2014-07-04, 18:45
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullahSvensson
Det framgår inte för mig hur den här (som jag förstår det) aktiva miljöpartisten får behålla sin plats i partiet trots flertalet nakenprotester och en.. vulva-målning?

Hur högt till tak är det egentligen hos MP? Varför har inte AB en 7-sidorsspecial om ämnet?

The sky is the limit om man säger så...I MP funkar det ju att vara pedofil, köpa sex etc.
Citera
2014-07-04, 20:37
Medlem
Freitag.der.13.s avatar
Vad för det för lögn "som fullständigt raderar demokratin" som Jenny Wenhammar kryptiskt pratade om i Studio ett idag...

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=5906533
c:a 7:15 in...
Citera
2014-07-04, 20:43
Medlem
Zebogevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Media har gullat med Jenny Wenhammar hela dagen. Svensk media och svenska journalister är idioter, fullt av feminister, miljöpartister och vänsterkommunister.

Lyssna när SR gullar med vänsteraktivisten. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5906672

Tycker faktiskt att dom ifrågasätter henne nästan hela tiden.
Citera
2014-07-04, 20:59
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebogevo
Tycker faktiskt att dom ifrågasätter henne nästan hela tiden.

Ja, de ifrågasätter henne på ett gullande vis.
Citera
2014-07-04, 21:22
Medlem
sueco2s avatar
Ett klart framsteg för politiken. Att visa pattarna är det enda positiva någon politiker har gjort de senaste 30 åren. Hade flera gjort detta så kanske intresset för politik ökat hos befolkningen. Annars är budskapet från politiker mestadels att vi ska betala mer skatt pga något som ingen vill ha.
Jenny är ett klart X på min valsedel, åtminstone i min personliga opinionsmätning med dagens exit poll.

Eh ja gruvorna, just det, utländska bolag kommer lätt åt vårt svenska fosterland utan att det gynnar Sverige mer än att man så småningom kan se en ny grop på någon Googlemap. De verkar vara speciellt intresserade av områden vid nationalparker och andra skyddsvärda områden. Söderåsen är Jennys hemområde och där finns prospektering på gång enligt henne.
Citera
2014-07-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Tror det är några som bor nära den nya planerade gruvindustrin på Gotland.
Vet ej.
Ganska skrämmande att alla verkar vara totalt okunniga om varför hon protesterade och vad det hela handlar om.
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Hela grejen känns ju bara töntig och oproportionerlig.

Varför känner en riksdagskandidat för ett etablerat parti att hon behöver visa tuttarna och attackera ett politiskt möte för att få ut sitt budskap?

Kanske för att både kungen och Carl bildt är inblandade. Vad är det som är problemet? Ja, vi har en fin ö som Gottland. Som har ett unikt klimat med unika djurarter, växter, träd. Fåglar. Mycket av detta är hotade arter.

Hela området och hotade arter kan utrotas för all framtid.
Vi har även människor som bor där.
Så vad vill de göra? Jo, bryt lite i marken, som kan göras på andra sällen.
Med följden att vattnet i marken förgiftas för all framtid (egna brunnar), och det ger att människor inte kan bo där.
Samt att man dödar hela naturen. Med metoden med öppen dagbrytning. Och vad får vi ut av detta? Inget direkt. Då detta utländska bolag inte betalar någon skatt.

Dessutom kommer de bryta mot massor av miljö-lagar. Men det kvittar för regeringen har kört över myndigheterna och kommunen.
Skandalen slutar inte där. En miljökämpe skulle få ett pris för hon uppmärksammat problemet. Men det var själva kungen som dela ut priset. Men då vägrar kungen att göra detta. Detta då han har kontakter med detta företag eller sina lobbyvänner.
Ja, kungen är ingen miljövän. Han kan ta och sluta i låssas vara det också.
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ja, de ifrågasätter henne på ett gullande vis.
Men de ger ingen bakgrund?
Citera
2014-07-04, 22:40
Medlem
Kvinnans behov av att få visa sin kropp och skönhet för män är evigt, feminist eller inte. Svenska feminister, världens friaste kvinnor, visar hur desperat kampen för manlig uppmärksamhet är. Är det inte naket så ska man föda i TV, kissa på premiärer, klä sig i hijab ...........

Kvinnor är inte friska i manlig bemärkelse. Nu har vi släppt lös honodjuret och hon lär inte vilja kräla tillbaks till sin håla. Schweden, Schweden ......
Citera
2014-07-04, 23:14
Medlem
De får fixa lite snyggar brudar för att få mer uppmärksamhet. Helt ok brudar men lite mer porrlook hade varit najs. Känns som 99% är uppmärksamhet som de vill ha, sen vilken vänsterfråga de driver spelar inte så stor roll.

Jag kan hjälpa till med att skriva/rita kroppsbudskapen!!!
Citera
2014-07-05, 07:39
Medlem
vaneriss avatar
Synd att Sverige inte har drabbats av krig på länge för detta skapar utrymme för uppblåsta idioter att föra fram sina åsikter och framför allt ha tid att "filosofera" om dem. Jag skräms av hur många, speciellt unga, svenskar som är så uppenbart IQ-befriade och dem vet inte vad som är bäst för samhället.

Feminister (tillsammans med nazister) är samhällets absoluta bottenskrap. Drägg som inte tillför något värde för dagens moderna samhälle.
Citera
2014-07-05, 09:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Det är förstås illa att hindra yttrandefriheten, riktigt antidemokratiskt. Men å andra sidan är det åtminstone positivt att feministerna gör det genom att bjuda på lite porr. Nästa gång hoppas jag de bjuder på lite fitta också och kanske lite lesbisk sex?
Citera
2014-07-05, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är förstås illa att hindra yttrandefriheten, riktigt antidemokratiskt. Men å andra sidan är det åtminstone positivt att feministerna gör det genom att bjuda på lite porr. Nästa gång hoppas jag de bjuder på lite fitta också och kanske lite lesbisk sex?

Har du tröttnat på att betala för fitta?

Femen gör mig mållös. Väldigt omogna kvinnor.
Citera
2014-07-05, 10:58
Medlem
vaneriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Har du tröttnat på att betala för fitta?

Femen gör mig mållös. Väldigt omogna kvinnor.

En förolämpning mot sofistikerade och bildade kvinnor! Dessa är drägg och inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in