Citat:
Ursprungligen postat av
Darius83
Jag orkar fan inte hålla diskussionen på denna tråd på en acceptabel nivå längre när det finns idioter som dig. Du sjuk i huvudet, ditt patetiska jävla as. Jag tänker inte ens lägga ner tid på att resonera med dig. Det är ingen ide, eftersom din hjärna bevisligen är lika välutvecklad som en schimpans hjärna. Fråga lagen vad de tycker om att rädda livet på en geting och en människa. Därifrån får du det objektiva svaret på rätt och fel. Men du resonerar subjektivt som det jävla mongo du är.
Men ändå besvärar du dig med att svara på mitt inlägg? Och på det sätt som du skriver? Det säger mer om dig än mig. Du är inte ens tilltalad och skämmer ändå ut dig på det här viset?
Klarar du inte att hålla dig på en vettig nivå på ett diskussionsforum, så tycker jag att du borde söka hjälp för dina problem.
Vad lagen säger spelar ingen roll för övrigt enligt min mening. Vad som är rätt och fel är mer intressant. Lagen behöver ses över ordentligt.
Att Joel inte bara dödade djuren, utan även plågade dom, njöt utav det, hånade ägarna för att avslutningsvis skriva om det på internet gör honom bara inte till en mördare. Utan en livsfarlig psykopat.
Och du yrkar på att man ska lämna honom i fred och ge honom en chans ute i samhället? Är du inte ute och simmar på lite för djupt vatten nu?
Menar du ärligt att du litar så mycket på den svenska psykiatrin?