2014-06-29, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Lär så vara, ja.
Frågan är ju då var Mangala tar vägen. City? Real? Barca? United? Liverpool? Bayern?
2014-06-29, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Frågan är ju då var Mangala tar vägen. City? Real? Barca? United? Liverpool? Bayern?

Chelsea antagligen.

Real ryktas vara intresserade av Iturbe och Sterling, som ersättare till Morata. Om det stämmer antar jag att Jese kommer omskolas till anfallare.
2014-06-29, 17:27
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Chelsea antagligen.

Real ryktas vara intresserade av Iturbe och Sterling, som ersättare till Morata. Om det stämmer antar jag att Jese kommer omskolas till anfallare.

Nej, Mangala lär inte gå till Chelsea - iallfall inte nu.

Tror inte Liverpool släpper Sterling. Speciellt inte om Suarez försvinner - sitter på en framtida världstjärna där.
2014-06-30, 12:21
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Toni Kroos ryktas vara klar för Real Madrid. Det pratas om en övergångssumma på mellan 25-30 miljoner euro.
2014-06-30, 12:31
Bannlyst
Men snälla, någon slags källa har du väl?
Skulle inte förvåna mig dock om han tröttnat på Peps Bayern, som mig sen länge.
2014-06-30, 12:38
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuchel
Men snälla, någon slags källa har du väl?
Skulle inte förvåna mig dock om han tröttnat på Peps Bayern, som mig sen länge.
http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2014/06/30/kroos-klar-for-real-madrid/
2014-06-30, 13:58
Medlem
4522s avatar
Bayern Munchen har gjort mer eller mindre klart med Keylor Navas. Det lär bli officiellt snart, högt sannolikt efter VM. Trist.
2014-06-30, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Bayern Munchen har gjort mer eller mindre klart med Keylor Navas. Det lär bli officiellt snart, högt sannolikt efter VM. Trist.
Huh, ska de sälja Neuer eller? För Navas kan väl omöjligen få ruttna bort på en bänk?
2014-06-30, 14:17
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Huh, ska de sälja Neuer eller? För Navas kan väl omöjligen få ruttna bort på en bänk?
Han värvas som reserv eftersom att 2/3 målvakter lämnar Bayern i sommar.

Kroos-ryktet som har seglat upp under dagen känns märkligt men ändå mer seriöst än tidigare rykten han varit inblandad i. Tror fortfarande att han stannar.
2014-06-30, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Han värvas som reserv eftersom att 2/3 målvakter lämnar Bayern i sommar.

Kroos-ryktet som har seglat upp under dagen känns märkligt men ändå mer seriöst än tidigare rykten han varit inblandad i. Tror fortfarande att han stannar.
Man kan fan inte värva en av världens absolut bästa målvakter det senaste året som reserv. Utsugarjävlar.
2014-06-30, 15:18
Bannlyst
Kaka är klar för Orlando City men kommer vara utlånad till Sao Paulo resten av året.

Enligt Marca och Sport så kommer Toni Kroos att gå till Real Madrid. Bayern får ungefär €25m för tysken.

Thomas Ince. Minns ni honom? Talangen som för några säsonger sedan ryktades vara på väg till de flesta storklubbar, är på väg till Hull enligt Daily Mirror.
2014-06-30, 15:23
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Kaka är klar för Orlando City men kommer vara utlånad till Sao Paulo resten av året.

Enligt Marca och Sport så kommer Toni Kroos att gå till Real Madrid. Bayern får ungefär €25m för tysken.

Thomas Ince. Minns ni honom? Talangen som för några säsonger sedan ryktades vara på väg till de flesta storklubbar, är på väg till Hull enligt Daily Mirror.

25 milj €, låter det inte billigt eller är jag ute och cyklar ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in