2014-07-09, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Feminister är vana vid att utsättas för och lära sig ignorera personangrepp ... ja.. där är vi nog överens, det är min uppfattning också.

...och tänk att fortfarande är behovet av köp-sex enormt. Till och med trots att lillskrot personligen inser att en brutal grupp-våldtäkt bör straffas hårdare, än om man varsamt väcker frugan med lite mysig mjuk-sex.
Citera
2014-07-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
...och tänk att fortfarande är behovet av köp-sex enormt. Till och med trots att lillskrot personligen inser att en brutal grupp-våldtäkt bör straffas hårdare, än om man varsamt väcker frugan med lite mysig mjuk-sex.
Att avkräva av feminister att se nyansskillnader är allt för optimistiskt min vän. I deras värld är en trumpet en symbol för den sv3nska patriarkala våldtäktsskulturen.
Citera
2014-07-09, 15:16
Medlem
Citat:

Du säger "behov av köpsex". Jag säger "behov av kastrering".

Kan man inte kontrollera sin sexdrift utan anser sig ha ett behov av att köpa "rätten" att våldta en annan människas kropp bör man få sin sexdrift avlägsnad.
Citera
2014-07-09, 15:20
Medlem
Citat:
Öh. Det var just du och micro som drog ner nivån när ni började med person-angrepp. Jag försökte sedan påpeka det hela, vilket ni fullständigt struntade i. Du kan ju inte på allvar mena att man bara skall ta emot hela tiden, eller?
Fast det är väl just det som feminister är vana vid...

Fullständigt struntade i???

Du inledde en vettlös häxjakt om att en fullkomligt oskyldig fråga skulle vara ett personangrepp! Jag svarade tålmodigt på varenda långsökta inlägg du postade.

Sen började Lillskrot med osmakliga personagrepp.

Vad är det du menar att du inte ska behöva ta emot? Sakliga påpekanden om att du har fel? Att du utövar en enorm dubbelmoral?
Citera
2014-07-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Du säger "behov av köpsex". Jag säger "behov av kastrering".

Kan man inte kontrollera sin sexdrift utan anser sig ha ett behov av att köpa "rätten" att våldta en annan människas kropp bör man få sin sexdrift avlägsnad.

Vad har en samtyckande relation mellan vuxna med våldtäkt att göra?

Du talar för övrigt som en sann fascist. Ska du lobotomera och spärra in oliktänkande också medan du ändå håller på? Obehagliga människa. Hur långt är du beredd att gå för att uppnå moralisk renhet? Gaskammare?
Citera
2014-07-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Vad har en samtyckande relation mellan vuxna med våldtäkt att göra?

Du talar för övrigt som en sann fascist. Ska du lobotomera och spärra in oliktänkande också medan du ändå håller på? Obehagliga människa. Hur långt är du beredd att gå för att uppnå moralisk renhet? Gaskammare?
Det börjar m3d omskolningsläger och slutar antagligen med gaskammare ja. Svensk feminism är mycket totalitär och fascistoid.
Citera
2014-07-09, 15:30
Medlem
Haha fyfan alltså det har spårat ur rejält den här tråden, det är kul att se vilka reaktioner det blir från flashbacks torskar bara för att någon säger som det är om att ni vill kontrollera kvinnors sexualitet

Det är inte bra att vara en hora men att vara en torsk det är nog längst ner på skalan enligt mig på samhällets botten nivå.
Citera
2014-07-09, 15:34
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För det är inte kvinnor eller kvinnor rättigheter/sexualitet ni är intresserade av när frågan kommer upp.

Därför att där är det tjänsten som sådan du köper, inte kroppen som objekt.

Jo det är jag visst, och det spelar ingen roll vad du i din enfald säger om motsatsen. Jag är för kvinnors rättigheter och sexualitet i den bemärkelsen att jag tycker inte att man kan eller bör omyndigförklara vuxna kvinnors beslut kring att sälja sexuella tjänster, och att det samtidigt är jävligt fel att göra som man gör i Sverige: straffa män för att de erkänner dessa kvinnors myndighet och beslutsfattande genom att under skäliga villkor vara deras kunder.

Kan du bevisa att en prostituterad "säljer kroppen som objekt"? Har du ens läst några annonser för tjänsterna som prostituerade erbjuder? Jag har då aldrig sett någon annons som säger "för x antal kr i timmen är min kropp ett objekt som du, kunden äger i y antal timmar".

Allt jag ser är listor på tjänster som erbjuds, där flera av dem inbegriper att den prostituerade dessutom tar en aktiv och utförande roll i arbetet.

Konkret finns det således ingen skillnad mellan en massage eller exempelvis en avsugning. Kunden betalar för en tjänst som säljaren med hjälp av sin kropp utför. Och du kan heller inte bevisa att det skulle föreligga någon konkret skillnad, då du är en hycklande feministfitta som inte kan separera argument och logik från subjektiva känslor du släpar på.

