2014-07-11, 21:29
Medlem
Pattayaruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darius83
Har du några problem med honom, så försök göra något åt det. Du kan ge dig fan på att du kommer stå öga för öga mot en som kan ha ihjäl dig utan att blinka
Ja, jag har massa problem med honom.
Det första är att fanskapet lever, jag önskar verkligen att han dör en plågsam, ångestfylld död.
Du har inte en jävla susning om vem jag är och att han skulle ha ihjäl mig utan att blinka!!!
En så eländig ynklig " untermenschen " vågar bara gå på oskyldiga djur som den äckliga fega krake han är.
Mitt hat till han är oåterkalleligt. Må han aldrig förlåtas av någon.
Citera
2014-07-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattayarules
Det första är att fanskapet lever, jag önskar verkligen att han dör en plågsam, ångestfylld död.
Du har inte en jävla susning om vem jag är och att han skulle ha ihjäl mig utan att blinka!!!
En så eländig ynklig " untermenschen " vågar bara gå på oskyldiga djur som den äckliga fega krake han är.

Ja, jag vet vad du tycker om snubben. Och du har problem med honom. Det är ett hat som bottnar i rädsla, vilket gäller i princip alla här på tråden. Såvida du inte har drabbats direkt av An*ers brott så är det inte din angelägenhet. Kanske kan du tänka dig att göra något åt saken. Men det är troligt att killen har psykopati i sina papper. De säger att man inte kan vinna över en psykopat. I psykopatens värld finns det människor som inte är något hot för psykopaten, och så finns det fiender. Fienderna förintas till varje pris, ifall de kommer i vägen. Jag skulle inte vilja träffas av tsunamivågen av An*ers raseri.
Citera
2014-07-11, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
Med tanke på din kompis mammas sladder om inträde till Mensa och framgång i detta prov så kan hon lika gärna öppna grindarna och låta oss alla besöka idioten.

Han sitter säkert och runkar när han ser hur han fortfarande får uppmärksamhet. För min hoppas jag att det första han gör när han kommer ut är att kasta sig framför tåget till Alvesta.

Javisst, jag kan be henne öppna grindarna till rättspsyk. Men det blir en jävla massa larmbågar och metalldetektorer att gå igenom. Sedan får ni gå igenom ett dussintals kriminellt psykisk sjuka och farliga patienter, som är vänner till An*er. Jag har hört att han stiftat bekantskap med en del där inne....

Angående självmord genom att kasta sig framför ett tåg i Alvesta av alla ställen, en psykopat som An*er ser aldrig någon anledning att ta livet av sig.
Senast redigerad av Darius83 2014-07-11 kl. 22:31.
Citera
2014-07-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neromecha
Ifall han blånekat, hade han varit en fri man idag?

Nej, troligen inte.
Citera
2014-07-11, 22:50
Medlem
Nu är det väl dags att sammanfatta diskussionerna på den här tråden med en fråga: Vart vill alla komma egentligen?

Många hatar honom. Ja, så långt är jag med. Varför hatar de honom? Denna typen av hat bottnar i rädsla. Såvida man inte har drabbats av An*ers brott, har man då något med hans liv eller brott att göra? Nej. Hur länge kommer folk att diskutera fallet An*er? De kommer att fortsätta att diskutera honom långt efter att han kommit ut från rättspsyk och gått upp i rök. Pooof! Då kan de fortsätta spekulera i allt om honom utan några framsteg.
Citera
2014-07-11, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattayarules

Jo, jag vet att han skulle kunna ha ihjäl dig utan att blinka. I alla fall om han nu är så jävla farlig som alla påstår. Din rädsla till honom är oåterkallelig, menar du väl? Och jag önskar att du får en smärtsam stroke och blir en grönsak lagom till klimakteriet.
Senast redigerad av Darius83 2014-07-11 kl. 23:01.
Citera
2014-07-11, 23:39
Medlem
Pattayaruless avatar
Citat:
Jo, jag vet att han skulle kunna ha ihjäl dig utan att blinka. I alla fall om han nu är så jävla farlig som alla påstår. Din rädsla till honom är oåterkallelig, menar du väl? Och jag önskar att du får en smärtsam stroke och blir en grönsak lagom till klimakteriet.

