2014-07-07, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är korrekt - jag blir inte upprörd över att någon som för mig är totalt främmande tar livet av sig .

Ok bra då har vi konstaterat att du är helt empatilös så behöver ni inte dra den vändingen igen och kalla oss osympatiska nu när du ändå erkänt.

Eftersom du inte är upprörd eller bryr dig om Lukas och eftersom du inte svarat på tsen. Vad fan gör du i tråden? Där avslöjade även du din agenda totalt eftersom du då med egna ord egentligen inte har här att göra. Allt du gör här är att försvara feminismen.
Citera
2014-07-07, 16:41
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Ok, visst då säger vi så. Anledningen till mitt antagande var att det länkades av en användare som dagligen försvarar feminism på forumet med motiveringen att han inte var någon "duvunge", samt att jag under dagen och gårdagen sett lite antydningar på annat håll som lite sådär subtilt på feministiskt maner peddostämpla honom lite,, men bara lite och aboulut på ett sätt dom kan inte kan stå till svars för.

Men ok då är det uträtt, det fanns inga feminister som ogillande honom pga eventuell pedofili eller påstått vurmande för barnknulleri, allt gott.

Det kanske det gor, det vet jag inte. Jag kan, aterigen, bara svara for vad som skrivits har i traden.

Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Borde det inte gå att koppla in polisen i det här?
Tillräckligt grov mobbing, borde ju rimligtvis strida mot både det ena och det andra i svensk lag.
I fall man inte utreder när någon dör. När skall man i så fall göra det?

Det finns inget som hindrar dig fran att delge till fynd till polisen.
Citera
2014-07-07, 16:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Borde det inte gå att koppla in polisen i det här?
Tillräckligt grov mobbing, borde ju rimligtvis strida mot både det ena och det andra i svensk lag.
I fall man inte utreder när någon dör. När skall man i så fall göra det?
Vad är tillräckligt grov mobbing då?

Exempel som Lucas själv ger
https://twitter.com/lucashertzman/status/481533109884944386

Eller att kalla någon trans-fob
https://twitter.com/lucashertzman/status/481526278781407232

Eller du kanske har några bra exempel som visar på denna mobbing som skulle vara tillräckligt grov för att utgöra en polissak?
Citera
2014-07-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eller du kanske har några bra exempel som visar på denna mobbing som skulle vara tillräckligt grov för att utgöra en polissak?

Ja. Han är död.
Citera
2014-07-07, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Nej det gor jag sannerligen inte. Varfor skulle jag gora det ? Jag har inte attackerat Lucas, jag har inte skrivit nedvarderande om hans ideologi, asikter eller laggning, till skillnad fran dig.

Din rörelse har ju det och därmed du. Det är ju ert blod. Du var ok med "män som näthatar kvinnor" så klart du skall ta ditt ansvar nu, både som kvinna och feminist när ni har gjort saker som är värre än vad vi hemska antifeminister någonsin har gjort. Ta av dig offerkoftan.

Skall du snacka om fredag verkligen med tanke hur hårt jag avslöjade dig och ditt hyckleri och din totala ovilja till att tala om saken eftersom försvara feminismen var allt du brydde dig om så visst drar gärna upp dom posterna igen.
Citera
2014-07-07, 16:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ok bra då har vi konstaterat att du är helt empatilös så behöver ni inte dra den vändingen igen och kalla oss osympatiska nu när du ändå erkänt.
Du gråter förstås minst tre gånger om dagen - eller är du empatilös?

Citat:
Eftersom du inte är upprörd eller bryr dig om Lukas och eftersom du inte svarat på tsen. Vad fan gör du i tråden? Där avslöjade även du din agenda totalt eftersom du då med egna ord egentligen inte har här att göra. Allt du gör här är att försvara feminismen.
Varför skulle jag inte kunna reagera mot anti-feministiskt hyckleri utan att vara personligt berörd/upprörd av att en människa tagit livet av sig?

Jag måste ju också fråga ... blir du upprörda av alla som tar sitt liv, eller bara för var och en som gör det i Sverige?
Citera
2014-07-07, 16:46
Medlem
Citat:

Det finns inget som hindrar dig fran att delge till fynd till polisen.

Skall du svara mig någon gång?
Citera
2014-07-07, 16:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja. Han är död.
Ja, efter eget val - så?
Citera
2014-07-07, 16:47
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ja. Han är död.

Och eftersom du ar sa saker pa att det ar pga nathat & mobbning sa forstar jag inte vad du vantar pa ?
Varfor kontaktar du inte polisen och gor en anmlan ?
Citera
2014-07-07, 16:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Din rörelse har ju det och därmed du. Det är ju ert blod. Du var ok med "män som näthatar kvinnor" så klart du skall ta ditt ansvar nu, både som kvinna och feminist när ni har gjort saker som är värre än vad vi hemska antifeminister någonsin har gjort. Ta av dig offerkoftan.

Skall du snacka om fredag verkligen med tanke hur hårt jag avslöjade dig och ditt hyckleri och din totala ovilja till att tala om saken eftersom försvara feminismen var allt du brydde dig om så visst drar gärna upp dom posterna igen.
Män som näthatar kvinnor är skilt från - alla män näthatar kvinnor och alla män måste bära ansvar för det...

Fast det där blir väl för svårt för dig...
Citera
2014-07-07, 16:50
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Skall du svara mig någon gång?

Herrejosses, skall reprisen fran Fredag upprepa sig ? Pa vad jag anser Fi skall gora ?

I dagslaget inget eftersom jag inte vet vad som hant. Jag ar generellt emot organisationer och partier som inte snabbt nog kastar ut folk for att vara korrekta, oavsett om det ar SD, Roda Korset eller Fi.
Citera
2014-07-07, 16:53
Medlem
Citat:
Herrejosses, skall reprisen fran Fredag upprepa sig ? Pa vad jag anser Fi skall gora ?

I dagslaget inget eftersom jag inte vet vad som hant. Jag ar generellt emot organisationer och partier som inte snabbt nog kastar ut folk for att vara korrekta, oavsett om det ar SD, Roda Korset eller Fi.

Ok, men om man inte vet vad som har hänt. Är det inte rimligt att undersöka just det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in