Således finns det ingen anledning för någon att ta något du säger i frågan på allvar.

Du är för intelluellt underlägsen helt enkelt.
Citera
2014-07-09, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Haha fyfan alltså det har spårat ur rejält den här tråden, det är kul att se vilka reaktioner det blir från flashbacks torskar bara för att någon säger som det är om att ni vill kontrollera kvinnors sexualitet

Det är inte bra att vara en hora men att vara en torsk det är nog längst ner på skalan enligt mig på samhällets botten nivå.

Det är ju ni sexualmoralister som vill kontrollera kvinnors sexualitet, genom att underkänna deras samtycke och deras rätt att ha sex med vem de vill under de betingelser de själva väljer. Mot pengar i sin egen bostad exempelvis, vilket kopplerilagen förbjuder.

Ditt förakt för människor har framgått tydligt under en lång tid nu. Det gör inte direkt dina åsikter mer trovärdiga... Dina åsikter har inte heller någon nämnvärd betydelse.
Citera
2014-07-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Det är ju ni sexualmoralister som vill kontrollera kvinnors sexualitet, genom att underkänna deras samtycke och deras rätt att ha sex med vem de vill under de betingelser de själva väljer. Mot pengar i sin egen bostad exempelvis, vilket kopplerilagen förbjuder.

Ditt förakt för människor har framgått tydligt under en lång tid nu. Det gör inte direkt dina åsikter mer trovärdiga... Dina åsikter har inte heller någon nämnvärd betydelse.
Det där är ju bara skitsnack ni bryr er inte om hororna och deras kassa liv ni vill bara kunna knulla närsomhelst och med billig fitta Så enkelt är det man undrar om ni förstår det ens vad det innebär att ha sex på lika villkor skulle ni träffa en kåt kvinna skulle ni nog bli rädd
Citera
2014-07-09, 15:41
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
För att förstå svaret på din fråga räcker det med en minimal kunskap om mänsklig kultur och biologi.

Att ha sex är i mänsklig kultur en aktivitet som har en helt annan nivå av intimitet än att laga någons tänder eller klippa någons hår.

Sex har två funktioner i vår kultur, en social funktion och en reproduktiv funktion. Båda funktionerna ses kulturellt som mycket exklusiva, och något man enbart bör praktisera med en noggrant utvald partner. Ur ett rent reproduktivt perspektiv handlar det om att bygga kommande generation av noggrant utvalt genetiskt material. Ur ett socialt perspektiv handlar det om de känslomässiga band sex skapar och de relationer det bygger. Som sagt, en majoritet av prostituerade lider av PTS. Sådana siffror hittar du inte hos frisörer eller tandläkare.

Neger snälla.

Det där är ju bara moralistiskt skitsnack och subjektivt tyckande som dagligen motbevisats av såväl biologin som mänsklig kultur.

Om den "sociala funktionen" av sex nu var så jävla "exklusiv" hur förklarar du då porraktörer som knullar framför kameran enbart i syfte att tjäna pengar? Som många gånger aldrig har med den andra porrskådisen att göra igen efter det mötet?

Hur förklarar du att människor sedan urminnes tider dricker sig fulla tillsammans och knullar med någon de knappt känner och för första gången träffat bara några timmar innan?

Du snackar ju bara en massa dynga och har inte motbevisat någonting.

Fortfarande står min slutsats att det inte finns någon konkret skillnad mellan att betala någon för en massage och att betala någon för sex, outmanad.
Citera
2014-07-09, 15:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Neger snälla.

Det där är ju bara moralistiskt skitsnack och subjektivt tyckande som dagligen motbevisats av såväl biologin som mänsklig kultur.

Om den "sociala funktionen" av sex nu var så jävla "exklusiv" hur förklarar du då porraktörer som knullar framför kameran enbart i syfte att tjäna pengar? Som många gånger aldrig har med den andra porrskådisen att göra igen efter det mötet?

Hur förklarar du att människor sedan urminnes tider dricker sig fulla tillsammans och knullar med någon de knappt känner och för första gången träffat bara några timmar innan?

Du snackar ju bara en massa dynga och har inte motbevisat någonting.

Citat:
Fortfarande står min slutsats att det inte finns någon konkret skillnad mellan att betala någon för en massage och att betala någon för sex, outmanad
.
Det finns en konkret skillnad - precis som det finns en konkret skillnad beroende på vad barnvakten har för syfte...

Sen kan du hycklande låtsas något annat - vi vet ju alla att det handlar om att du gillar detta med makt och starkaste bestämmer osv.. Dvs att utnyttja och rikta dig mot de i underläge är något som inte bara ligger för dig - utan som du applåderar och efterfrågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in