2014-07-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Håll dig bara undan om du inte förstår är mitt tips allvarligt, akta dig för att komma i kontakt med någons könsorgan.
Sex är läskigt. Något mamma varnade för. Lås om dig nu liten.
Citera
2014-07-10, 23:03
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Håll dig bara undan om du inte förstår är mitt tips allvarligt, akta dig för att komma i kontakt med någons könsorgan.

Nu förstår jag inte, jag anser inte att dina argument är seriösa och då kontrar du med ovanstående? Hur menar du att det skall ses som seriöst?
Citera
2014-07-10, 23:03
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Fyfan vidriga ni är som inte förstår att sex ska vara ömsesidig attraktion att ni ens orkar leva
Ah, där fick vi det bekräftat. Tack! Äntligen en feminism som är ärlig med att vara en konservativ dogmatiker.
Citera
2014-07-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Sex är läskigt. Något mamma varnade för. Lås om dig nu liten.
lillskrot som bara knullar med kuvade thai horor, fyfan vad tragiskt. Det finns ingen som tar på allvar, allvarligt din signatur. Pajas

Stor humor med dig alla förstår hur ditt liv ser ut.
"vita kränkta män " eller hur? patetiskt
Citera
2014-07-10, 23:06
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ja gör det då så kanske äntligen fattar din jävla idiot.

varför då? jag har ingen lust.
Citera
2014-07-10, 23:07
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
lillskrot som bara knullar med kuvade thai horor, fyfan vad tragiskt. Det finns ingen som tar på allvar, allvarligt din signatur. Pajas

Stor humor med dig alla förstår hur ditt liv ser ut.

Är du rasist också? Varför är det fel för en man att knulla med asiater?
Citera
2014-07-10, 23:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja vad händer när man köper smuggelsprit? Säljaren går lös och köparen sys in? Ytterligare en dålig jämförelse.
Påståendet var att det är konstigt/fel när en ömsesidig överenskommelse - någon bjuder på vin - blir olaglig så fort pengar kommer in i bilden - någon säljer vin privat.

Men låstas att du är byggare och hjälper grannen att bygga ett hus istället - han ger dig pengar för jobbet - han har då anlitat svart arbetskraft, inte lagligt.

Citat:
Det finns många goda, samhälleliga skäl till att avkriminalisera droger, alkohol och även sex. Resten av världen ser det, inte svenska feminister. Hur funkar war on drugs? Hur var det i förbuds´tidens USA? Hur ser det ut idag i muslimska kulturer där prostitution är olagligt? Där går man till imamen, fastställer exakt tid för kortvarigt älktenskap(från några timmar till år) fastställer exakt summa och imamen som förkunnar det kortvariga giftermålet får sin del av kakan.
Sex och alkohol är inte kriminaliserat - det är under vissa omständigheter som ett brott uppstår..

Länder med legal könshandel har större problem med prostitution och människohandel än Sverige - det kallar inte jag för att det fungerar bra.

Citat:
Tramsargument av en uppenbart psykiskt sjuk människa.
Jag instämmer i din sammanfattning av ditt eget inlägg..
Citera
2014-07-10, 23:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Är du rasist också? Varför är det fel för en man att knulla med asiater?
Inget alls så länge han inte köper dem.
Citera
2014-07-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
varför då? jag har ingen lust.
Exakt. Men om du gjorde det så skulle du äntligen fatta vad fan som det är vi diskuterar.
Citera
2014-07-10, 23:11
Medlem
Fortfaraden inte fått svar på den frågan som många kivnnor i tråden också har ställt har jag sett.

Varför ska det vara så viktigt för män ha möjlighet köpa kvinnor sexuellt?
Efter att ha läst ex. antal av er här inne så börjar fundera på om där finns nått slags behov utöver det rent sexuella? babianens knulldockor var exempelvis rätt talande. Han vill inte ha riktiga dockor i silikon utan levande kivnnor som var som "knulldockor" ...wtf????

vad är detta? Ett slags förnedringsbehov/ dominansbehov är det det allt detta handlar om i grunden?
Citera
2014-07-10, 23:14
Medlem
Jag väntar fortfarande på att någon utom babianen ska svara på frågan. Hon har svarat men det är inte det som jag vill veta eftersom hon tycker att kvinnor ska vara lägre stående än mannnen.
Citera
2014-07-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Påståendet var att det är konstigt/fel när en ömsesidig överenskommelse - någon bjuder på vin - blir olaglig så fort pengar kommer in i bilden - någon säljer vin privat.

Men låstas att du är byggare och hjälper grannen att bygga ett hus istället - han ger dig pengar för jobbet - han har då anlitat svart arbetskraft, inte lagligt.

Sex och alkohol är inte kriminaliserat - det är under vissa omständigheter som ett brott uppstår..

Länder med legal könshandel har större problem med prostitution och människohandel än Sverige - det kallar inte jag för att det fungerar bra.

Jag instämmer i din sammanfattning av ditt eget inlägg..
Du menar att trafficking är litet i USA? Mindre problem där än i Tyskland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in