2014-06-28, 15:46
Medlem
Vad tror vi om James Rodriguez? Kanske inte var så galet av Monaco att lägga ut €45M på honom.

Om han fortsätter sin utveckling borde han ju eventuellt vilja gå till en riktig toppklubb med chans att vinna både ligan och CL. Samtidigt kan jag inte se hur han skulle kunna lämna redan i sommar då Monaco kommer kräva en löjlig summa som ingen klubb vill betala.
2014-06-28, 20:28
Medlem
MisterMGMTs avatar
Först ryktet om Remy och nu Schneiderlin för Arsenal Gillar att det verkar bli en "sån" sommar ännu en gång för Arsenal. Dock har jag inte så bra koll på Schneiderlin. Vad tycker ni om honom?
2014-06-28, 21:21
Medlem
Ferry31s avatar
Martins Indi är så gott som klar för Porto. Stort lycka till för honom!
2014-06-29, 00:16
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Först ryktet om Remy och nu Schneiderlin för Arsenal Gillar att det verkar bli en "sån" sommar ännu en gång för Arsenal. Dock har jag inte så bra koll på Schneiderlin. Vad tycker ni om honom?
http://www1.thesportbible.com/images/content/630w/53af2a52f2569.jpg

Nya rykten från en fransk journalist att Sanchez och Schneiderlin är på väg till Arsenal.

Schneiderlin är en otrolig duktig mittfältare med stor potential att bli en av PLs bästa mittfältare.
Både bra defensivt och offensivt då han kan vinna boll lågnt ner i plan och sen använda sin passningsskicklighet att slå långbollar eller djupledare efter marken. Ännu en spelare som gar växt oerhört förra säsongen i Southampton även om många redan visste vem han var tidigare!
2014-06-29, 05:10
Medlem
lillmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Vad tror vi om James Rodriguez? Kanske inte var så galet av Monaco att lägga ut €45M på honom.

Om han fortsätter sin utveckling borde han ju eventuellt vilja gå till en riktig toppklubb med chans att vinna både ligan och CL. Samtidigt kan jag inte se hur han skulle kunna lämna redan i sommar då Monaco kommer kräva en löjlig summa som ingen klubb vill betala.

Såg detta förut :http://bloggar.expressen.se/fotbollssilly/2014/06/wengers-hemliga-mote-med-rodriguez-familj/ kan det ligga nåt i det?
2014-06-29, 06:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Martins Indi är så gott som klar för Porto. Stort lycka till för honom!
Ersättning för Mangala?
2014-06-29, 12:11
Medlem
Hur ska Suarez och Messi gå ihop?

Ska Sanchez lämna? Pedro, nöjer han sig med att vara inhoppare?
2014-06-29, 13:42
Avstängd
Halloween2s avatar
En till mittfältare till city? Någon pajas har redan varit inne på wiki och ändrat så han står skriven på city, men har inte läst någon annanstans om att Bruno Zuculini ska vara på väg? Kanske är det så att yaya lämnar och man kommer köra med fernandhino och fernando som start och ha bruno på bänken istället för garcia?

Citat:
– Det vore en dröm att få spela i Spanien, det är en av de bästa ligorna i världen, säger han till spanska AS.

Radiokanalen Cadena Cope pressade då honom på eventuellt klubbval.

– Jag föredrar Real Madrid före Barcelona, svarade Rodríguez.

Våt dröm för real fansen när falcao vill sänka sin lön för att få spela där också
2014-06-29, 14:34
Medlem
Cambijaos avatar
Nu ville jag se James i Real Madrid innan Bales ankomst. Just nu har inte Real Madrid plats för honom. Hans roll skulle bli ungefär som Isco, de spelar exakt samma fotboll och försvarar lika dåligt.
2014-06-29, 15:04
Medlem
James till Real? blir tufft när Real redan har Ronaldo, Bale, Isco, Jese och Di Maria o.s.v. Jag tror inte ens han lämnar Monaco denna säsongen eftersom de inte kommer bli bannade ifrån CL - de får en säsong på sig att fixa sina problem. Nästa säsong när Monaco blir bannade tror jag han lämnar, kan nog bli England. Jag chansar på Chelsea eller City.
2014-06-29, 15:23
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
James till Real? blir tufft när Real redan har Ronaldo, Bale, Isco, Jese och Di Maria o.s.v. Jag tror inte ens han lämnar Monaco denna säsongen eftersom de inte kommer bli bannade ifrån CL - de får en säsong på sig att fixa sina problem. Nästa säsong när Monaco blir bannade tror jag han lämnar, kan nog bli England. Jag chansar på Chelsea eller City.

Lite samma dilemma där för Chelsea som du beskriver med Madrid. Sålänge Hazard stannar kan jag inte se Chelsea gå efter James.
2014-06-29, 16:59
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ersättning för Mangala?

Lär så vara, ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem