Citat:
Ursprungligen postat av
moncalisa
Finns det någon som vet hur länge det här "triangeldramat" pågick? Jag har uppfattat det som att det rör sig om mycket kort tid.
Enligt Expressens kartläggning:
"Den mördade 22-åringen hade känt mannen sedan tonåren och var nu arbetskollega med honom.
För några månader sedan uppstod känslor mellan dem och de började träffas i perioder.
Men det fanns uppehåll i förhållandet och under ett sådant började mannen träffa den 24-åriga hästtjejen, berättar vänner
Hon bodde fortfarande tillsammans med sin expojkvän trots att de gjort slut flera månader tidigare.
Samtidigt upprätthöll mannen även en relation med 22-åringen och sa att han inte kunde välja mellan de två"
Vet någon om detta stämmer?
Jag är övertygad om att LL och JA har känt varandra under mycket lång tid hela sin uppväxt. Då jag helt har för mig att deras pappor känner till varandra. Båda har bott på den lilla orten där JA O LL arbetar.
Sen kan ju känslor uppstå, MEN jag är även övertygad att de gått på samma skolor och åkt bussen till högstadiet tillsammans.
Parentes:
Har för mig att JA pappa var lite av en "bråkstake" i skolan. LL pappa, morbror och morfar jobbade många år i Hammar på glasbruket. när de slog igen PLM antar jag de började i gruvan. Detta är nog egentligen bara "onödigt vetande" Lägenheten mittemot LL blev mördad bodde ytterligare en vän till JA far.