2014-07-07, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lågvatten, eller snarare bottennapp - ja. Oväntat - nej.

Kanske fel i meningen att det till större delen passar in på enbart dig, medan LadyMystica och knasen79 håller aningen högra klass, men resultatet är ju det samma.

Det är ok att mobba ihjäl en trans. Ingen undersökning nödvändig. Det är ju trots allt bara en man och förmodligen en pedofil....
Citera
2014-07-07, 12:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Kanske fel i meningen att det till större delen passar in på enbart dig, medan LadyMystica och knasen79 håller aningen högra klass, men resultatet är ju det samma.

Det är ok att mobba ihjäl en trans. Ingen undersökning nödvändig. Det är ju trots allt bara en man och förmodligen en pedofil....
Ingen har skrivit att det är okej att mobba ihjäl någon..

Nu faller det dock till nivån att när verkligheten inte räcker för att ursäkta ditt eget och andras hyckleri så måste du hemfalla åt rena fantasier..
Citera
2014-07-07, 12:38
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:

Ar detta ytterligare en tradsanning du forsoker gora ? Om inte sa ser du fanimig till att lanka till inlagg dar vi skall ha sagt detta. Ar du inte riktigt klok ?
Citera
2014-07-07, 12:40
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ingen har skrivit att det är okej att mobba ihjäl någon..

Nu faller det dock till nivån att när verkligheten inte räcker för att ursäkta ditt eget och andras hyckleri så måste du hemfalla åt rena fantasier..

Jag heller inte sett att du eller någon annan feminist har tagit avstånd eller ansvar för detta. Istället anklagar ni andra för att hyckla.
Citera
2014-07-07, 13:04
Bannlyst
Citat:
Som jag ser det mer eller mindra exakt vad du, micro och knasen79, försöker förmedla.
Äckligt? .... ja!

Häntisverige hycklar ju iaf inte så det är ju + från deras sida kontra micro, LadyMystica och Knasen.

Det feministiska ansvaret och tråden frågeställning lyser ju dock allt jämt med sin feta frånvaro eftersom ingen feminist tar ansvar utan tvärtom gör allt för att inte tala om deras ansvar och svartmålar därmed Lucas och andra användare i tråden så fort dom får chansen istället för att faktiskt svara på frågeställningen.
Femen försökte ju tom vinna sympatier på fb efter att ha först kastat ut hen och sedan mobbat hen. Det är den generella sympatin som gemene feminist har för någon med penis helt enkelt och sympatierna sträcker sig inte längre än till att försöka sno några åt en själv och sin kamp om man nu kan försöka vända detta till att det är synd om feminister igen, vilket ju femen lyckades med. Den kvinnliga empatin har återigen talat.
Citera
2014-07-07, 13:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag heller inte sett att du eller någon annan feminist har tagit avstånd eller ansvar för detta. Istället anklagar ni andra för att hyckla.
Varför skall jag ta ansvar för att andra mobbat någon?
Varför skall "feminister" ta ansvar för det andra enskilda kvinnor/feminister gjort?

Tar du ansvar för det andra män gör?

Tänk att quilt by association skall anses giltigt för kvinnor och feminister men är något ni gråter högt över om ni tror er kunna tolka något som helst i den riktningen när det gäller män.

Hyckleriet i ett nötskal.
Senast redigerad av micro113 2014-07-07 kl. 13:11.
Citera
2014-07-07, 13:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Häntisverige hycklar ju iaf inte så det är ju + från deras sida kontra micro, LadyMystica och Knasen.

Det feministiska ansvaret och tråden frågeställning lyser ju dock allt jämt med sin feta frånvaro eftersom ingen feminist tar ansvar utan tvärtom gör allt för att inte tala om deras ansvar och svartmålar därmed Lucas och andra användare i tråden så fort dom får chansen istället för att faktiskt svara på frågeställningen.
Femen försökte ju tom vinna sympatier på fb efter att ha först kastat ut hen och sedan mobbat hen. Det är den generella sympatin som gemene feminist har för någon med penis helt enkelt och sympatierna sträcker sig inte längre än till att försöka sno några åt en själv och sin kamp om man nu kan försöka vända detta till att det är synd om feminister igen, vilket ju femen lyckades med. Den kvinnliga empatin har återigen talat.
Svartmåla Lucas?

Så att utgå från de val Lucas själv gjort är att alltså att svartmåla hen?

Undrar vem som saknar respekt för hen - du eller jag.
Citera
2014-07-07, 13:20
Bannlyst
Citat:
Svartmåla Lucas?

