Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Nej, man kan faktiskt inte ta pa sig rollen som forsvarare av Lucas ode och Lucas ideologi om man ideligen ar pa korstag mot namnda ideologi och dess sympatisorer.
Det ar precis lika dumt som om en rasist helt plotsligt skulle borja sympatisera med en invandrare som tagit livet av sig, pga nagot invandrarna pastas utsatt denne for, och avkrava att invandrarna tar pa sig ansvaret. Ser du inte sjalv hur dumt det blir ?
Öhhh öde OCH ideologi? Nej varför i helvete skulle jag försvara ideologin som dödade honom? Där försa du dig allt duktigt jävla mycket om vad din egenda i tråden är!
Lukas öde kan jag däremot tala eller rättare sagt jag tvingas att tala om det eftersom DU LADYMYSTICA, MICRO, NIE, KNASEN och alla andra feminister i tråden vägrar prata om hans öde som dom massiva hycklare som ni.
Ditt lilla invandrarexempel har dessutom ingen relevans alls här.
Hyckleriet ligger i när dom stackars näthade kvinnorna själva näthatar någon till döds. Erkänner du ditt näthat och tar ansvar? Jag har ju tom tagit ansvar och detta vet vi ju alla egentligen har nada med mig att göra.