Citat:
Ursprungligen postat av
MuscleShark
Kroppen brukar vänja sig efter ett tag. Men samtidigt vill jag inte sitta här och säga att du ska fortsätta i hopp om att det går över.
Hjärtat ska man vara rädd om, och det finns folk som tvingats ta sig till sjukhus efter att ha tagit dessa kosttillskott. Hög puls som inte vill gå ner är inte bra.
Du avgör själv om du vill fortsätta eller inte. Jag skulle nog personligen inte göra det.
Sådana där bieffekter tycker jag är läskiga.
Jo, det känns ju som att kroppen borde vänja sig också efter nåt tag. Och ja, jag tänker likadant som dig, är också ganska rädd om hjärtat och vill helst inte åka pling plong taxi
Idag har jag helt låtit bli att ta någon ny kapsel. Men jag hade ju funderingar på om det skulle gå att dela en kapsel för att prova med ett mindre intag, så det har jag testat, vilket gick utmärkt. Funderar på om jag ska våga mig på att ta ena halvan i morrn (eller möjligtvis dagen därpå) när kroppen har fått vilat ut och koffeinet farit ur kroppen :/ Är lite lur på om det kommer ge samma symtom eller inte. För om så är fallet, så kommer jag kasta de här skitpillren dit pepparn växer