OBS:Läs inte om ni inte tål kritik mot DPH,
Ej heller om era drömmar ska grusas ,,,
Visst Kambodja är jävligt billigt,men
Tycker det är konstigt att inte fler reagerar när denna DPH lägger sina trådar,alla lapar i sig allt han säger,och tror på det!
Det var nån som reagerade, likväl gör jag,denna "mytoman" skarvar på rätt bra vill jag påstå
Enlig vad jag förstått är han "relativt ny i Asien"
men ändock lyckas han hitta donnor som "inte" är horor,enligt honom själv (om jag läser mellan raderna)
Hittar boende som inte ens expatsen som bott i Asien i åratal ,och det gör han efter nån dag på plats,spelar tydligen ingen roll om det är Pattaya,Sihanoukville eller annan by
Får en konstig känsla av att denna snubbe har skrivit i ett annat Alias angående nått om thailand om det var nått hatiskt eller bara att han kunde hitta den abolut billigaste maten i Thailand som var typ billigare än Isaan mat ,och då var det i Bangkok,Pattaya mm
Kan ha fel men magkänslan säger mig *****,eller så e det som alla dessa fjortisar som vill visa sig som en riktig backis
Och frågasätter man han, blir han aggresiv som fan, säger väl en del om vad han inbillar sig,, brukar ju vara fräckt bland newbies att ståta med att hitta allt annat som ingen annan hittar, då e man STOR!!!
Till DPH !
Vakna upp lite du blir blåst med allt du förtar dig,
nån snodde några dollar och din kamera,ja va fan tror du om du inte betalar för dig och tror alla är normala asiatiskor,
Visst du har en liten självpondus,men fan tror om du inte tror lite på att du är guds gåva ändå ,där nere i asien
Har varit 15 ggr i Asien totalt ca 3 år på olika ställen och 6-8 ggr i Sihanoukville,
så jag vet vad det går för,
Har du inte hittat Happy Herbs än,(konstigt det är ju nästintill det mest kända där nere,men du har inte nämnt det?)
Fråga är du ens där, (ja jag börjar faktiskt frågasätta) du kanske sitter hemma i din etta i Svedala och drömmer dig dit igen efter din 2 veckors charter?
Tips,om du tycker Sihanoukville har dåligt internet, gå till lämplig butik skaffa dig Metfone simkort ladda med 1gb data så ska du se att det till och med nästan är bättre än i Thailand
Men du ,gå inte till Metfones eget kontor ,dom kräver nämligen Pass för att du ska få köpa (men det visste du väl såklart)
Gå till dom små stånden uppe vid marknaden
Du får gärna ladda upp lite bilder åxå på din eskapader (hade vart kul att se)
Jag lägger bara ett varningens finger till alla som går och drömmer sig bort med DPH:s diverse felaktiga prisnivåer
Som sagt låter det för bra ,är det oftast ********