2014-07-08, 20:14
Medlem
Hej! Jag har dålig koll på bettingsidor och odds överhuvudtaget, men tyckte det skulle vara kul att lägga några hundralappar på Tyskland - Brasilien matchen.

Låt oss säga att jag satsar 300 kr på Tyskland och dom vinner, och låt oss sedan säga att detta ger mig 500 kr.

Kan jag ta ut mina 500 kr imorgon utan att det blir för dyra avgifter osv?
Eller är det "meningen" att jag skall använda dessa pengar på hemsidan för att generera en större summa först?

Hemsidan som jag hade tänkt är Unibet.

Tacksam för svar!
Citera
2014-07-08, 20:17
Medlem
Var noggrann med när du sätter in att du inte tar del av någon "insättningsbonus".
Så länge du inte tar del av någon så är det enkelt att ta ut från de flesta sidor, har erfarenhet från bet365 & Unibet.
Citera
2014-07-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonemate
Var noggrann med när du sätter in att du inte tar del av någon "insättningsbonus".
Så länge du inte tar del av någon så är det enkelt att ta ut från de flesta sidor, har erfarenhet från bet365 & Unibet.

Okej, skönt att du sa det. Såg att dom frågade om en välkomstbonus på Unibet, men när jag läste reglerna så såg det inte lika lockande ut. Bra att du bekräftade det
Citera
2014-07-09, 00:10
Bannlyst
Bet365 tar cirka 24 timmar.
BetSafe och RedBet går lika segt.
Citera
2014-07-09, 00:31
Medlem
Kattpajs avatar
Expekt och Betclic har inga omsättningskrav. Du får insatsen tillbaka om du förlorar ditt första bet och kan ta ut den direkt om du vill. Rekommenderas starkt. Det tar dock 5-10 dagar via bank transfer men har du inte bråttom så är det ju inga problem. Finns dock snabbare uttagsalternativ.

Undvik det mesta med omsättningskrav om du vill ha ut pengarna snabbt.
Citera
2014-07-09, 00:43
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonemate

Yes detta kan jag instämma på när det kommer till unibet, har inte testat bet365, om du använder dig utav en såkallad insättningsbonus så blir du tvungen att återspela med pengarna på någonting annat efteråt, och så finns det en heldel kriterier som inte alls var uppenbara när det kom till detta.

Som tur var så har de bra live support där som förklarade allt angående den delen för mig, så för mig så blev det en fin bonus, men för folk som inte införskaffade sig informationen som jag gjorde kan åka på en smäll.

Men för att svara hur lätt det är att ta ut, så är det ungefär lika lätt som det är att sätta in pengarna, typ 15 sekunders arbete så förs pengarna över inom de närmaste dagarna till ens bankkonto.
Citera
2014-07-09, 02:49
Medlem
Har unibet slutat med trustly som uttags alternativ?
Citera
2014-07-09, 04:58
Medlem
Imponerads avatar
Första uttag från Betsson, gäller strax över 2000 kronor så inte några enorma summor.
Begär de alltid inskickat ID och liknande?
Citera
2014-07-09, 13:02
Medlem
Klartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Första uttag från Betsson, gäller strax över 2000 kronor så inte några enorma summor.
Begär de alltid inskickat ID och liknande?
Inte alltid men det förekommer givetvis.
När jag spelade i en kvinnas namn så ville de ringa upp mig och verifiera att jag verkligen var jag. Svarade inte och ringde istället upp via Skype-kredit med en röstförvrängare påslagen på datorn. En vecka senare begärde jag uttag på nytt och då gick det igenom
Citera
2014-07-09, 13:25
Medlem
Bjurras avatar
Det kan hända att du måste skicka in kopia på VISA-kort och körkort innan du kan ta ut. Annars borde det gå på 24-48 timmar.
Citera
2014-07-09, 13:38
Medlem
Snusmannen-s avatar
Tror att från och med iår någon gång så måste du göra extra verifikationer för att kunna göra uttag. Tror det är Passinfo, personuppgifter och en kod man får med posten.
Citera
2014-07-30, 13:11
Medlem
Vissa kräver som sagt kopior av olika identifikationshandlingar. Detta brukar stå i de mastodontlånga regler och villkoren som finns, men som ofta är taskigt översatta. Jag rekommenderar att alltid läsa engelska regler och villkor så du inte får en svensk tolkning av någon nyexaminerad gymnasieelev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in