Citat:
Ursprungligen postat av
karmen
Okej, har helt missat Burros korståg mot transexuella. Inte heller riktigt sett honom ta på sig någon roll som försvarare av hens ideologi.
Jo, jag förstår ju precis hur du menar och jag håller inte riktigt med. Jag tycker inte Burros har framstått som någon rabiat HBTQhatare. Och säger än en gång, varför är det så jävla mycket viktigare att få en person här i tråden att framstå som hycklare eller att Lucas borde ha tålt att ta lite skit än att uppröras över och belysa att en förening som försöker framstå som tolerant och kärleksfull uppvisar starkar mobbingtendenser. Det är det jag har så svårt att förstå.
Det blir syntax error i femifascisthjärnor när det efterfrågas klara svar på deras eget hyckleri, därför vägrar de kategoriskt att svara på dylika frågeställningar och argument.
När det inte längre går att försöka byta fokus till något annat, inte längre går att kasta rök för att slippa svara på obekväma frågor där ett ärligt svar skulle avslöja dem som de fascistiska, hycklande manshatare de är, så gör de precis så här.
Ger helt enkelt fan i att svara överhuvudtaget...
De lever i förnekelse, med skygglappar, i en egen förvirrad verklighet.
De är sektmedlemmar i modernfeminismens väckelserörelse.
Lucas trodde säkert att han hittat ett sällskap där han kunde accepteras som den han är, där tolerans och kärlek var ledorden, men ack vad fel han upptäckte att han hade...
Han blev varse att den moderna feminismen är lika fascistisk och rasistisk som de ideologier de hävdar att de bekämpar.
Fy fan för dylikt avskum till människor.