2014-07-06, 12:15
Medlem
har hållt mig ifrån 1 månad nu, innan jag slutade hade jag trappat ur med gaba, inga dunder doser inte heller varje dag. Tänkte ta en dos om 1 vecka, då har nästan 5 veckor gått. Tror ni att det finns någon risk för att åka på abstinens av ett tillfälle säg en dos mellan 600-900mg ?
Citera
2014-07-07, 11:41
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
har hållt mig ifrån 1 månad nu, innan jag slutade hade jag trappat ur med gaba, inga dunder doser inte heller varje dag. Tänkte ta en dos om 1 vecka, då har nästan 5 veckor gått. Tror ni att det finns någon risk för att åka på abstinens av ett tillfälle säg en dos mellan 600-900mg ?
Samma här, har varit helt ren från det i över en månad nu och funderar på att beställa hem och mysa lite. Dock hålla det på kontrollerad nivå, en gång i veckan typ.

Skulle man må som förr eller skulle det bara bli skit?
Citera
2014-07-07, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Samma här, har varit helt ren från det i över en månad nu och funderar på att beställa hem och mysa lite. Dock hålla det på kontrollerad nivå, en gång i veckan typ.

Skulle man må som förr eller skulle det bara bli skit?

Du kommer må som förr när du tar såklart, när du inte tar såklart inte.

Men du kommer vilja ha mer, och då vet du hur det går
Citera
2014-07-07, 15:25
Medlem
rhymenoceross avatar
Hoppas det går bättre
Citera
2014-07-07, 17:27
Medlem
ändast ätit lurica vid nåt enstaka tillfälle, är 300 mg nånting att börja med ??
Citera
2014-07-07, 17:53
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Du kommer må som förr när du tar såklart, när du inte tar såklart inte.

Men du kommer vilja ha mer, och då vet du hur det går
De sista gångerna var ruset bara okej, inte som de tidigare "åhgudvadbrajagmår"-rusen. Det var väl mer av "skönt att slippa må dåligt"-rus minus de euforiska hintarna som jag tidigare fick. Det som stod klart för mig var att de dåliga känslorna som jag slapp under rusen var utsättningssymptom. När jag då slutade helt och tvärt var det ju AT och abstinens i drygt två veckor där de första dagarna var värst både fysiskt och psykiskt.
Inte så konstigt kanske då jag hade sopat i mig 20 gram sedan påsk..

Men det jag oroar mig lite för är att det kanske triggar igång abstinens och utsättningssymptom redan efter första ruset?

Men ordet som kommer gälla denna gång är självbehärskning. Lyrica är det enda som kunnat få mig på fall så jag inhyser en viss respekt mot substansen.

Citat:
Ursprungligen postat av beenz
ändast ätit lurica vid nåt enstaka tillfälle, är 300 mg nånting att börja med ??
Har du inte tolerans så kommer du känna av det. Alla är olika känsliga mot lyrica och vissa får superrus av bara 300 mg medans andra måste upp i över 1,5 gram för att känna samma.

Prova dig fram, 300 kan vara en bra start. Tänk på att det tar ca 2 timmar för ruset att komma igång, så stoppa inte i dig en massa efter en timmes väntan utan effekt.

Mvh
Citera
2014-07-07, 18:16
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Jo så kan det ju säkert vara, jag hoppas fan att det är från rökmixen. Mår faktiskt inte så pjåkigt just nu, inte behövt skita på ett par timmar heller så det kanske lyckligtvis inte är lyrican, jag antar att jag får se imorgon helt enkelt. Rökmix at brukar inte sitta i mer än ett par dagar vad jag vet så antingen mår jag kanon imorn eller så sätter lyrica-at'n i högväxeln.

Ju mer jag tänker på det desto mer sannolikt tror jag att det är rökmixen, har ju rökt den dagligen vilket jag inte gjort med lyrican. Sen är det en förjävlig mix, alldeles för många cannabinoider mixade, känns bra mycket giftigare än vanligt. Men ändå röker man skiten som en idiot.

Det måste va rökmixen, typ 24h senare? Lyrica kommer sen känns desto mer själv iaf
Citera
2014-07-07, 19:10
Medlem
OK jag tog dem klockan 17.30 , känner inge cpeciellt nu
Citera
2014-07-07, 19:11
Medlem
ok 2 timmar tack MvH
Citera
2014-07-07, 20:32
Medlem
käkade 300 kl 17.30 och yllde på med yterligare 300 kl 20.20 ,, alltså 600 totalt.
Tog en alvedon nu. Tänker inte ta nå mer så hoppas de kmr.
Citera
2014-07-07, 21:12
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
ok 2 timmar tack MvH
Känner du av något än?
Citera
2014-07-07, 22:54
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
käkade 300 kl 17.30 och yllde på med yterligare 300 kl 20.20 ,, alltså 600 totalt.
Tog en alvedon nu. Tänker inte ta nå mer så hoppas de kmr.
Nu borde du känna av det, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in