2014-06-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Tyvär så kommer jag inte ihåg vad jag sökte på men vela du veta sanningen så hade du nog sökt på egen hand. för det finnns väldigt mycket info om chemtrails där ute.

Det roliga är nog tammefan att det finns miljontals videobevis för chemtrails från alla länder på planeten men ni chemtrailsförnekare tror att miljontals människor fått för sig att ta upp mobilen och filma condensstrimmor som sträcker sig tusentals meter precis som att flygmotorerna har berg av is fastfrysta på motorerna.

Så du har inget att komma med, igen.
Citera
2014-06-30, 19:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tyvär så kommer jag inte ihåg vad jag sökte på men vela du veta sanningen så hade du nog sökt på egen hand. för det finnns väldigt mycket info om chemtrails där ute.

Det roliga är nog tammefan att det finns miljontals videobevis för chemtrails från alla länder på planeten men ni chemtrailsförnekare tror att miljontals människor fått för sig att ta upp mobilen och filma condensstrimmor som sträcker sig tusentals meter precis som att flygmotorerna har berg av is fastfrysta på motorerna.
Det riktigt roliga är väl att INGEN av dessa 'miljontals människor' har orkat släpa sitt trötta arsle till en Lidar-anläggning för att analysera kondensspåren.. Eller det kanske de har, och när de insett att det endast var vatten så skämdes de antagligen och höll tyst om det..
Citera
2014-06-30, 19:45
Medlem
raizzorblades avatar
Riksdagskanditat briljerar:

http://nyheter24.se/maktkamp24/772061-har-varnar-centerpartisten-for-chemtrails
Citera
2014-06-30, 19:58
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raizzorblade
Riksdagskanditat briljerar:

http://nyheter24.se/maktkamp24/772061-har-varnar-centerpartisten-for-chemtrails

Ohhh hahahaha tiden är inte mogen för folket är inte mogna nog att hantera att nån sprayar giftiga ämnen ovanför huvudet på barnfamiljer över hela Sverige.

Konstigt nog så håller jag med politikern i det att folk är inte redo att hantera vetenskapen att politiker inte är människor och chemtrails handlar om utomjoridngar som kidnappar planeten för människor inte brydde sig om att sluta förstöra planeten.

Men visst fan har miljontals människor över hela planeten skrikit om chemtrails i10 år sen dom började spraya.. men idioterna fortsätter tro på politiker som använder fina ord när dom ljuger och aldrig ger raka svar.
Citera
2014-06-30, 19:58
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Jadu vilket troll du är, vi har förklarat att det är vattenpartiklar i luften som blir kondenstrimmorna, ingen is på motorerna, om de hade is på motorerna hade planen störtat.
Citera
2014-06-30, 21:46
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jadu vilket troll du är, vi har förklarat att det är vattenpartiklar i luften som blir kondenstrimmorna, ingen is på motorerna, om de hade is på motorerna hade planen störtat.

Nej din idiot ni har förklarat vad ni tror på eftersom ni inte vet ett skit.

om det finns vattenpartiklar i luften på en molnfri och solig dag med massa chemtrails över hela himmlen så är det konstigt att miljontals människor från alla länder tagit upp sin mobiilkamera och filmat dessa extremt långa spår som skapat från vatten som mystiskt nog existerar i luften precis som väteatomer flyger runt i atmosfären.

För du vet att vatten är väte och syre tillsmans och för att vatten skulle kunna bildan på en molnfri dag så måte väteatomer flyga runt i atmosfären och sen måste väteatomen blandas med syreatomer.. och så har det aldrig varit och miljontals människor skulle inte filma chemtrailsen om dom var normala contrails vafan tror du att folk tappat förståndet helt eller?

En tro är motsatsen till att veta så ursäkta mig för att jag inte tror på obevisade teorier som ni blindt litar på dagligen.
Citera
2014-06-30, 21:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

om det finns vattenpartiklar i luften på en molnfri och solig dag med massa chemtrails över hela himmlen så är det konstigt att miljontals människor från alla länder tagit upp sin mobiilkamera och filmat dessa extremt långa spår som skapat från vatten som mystiskt nog existerar i luften precis som väteatomer flyger runt i atmosfären.

För du vet att vatten är väte och syre tillsmans och för att vatten skulle kunna bildan på en molnfri dag så måte väteatomer flyga runt i atmosfären och sen måste väteatomen blandas med syreatomer.. och så har det aldrig varit och miljontals människor skulle inte filma chemtrailsen om dom var normala contrails vafan tror du att folk tappat förståndet helt eller?

