Citat:
Det är ju funnits en väldigt bra eftermarknad för elitsoldater de senaste 10-15 åren. Fast det kanske beror sig på vilket land man kommer från, en europeisk/västerländsk soldat med ett förflutet i special styrkor har dock lätt kunnat tjäna riktigt, riktigt bra med pengar som legosoldat/mercenary/private military contractor. Att man då skulle gå och bli lejd mördare/torped istället låter konstigt. Som private military contractor så finns det ju väldigt få regler när det kommer till att säkra upp säkterheten/genomföra uppdraget, som torped bryter man ju lagen.
Det var en bra artikel och intervju i tidningen Filter med en svensk man som jobbat som private military contractor i mellanöstern för Global Strategies Groups, ett brittiskt säkerhets företag/private military contractor bolag. Erik Lewin, han var fd elitsoldat vid Karlsborg-K3 i Västra Götaland, idag är han Managing Director för Vesper Group, ett säkerhetsföretag. Han tjänade enligt egen utsago SEK 100 000 i månaden efter skatt som private military contractor.
Det var en bra artikel och intervju i tidningen Filter med en svensk man som jobbat som private military contractor i mellanöstern för Global Strategies Groups, ett brittiskt säkerhets företag/private military contractor bolag. Erik Lewin, han var fd elitsoldat vid Karlsborg-K3 i Västra Götaland, idag är han Managing Director för Vesper Group, ett säkerhetsföretag. Han tjänade enligt egen utsago SEK 100 000 i månaden efter skatt som private military contractor.
Jag kan faktist inte så mycket om de du skriver.
En torped för mig är någon som dödar på beställning oavsett om de är staten som beställt eller om de är någon privatperson med miljoner på kontot som även kan leja en torped genom staten om du förstår vad jag menar och sen när de kommer till staten så kan dom bara langa mördarna en bil med diplomatskyltar så är dom unstoppable i princip och kan inte åka fast eller ens bli stoppade av polis tror jag iallafall, kan inte så mycket om sånt lagliga olagligheter som du pratar om...
Utifrån vad jag har läst om Argzon Mohammed Dudu Yngver Mahmood Sirak så körde dem fult spel giriga clowner som bara vill ha snabba cash och sket i sin omgivning totalt..
Så när de kommer till Mohammed och hans ''gäng'' så tror JAG mer på att allt handlar om det jag samt flera har nämnt flera gånger, han försökte ''ta över områden där ingen annan fick sälja'' alltså territorium, utpressning på dem som sålde ''på hans mark'' angående cannabisförsäljning och Mohammed och hans ''gäng'' utpressade flera personer och till sist fel killar så att säga och för att få stopp på Mohammeds verk så blev dem tvugna att radera honom då det förmodligen inte gick att prata honom till rätta, alltså fick han varningar efter varning efter varning men han ville inte lyssna som någon annan i tråden nämnt, och Argzon var tydligen med i Mohammeds ''gäng'' och fick smaka på den eviga sömnen han med.
Låter ju lite konstigt att staten ska blanda sig i, när han skapade sig många samt stora fiender så betyder ju de bara att han inte var någon riktig affärsman utan en clown som skapade krig o fiender och till slut sin egen död!
Det behöver inte vara så men de låter mer logiskt iallafall.
Jag vill se våra gator trygga, folk ska inte vara rädda att vistas ute på kvällarna, så jag personligen hoppas på att allt pangande får sig ett slut så fort som möjligt, Sverige ska inte vara en jävla krigszon och detta ser jag som politikernas bakslag över drogpolitiken som vi har idag, en jävla röra har deras drogpolitik ställt till med, avkriminalisera/legalisera cannabisen som vi ändå aldrig kommer att kunna stoppa, där så kommer Sverige att blomstra och spara en jäkla massa skattepengar som vi kan blomma upp landet med och där med får vi ett stabilt och dessutom ett mer vackert land!
Nu finns de inget mer att skriva så ha de hej och tack för mig!!!
Senast redigerad av Fuckitup 2014-07-07 kl. 02:31.
Senast redigerad av Fuckitup 2014-07-07 kl. 02:31.