dräller i Sverige, och vill pressa skadestånd och asyl.