2014-07-06, 12:04
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej det är bara skuggan. För om hon skulle ha smink skulle hon ha mycket smink och göra en photo shoot.

Här är Betty Friedan som ung, sätt henne brevid Aletta som ung. Du kan se varför Betty blev feminist och Aletta blev porr stjärna.

Jo, hon är sminkad. Rätt vanligt vardagssminkad, och du har som vanligt ingen koll.

Ja, jag tycker ingen av de där var särskilt toksnygg eller ful så...

Hur som helst så är det här en av de töntigaste frågorna ever.
Citera
2014-07-06, 12:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jo, hon är sminkad. Rätt vanligt vardagssminkad, och du har som vanligt ingen koll.

Ja, jag tycker ingen av de där var särskilt toksnygg eller ful så...

Hur som helst så är det här en av de töntigaste frågorna ever.

1) Kan du peka ut var hon är sminkad?

2) Sätt dem brevid varandra så kommer du se skillnaden.

3) Här är ett till exempel, Naomi Wolf ( hon anses vara en av de snyggaste feministerna) vs Silvia Saint . Varför blev inte Naomi porr stjärna och Silvia feminist? Därför att Naomi är ful och frigid medan Silvia är snygg och kåt. Varje gång du stödjer jämställdhet stödjer du skapandet av fler fula och frigida kvinnor.

4) Nej du kör bara mangina game för att få ligga med Gudrun Schyman-tanter.
Citera
2014-07-06, 12:54
Medlem
skotittares avatar
Citat:
1) Kan du peka ut var hon är sminkad?

2) Sätt dem brevid varandra så kommer du se skillnaden.

3) Här är ett till exempel, Naomi Wolf ( hon anses vara en av de snyggaste feministerna) vs Silvia Saint . Varför blev inte Naomi porr stjärna och Silvia feminist? Därför att Naomi är ful och frigid medan Silvia är snygg och kåt. Varje gång du stödjer jämställdhet stödjer du skapandet av fler fula och frigida kvinnor.

4) Nej du kör bara mangina game för att få ligga med Gudrun Schyman-tanter.

1. Om du inte vet var man har kajal så är det absolut beviset på att du inte är kvinna.

3. Att man är porrstjärna är inte ett bevis på att vara lyckad och snygg.

4. Nej.
Citera
2014-07-06, 13:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Om du inte vet var man har kajal så är det absolut beviset på att du inte är kvinna.

3. Att man är porrstjärna är inte ett bevis på att vara lyckad och snygg.

4. Nej.

1) Jag använder inte smink. Jag postade en ny video här.

2) Jo det är ett bevis på att man är snygg (beroende på hur snygg kvinnan är) och att man är attraktiv för män (beroende på hur sexuell kvinnan är). Om man får sex och är attraktiv för män så är man lyckad som kvinna. Om man är ful är man misslyckad som kvinna det är därför fula kvinnor blir feminister, inga män vill ha dem.
Citera
2014-07-06, 13:14
Medlem
skotittares avatar
Citat:

2) Jo det är ett bevis på att man är snygg (beroende på hur snygg kvinnan är) och att man är attraktiv för män (beroende på hur sexuell kvinnan är). Om man får sex och är attraktiv för män så är man lyckad som kvinna. Om man är ful är man misslyckad som kvinna det är därför fula kvinnor blir feminister, inga män vill ha dem.

1. Så uppenbart troll. Men att du inte vet vad kajal är betyder nog mest att du är instängd i din grotta hela dagarna.

2. Nej, det är mest ett bevis för att man är white trash.
Citera
2014-07-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Nej jag menar att "snygg" för en kvinna i dagens samhälle är en jäkla massa jobb. Utan allt detta jobb så har du inga "snygga" tjejer. Ta vilken supermodell som helst ta bort precis allt av spackel, hårfix och trimning och pill så har du en ful kvinna. Alla kivnnor har med andra ord en feminist i sig...

http://cdn2.stylecraze.com/wp-content/uploads/2013/06/aanchal-kumar-images.jpg

Det är dock sånt jävla bull, vet så många tjejer som är sjukt attraktiva även osminkade och utan för mycket pill. Kvinnor tror i regel att det är timmar nedlagda på smink och annat som gör dom snygga, istället för en vältränad kropp och fräscht och sunt utseende, naturligtvis feminina med.

