Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzlin
Du kommer må som förr när du tar såklart, när du inte tar såklart inte.
Men du kommer vilja ha mer, och då vet du hur det går

De sista gångerna var ruset bara okej, inte som de tidigare "åhgudvadbrajagmår"-rusen. Det var väl mer av "skönt att slippa må dåligt"-rus minus de euforiska hintarna som jag tidigare fick. Det som stod klart för mig var att de dåliga känslorna som jag slapp under rusen var utsättningssymptom. När jag då slutade helt och tvärt var det ju AT och abstinens i drygt två veckor där de första dagarna var värst både fysiskt och psykiskt.
Inte så konstigt kanske då jag hade sopat i mig 20 gram sedan påsk..
Men det jag oroar mig lite för är att det kanske triggar igång abstinens och utsättningssymptom redan efter första ruset?
Men ordet som kommer gälla denna gång är självbehärskning. Lyrica är det enda som kunnat få mig på fall så jag inhyser en viss respekt mot substansen.
Citat:
Ursprungligen postat av
beenz
ändast ätit lurica vid nåt enstaka tillfälle, är 300 mg nånting att börja med ??
Har du inte tolerans så kommer du känna av det. Alla är olika känsliga mot lyrica och vissa får superrus av bara 300 mg medans andra måste upp i över 1,5 gram för att känna samma.
Prova dig fram, 300 kan vara en bra start. Tänk på att det tar ca 2 timmar för ruset att komma igång, så stoppa inte i dig en massa efter en timmes väntan utan effekt.
Mvh