Så att utgå från de val Lucas själv gjort är att alltså att svartmåla hen?

Undrar vem som saknar respekt för hen - du eller jag.

Du helt klart. Mest eftersom du insiunerade att hen var pedofil vilket är en direkt vanvettig tolkning efter att ha läst materialet och ett tydligt tecken på illvilja och att man bara vill svartmåla någon. Detta blir ju såklart extra smaklöst eftersom er första taktik i tråden var att kalla Lukas en lögnare och ts och mig osv osv för lögnare och att detta inte hade hänt. Sen kom alla printscreens från twitter och då övergav ni även den vinklingen. Men din klara empatibrist behöver vi väl inte ta i 2 trådar?

Citat:
Ursprungligen postat av Shaytansson
Frågan är nu hur vi går vidare. Hur vi får stopp på det dödliga feministiska näthatet. Någon som har några bra idéer?

Har du några idéer micro? Hur får vi sådana som du att bli mindre hatiska? Vad skulle du vilja att vi gör för dig så att du kanske i framtiden kan sluta att hata folk till döds och sedan efter deras död försöka svartmåla dom vid varje chans du får?
Vi är här för er feministers skull nu.
Citera
2014-07-07, 13:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Du helt klart. Mest eftersom du insiunerade att hen var pedofil vilket är en direkt vanvettig tolkning efter att ha läst materialet och ett tydligt tecken på illvilja och att man bara vill svartmåla någon. Detta blir ju såklart extra smaklöst eftersom er första taktik i tråden var att kalla Lukas en lögnare och ts och mig osv osv för lögnare och att detta inte hade hänt. Sen kom alla printscreens från twitter och då övergav ni även den vinklingen. Men din klara empatibrist behöver vi väl inte ta i 2 trådar?
Jag har inte insinuerat att Lucas är pedofil på något sätt. Det är i så fall en tolkning som är sprungen ur dina egna fördomar och föreställningar och inget annat - vilket alltså säger mer om dig än om mig.

Citat:
Har du några idéer micro? Hur får vi sådana som du att bli mindre hatiska? Vad skulle du vilja att vi gör för dig så att du kanske i framtiden kan sluta att hata folk till döds och sedan efter deras död försöka svartmåla dom vid varje chans du får?
Vi är här för er feministers skull nu.
Det är väl faktiskt du som är så förblindad av hat mot feminister att du helt tappat koncepterna i den här tråden..

Solsting? För mycket alkohol? Dumpad?

Tugga på en isbit en stund och se om det kanske kyler ner hjärnan på dig så pass att du klarar att förhålla dig någorlunda adekvat till det andra skrivit.
Citera
2014-07-07, 13:51
Medlem
Citat:
Varför skall "feminister" ta ansvar för det andra enskilda kvinnor/feminister gjort?

SD kastar tydligen ut en del rasister. Varför skulle inte Fi kunna kasta ut rasister?
Vill man bli tagen på allvar är det väl ganska olämpligt att köns-rasister skall ansvara för att det INTE uppstår diskriminering? Att låta dem vara kvar är väl ungefär lika lämpligt som att låta tvätt-äkta nazister ansvara för integrering av invandrare, eller att låta dömda mördare ansvara för rehabilitering av brotts-offer?
Citera
2014-07-07, 13:53
Medlem
Citat:

Det är väl faktiskt du som är så förblindad av hat mot feminister att du helt tappat koncepterna i den här tråden..

Solsting? För mycket alkohol? Dumpad?

Tugga på en isbit en stund och se om det kanske kyler ner hjärnan på dig så pass att du klarar att förhålla dig någorlunda adekvat till det andra skrivit.

Eftersom du inte har några ideer, kan du väl lämna tråden?
Citera
2014-07-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Ar detta ytterligare en tradsanning du forsoker gora ? Om inte sa ser du fanimig till att lanka till inlagg dar vi skall ha sagt detta. Ar du inte riktigt klok ?

Jag ger er chansen att tvätta bilden ni har skapat. För mig ger ni precis det intrycket som texten förmedlar, med skillnaden att ni lite grann smyger med det. Jag eftersöker klar-text. Inget annat. Vad tycker ni att man skall göra åt det här?

Svara nu äntligen! Lämna gärna Lucas utanför det hela. Hans död fick oss att se sanningen. Det räcker. Vad är rimligt att göra nu?
Senast redigerad av ManManne 2014-07-07 kl. 14:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in