Dom flesta feminister skulle inte bli snygga för att dom vaxa sig och sminka sig en massa.
Citera
2014-07-06, 13:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Så uppenbart troll. Men att du inte vet vad kajal är betyder nog mest att du är instängd i din grotta hela dagarna.

2. Nej, det är mest ett bevis för att man är white trash.

1) Vad är det som är troll? Jag använder inte smink för att a) jag täcker ansiktet när jag är ute b) jag vill inte slösa min mans pengar c) det är slöseri med tid.

2) Du är bara butthurt för att du inte ka få en snygg kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Det är dock sånt jävla bull, vet så många tjejer som är sjukt attraktiva även osminkade och utan för mycket pill. Kvinnor tror i regel att det är timmar nedlagda på smink och annat som gör dom snygga, istället för en vältränad kropp och fräscht och sunt utseende, naturligtvis feminina med.

Dom flesta feminister skulle inte bli snygga för att dom vaxa sig och sminka sig en massa.

Drivkraften till att göra sig attraktiv är att man vill ha sex med det motsatta könet. Så om en kvinna går till gymmet gör hon det för att hon vill få ligga. Kvinnor som sysslar med feminism vill inte få ligga de vill något annat. Det är därför det finns en sån stor skillnad i utseende och beteende.
Citera
2014-07-06, 13:36
Bannlyst
Citat:

2, inte en sekund. Finns mängder med fula trash till kärringar som får kuk av killar. De kvinnorna är fula oavsett om de får kuk eller inte. Kärringar blir inte snygga för att de får kuk.
Senast redigerad av landt81 2014-07-06 kl. 13:40.
Citera
2014-07-06, 13:36
Medlem
skotittares avatar
Citat:
1) Vad är det som är troll? Jag använder inte smink för att a) jag täcker ansiktet när jag är ute b) jag vill inte slösa min mans pengar c) det är slöseri med tid.

Drivkraften till att göra sig attraktiv är att man vill ha sex med det motsatta könet. Så om en kvinna går till gymmet gör hon det för att hon vill få ligga. Kvinnor som sysslar med feminism vill inte få ligga de vill något annat. det är därför det finns en sån stor skillnad i utseende och beteende.

1) Det är vanlig mans allmänbildning att veta vad kajal är. Jag använder det inte, men jag vet vad det är.

2) Jag dejtar just nu en av de snyggaste tjejerna jag någonsin sett, så det är helt lugnt.
Citera
2014-07-06, 13:37
Medlem
Citat:

Drivkraften till att göra sig attraktiv är att man vill ha sex med det motsatta könet. Så om en kvinna går till gymmet gör hon det för att hon vill få ligga. Kvinnor som sysslar med feminism vill inte få ligga de vill något annat. Det är därför det finns en sån stor skillnad i utseende och beteende.

Ja det är sant, är väl nog kanske bristen på femininet som gör dom så motbjudande för hetromän antar jag.
Citera
2014-07-06, 14:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
2, inte en sekund. Finns mängder med fula trash till kärringar som får kuk av killar. De kvinnorna är fula oavsett om de får kuk eller inte. Kärringar blir inte snygga för att de får kuk.

Om man vill få kuk av män som man tänder på måste man vara snygg. En del kvinnor tycker att det är viktigt därför ser de till att vara snygga. Andra kvinnor tycker inte att det är viktigt därför är de fula feminister.

Citat:
1) Det är vanlig mans allmänbildning att veta vad kajal är. Jag använder det inte, men jag vet vad det är.

2) Jag dejtar just nu en av de snyggaste tjejerna jag någonsin sett, så det är helt lugnt.

1) Jag är inte intresserad av smink.

2) Pics?
Citera
2014-07-06, 14:14
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Om man vill få kuk av män som man tänder på måste man vara snygg. En del kvinnor tycker att det är viktigt därför ser de till att vara snygga. Andra kvinnor tycker inte att det är viktigt därför är de fula feminister.

1) Jag är inte intresserad av smink.

2) Pics?

1) Jag är inte heller intresserad av smink, ändå vet jag vad sakerna heter.

2) Jag skulle aldrig hänga ut någon som jag bryr mig om. Jag vet att du har svårt att förstå det med tanke på din brist på empati, men jag är rätt övertygad om att de flesta andra förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in