Citat:
Ursprungligen postat av
Ztartrax
Jag tror faktiskt inte hon förlorat någon tid, hon har nog kalkylerat noggrant. Varför tog det annars ett par timmar innan hon körde tillbaka till JA igen?
Hon behövde ha ett alibi att grannarna såg henne ute med hunden/hundarna.
Jag säger absolut inte emot dig, men allt är så klantigt skött och många år hoppas jag att hon får som straff.
Jag personligen tror att hon gjort denna fruktansvärda handling därefter bara tänkt skita i att städa upp efter sig, så hon åker hem tar ut hundarna samtidigt som hon nu funderar på hur fan hon ska lösa detta på bästa sätt.
JH packar bilen åker tillbaks säkert i ett chock tillstånd och styckar kroppen så gott det går, kan även tänka mig att hon sitter och kräks en hel del över det hela som hänt.
Ville hon genomföra detta ordentligt så hade hon inte skrivit lappen som sägs vara skriven hon hade inte ringt JN hon hade inte plingat på hos JAs grannar.
Den tid hon varit på jobbet om hon nu vore så kall så borde hon funderat ut en bra dumpningsplats, att hon dumpar där hon dumpar tyder ju på att hon i desperation bara vill bli kvitt "problemet". Med tanke på alla dumma saker hon gjort så behöver hon ju inte oroa sig för ett alibi hon var ju redan körd.