Citat:
Ursprungligen postat av
Ztartrax
Jonna kan väl planera mord precis som Christine Schurrer kan åka från Tyskland för att mörda?
Nej jag tycker det är smart egentligen, varför kånka på sågen redan då?
Hon har ju planerat att ha ihjäl Lovisa och SEN åka hem och gå ut med hundarna, byta kläder osv så grannarna kan se henne och hon vinkar till dem, då har hon skaffat sig ett alibi för den tiden och hon kör ju dessutom en annan bil och då tar hon med sig sågen. Det är snarare rent briljant och inte dumt alls.
Visst är det så då har hon ju tänkt till, men varför ska hon visa sig för JA's grannar? Med att åka fram o tillbaks är ju jäkligt dumt. Bättre in dit klappa på med hammare, stycka hon hade ju inte förlorat så mkt tid som hon gjort.
Fast det är klart hon kan även som du säger ha planerat in i minsta detalj. Men jag tror att hon blivit väldigt överraskad av att LL befann sig där för ska man ta livet av någon då grälar man inte högljutt i 20 minuter då blir det ett par hammarslag fort och sedan är det klart.
Fast nu kan jag inte sätta mig in i hennes tankesätt då jag inte är en mördare och har inte planerat något mord heller men allt känns bara så jäkla omständigt.