Valde att placera tråden i F&J eftersom Femen är effektsökande och odemokratiska feminister. De är således feministernas problem att lösa.
Idag fick vår statsminister göra ett uppehåll i sitt tal i Almedalen. De lär ha protesterat mot lobbyism. De angrep också ett seminarium arrangerat av gruvindustrin.
Aktivisterna greps av polis (hoppas de gjorde våldsamt motstånd och fick smaka batong...

). Vet ej om det fanns barn i publiken, om så var fallet hoppas jag att aktivisterna också åker dit för typ sexuellt ofredande (eller dylikt). Äckelpottor! Snuskhumrar!
En av aktivisterna var svenska, en spanjorska och två fransyskor. Svenskan kan skickas på uppfostrings- och omskolningsläger. De tre andra kan utvisas på säg tio år, vill de komma tillbaka så ska de först offentligt be svenska folket om ursäkt!
Reinfeldts kommentarer:
Citat:
– Så kan yttrandefrihet också se ut, sa statsministern.
Citat:
– Jag tycker det är viktigt att visa respekt för den stora publik som var där för att lyssna på vad jag faktiskt hade att säga, säger Reinfeldt till SVT Debatt
Citat:
Fredrik Reinfeldt tycker att bröstkuppen är ett oroväckande tecken.
– Det är möjligen så att vi ska vara försiktiga med det här att vi allt oftare stör varandras möten, säger han till SVT Debatt direkt efter talet.
http://www.expressen.se/nyheter/val2014/almedalen/barbrostade-kvinnor-avbrot-statsministern/