Citat:
Ursprungligen postat av
alienDNA
om bara alla hade haft din åsikt
tyvär är väldigt många som lirar detta spel i tron av att dom är duktiga för dom köttar t6 me sin wd eller crusader.
när dom inte inser att de klasserna är broken.
Sen har de mage att kalla barb, wiz, dh, och monk för nobs
de e därför ja blir lack när folk spelar crusader och wd.
i en perfekt värld håller jag dock helt med dig, man ska endast spela det man tycker e kul.
Tyvärr spelar folk Crusader och WD framför de roliga klasserna endast för dom vill följa med strömmen o kunna facerolla t6.
så de va inget mot dig utan mer mot hela mentaliteten i diablo 3 just nu.
Jo, fast då säga åt en ny spelare att "lira inte den klassen för den suger" är ju vad som leder in i det tänkande

Då är det bättre att han får lira den klass han tycker är kul och så ger man tips på hur han kan utveckla den.
Sen att säga att barbs suger är väl lite fel, min barb facerollar T5, klarar T6 enkelt även om det tar längre tid så känns inte värt det och då kör jag inte ens den builden alla säger att man måste köra (EQ).
Den här diskussionen har förvisso varit uppe sen release, alla kommer ihåg alla GC-Wizards/DH's eftersom de var de enda som kunde klara Inf T3/4 vid tidpunkten.
Alla andra var helt fuckade, personligen så vägrade jag de klasserna, inte för att de var op, men för att de var tråkiga. "pew pew pew" har inte varit min spelstil i något spel
Det ska vara blaaam blaaaam blaaam