Citat:
Ursprungligen postat av
Djupfrys
Nej, du är tydlig med att du anser vita män som ett legitimt hatobjekt.
Herregud vad butthurt du är.
Det har jag aldrig skrivit så vänligen försök läsa mitt första inlägg en gång till.
Citat:
Ursprungligen postat av
NyanNyan
Du hävdar ju bestämt att icke-vita och icke-heterosexuella inte har tillräkligt med makt i Sverige, jag svarade med att det faller sig lika naturligt som att vita inte har majoriteten av makten i Kina.
Vad vill du egentligen, fylla Sverige med homo/bisexuella och icke-vita invandrare så den vita CIS mannen går ner till en fjärdedel av Sveriges befolkning?
Damage control, typiskt för en kulturmarxist när orimligheten i dennes resonemang avslöjas.
Är du full, eller låtsas du bara?
Det enda jag någonsin har hävdat är att TS m.fl. lägger betoningen helt fel i den mening som ni alla tar åt er utav.
Hon hävdade att Sveriges befolkning inte består utav heterosexuella vita män- utav av människor.
Med det sagt så har ingen påstått att vita män inte är människor.
Utan hon placerade alla (oavsett sexuell läggning, religion, kön, politiska åsikter) under termen "människor".
Jag är den sista att kunna kallas vare sig marxist eller feminist.
Jag har dock såpass kunskap och intellekt att jag inte behöver sitta på ett forum och lipa över att en politiker har påstått att jag inte är en människa, för så är inte fallet.
Sitt och tröstät choklad och lyssna på Gudrun Schyman istället för HON har ordagrant sagt att män är djur.
DET kan ni sitta och lipa över.
Det vore åtminstone berättigat, men inte ens det lipar jag över.
Jag bryr mig inte hur andra uppfattar mig, jag vet själv vad jag är.