Ok. I dare you!
Du verkar känna till aset, vi kan väl prova om han har ihjäl mig.
Skicka pm så får vi får kontakt, sen får vi se hur jävla tuff äcklet är.
Men den fittan du är så vet jag att du bara snackar, men här har du chansen.
Fattar inte varför du skriver att vi alla är rädda för han, är inte ett jävla dugg rädd för han. Skulle med glädje möta upp han, skicka pm så får vi se.

Sätter 1000 spänn på att du inte kan styra upp det här för du är ett litet obetydligt kryp som skiter ner dig när det gäller, och det gör det nu!
Citera
2014-07-12, 00:10
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:

Ja han är farlig. Rent av livsfarlig.. I a f om man är lurvig, har fyra ben o heter findus :-D
Citera
2014-07-12, 00:42
Medlem
Neromechas avatar
Citat:
Nu är det väl dags att sammanfatta diskussionerna på den här tråden med en fråga: Vart vill alla komma egentligen?

Många hatar honom. Ja, så långt är jag med. Varför hatar de honom? Denna typen av hat bottnar i rädsla. Såvida man inte har drabbats av An*ers brott, har man då något med hans liv eller brott att göra? Nej. Hur länge kommer folk att diskutera fallet An*er? De kommer att fortsätta att diskutera honom långt efter att han kommit ut från rättspsyk och gått upp i rök. Pooof! Då kan de fortsätta spekulera i allt om honom utan några framsteg.

Jag tror han är hatad inte bara för att han var grym mot katterna och njöt av det, utan också för att han är en liten, blyg, skrämd kille. En sån som inbjuder till aggression och som folk irriteras på (även förutan sadism mot katter).

Dessutom, folk behöver nån att hata, och när det finns ett accepterat mål så projicerar de sitt hat på det.

Såvitt jag förstått har han haft psykiska problem.

Det är talande att ett av kattoffrens fd ägare fortfarande är vän med hans nya konto på facebook. Så en av personerna som direkt drabbats av denna mycket grymma behandling väljer att fortfarande interagera med honom.
Citera
2014-07-12, 00:44
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Jag tror han är hatad inte bara för att han var grym mot katterna och njöt av det, utan också för att han är en liten, blyg, skrämd kille. En sån som inbjuder till aggression och som folk irriteras på (även förutan sadism mot katter).

Dessutom, folk behöver nån att hata, och när det finns ett accepterat mål så projicerar de sitt hat på det.

Såvitt jag förstått har han haft psykiska problem.

Det är talande att ett av kattoffrens fd ägare fortfarande är vän med hans nya konto på facebook. Så en av personerna som direkt drabbats av denna mycket grymma behandling väljer att fortfarande interagera med honom.
Folk hatar honom för att han är ett ynkligt, patetiskt avskräde. Inget annat.
Citera
2014-07-12, 01:11
Medlem
Neromechas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Folk hatar honom för att han är ett ynkligt, patetiskt avskräde. Inget annat.

Notera ordvalen "ynkligt och patetiskt".

Jag tror inte ni skulle tyckt likadant om han var 2 meter lång, vägde 150 kg muskler, hade rakad skalle, skägg och satanisttatueringar. Och om han hade ryckt på axeln och inte brutit samman, gråtit och ångrat sig. Ni skulle inte tyckt om honom, men det skulle inte vara samma hat.
Citera
2014-07-12, 02:17
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Notera ordvalen "ynkligt och patetiskt".

Jag tror inte ni skulle tyckt likadant om han var 2 meter lång, vägde 150 kg muskler, hade rakad skalle, skägg och satanisttatueringar. Och om han hade ryckt på axeln och inte brutit samman, gråtit och ångrat sig. Ni skulle inte tyckt om honom, men det skulle inte vara samma hat.
Jag har ingen aning om hur han ser ut. Vet inte ens om han e neger eller vit. Så tyvärr har du fel.

Det ynkliga och patetiska består i att plåga små djur. Om möjligt hade varit ännu ynkligare om han var 2 meter o vägde 150 kg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in