Citat:
Välkommen till klubben! Det står champagne och snittar vid entrén. Det är bara att ta för dig och komma in och snacka lite i stora salen...
Citat:
Ha ha! Bäst hittills!
Citat:
Du missar ju att spelet är balanserat endast pga fusk och osnygga metoder. Hade spelet varit "straight upp fair" hade betydligt fler legat på både 70+ och 40- i wr. Så är det bara. För mer info om detta är du välkommen till klubben ovan. Vi glömmer ofta att WoT är ett väldigt balanserat spel där de bästa spelarna ligger på 65-70% win rate dvs 1/3 av matcherna förlorar de. Likaså att med 52% win rate är du bland de 10% bästa spelarna i WoT. I andra spel har jag förstått det som att bra spelare vinner 95% av alla matcher och att spela ett spel där allt avgörs vem som har bäste spelare i sitt lag hade varit ganska tråkigt.
Citat:
WoT är ju annars urtypen för gubblir. Är det någon ens som är under 30 i Sveriges största klaner? Man träffar ju aldrig på småchippar där i alla fall. Jag har ju vid ett flertal tillfällen lagt ut/skrivit till folk mitt nick här för att locka till mig vettiga (....) spelare att plutona med.
När man börjar lira brukar man oftast chatta lite. En ganska så orevelant fråga som ställs är hur gammal är du?
...tre från fb har svarat att de är 14. Vilket också bör stämma medtanke på stavfel, sättet att utrycka sig på i text.
När man börjar lira brukar man oftast chatta lite. En ganska så orevelant fråga som ställs är hur gammal är du?
...tre från fb har svarat att de är 14. Vilket också bör stämma medtanke på stavfel, sättet att utrycka sig på i text.
--------
Har f.ö. spelat extremt lite sedan semestern började. Antar att det är därför jag ligger på 65-70% wr den senaste tiden? Det verkar vara melodin. Gå in och kör 20 matcher. Ta en vecka ledigt. 20 nya osv... WG/RNG assholes kommer inte åt dig då.