En tro är motsatsen till att veta så ursäkta mig för att jag inte tror på obevisade teorier som ni blindt litar på dagligen.
Jag tror du missade att svara mitt inlägg här ovan:
Det riktigt roliga är väl att INGEN av dessa 'miljontals människor' har orkat släpa sitt trötta arsle till en Lidar-anläggning för att analysera kondensspåren.. Eller det kanske de har, och när de insett att det endast var vatten så skämdes de antagligen och höll tyst om det..
Vad tror du själv KPP? Varför är intresset noll för att bevisa dessa 'chemtrails'?
Citera
2014-06-30, 22:01
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad tror du själv KPP? Varför är intresset noll för att bevisa dessa 'chemtrails'?

Lol om tvn är ditt enda jävla fönster "mot verkligheten" så kommer du inte höra ett jävla ord om chemtrailsen över huvudet på dig..

Går du in på internet och söker på chemtrails på youtube kommer du få upp bevisfilmer från alla länder för folk har brytt sig om chemtrails i 10 år sen dom började spraya.

Det är snarare tvärt om.. ni idioter inser att chemtrails inte är vatten men ni skämms över att ni är så jävla nerdummade så ni inte ser skillnad på vattenånga och stora jävla moln av metalldamm i luften så ni väljer att hålla er till eran tro istället för att se verkligheten.
Citera
2014-06-30, 22:04
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Mja eller så är vattemolekylerna i gasform men vad vet jag, är ju idiot enligt dig. It takes one to know one!
Citera
2014-06-30, 22:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Lol om tvn är ditt enda jävla fönster "mot verkligheten" så kommer du inte höra ett jävla ord om chemtrailsen över huvudet på dig..

Går du in på internet och söker på chemtrails på youtube kommer du få upp bevisfilmer från alla länder för folk har brytt sig om chemtrails i 10 år sen dom började spraya.

Det är snarare tvärt om.. ni idioter inser att chemtrails inte är vatten men ni skämms över att ni är så jävla nerdummade så ni inte ser skillnad på vattenånga och stora jävla moln av metalldamm i luften så ni väljer att hålla er till eran tro istället för att se verkligheten.
Nej nu svarade du överhuvudtaget inte på min fråga, dessutom började du tramsa om tv - varför då? Jag skrev väl inget om tv..

Jag tror helt enkelt vi får försöka igen:

Citera
2014-07-01, 02:08
Avstängd
KungPungPats avatar
Nämen tror ni verkligen att jag bryr mig om ifall ni ser chemtrailsen som förvandlar er till transhuman robotslavar genom att ni inhalerar nanorobotar som sen börjar göra om er till robotar från insidan?

Det gör jag inte..

Jag vet att 85% av mänskligehetn kommer utrotas och ni chemtrailsförnekare ligger inte bra till för ni kan aldrig skydda er från nånting som ni inte tror på för att ni inte vet ett skit om verkligheten.

Skulle elaborerat men jag är tyvär avstängd vilken sekund som helst och jag bryr mig inte om det heller jag har sagt det som behövdes säga och jag tror en eller två människor lyssnade den här gången och kanske kan dom nu rädda sig själva.
Citera
2014-07-01, 03:39
Avstängd
KungPungPats avatar
Dom flesta människor är hjärntvättade idioter som TROR på diverse lögner från media för att dom saknar förmågan att tänka kritiskt.

Vi är inte många som VET om att chemtrails är en verklighet som existerat i 10 år..

Dom flesta är som sagt troende ateister som tror att media skulle berättat om chemtrails om dom fanns för dom har än inte fattat att media är propagandamaskin utan dom tror tvn är ett sanningens fönster mot den yttre världen.

Det finns ett antal amerikanska dokumentärer om chemtrails så folk bryr sig i USA men vi är väldigt få som är medvetna och resten är som sagt omedvetna och blinda människor som tror på terier som dom matas med av media för dom saknar förmågan att se media för den propagandamaskin som media är.

Otroligt lustigt när chemtrailsförnekarna fortsätter gnata om att chemtrails är contrails när miljontals människor pratar om chemtrails däribland svenska politiker och riksdagen och diverse andra regeringar och NASA tillsamns med miljontals privatpersoner som filmat dessa besprutningar över huvudet på dom.

Så enligt chemtrailsförnekarna så har riksdagen, ett fåtal svenska politiker, miljontals privatpersoner och ett antal dokumentärproducenter, och några fler regeringar dummat ner sig så totalt så dom inte ser att contrails är contrails längre utan dom har fått för sig att contrails bara för att dom inte beter sig som contrails så är om inte contrails och alla dessa människor är idioter medans ni som är troende vet bäst om chemtrails trots att en tro är motsatsen till att veta.

Ni chemtrailsförnekare är ju så jävla nerdummade så man undrar om ni skulle lyckas knyta skosnören utan att få en beskrivining från media på hur man gör knutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in