2013-07-09, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Äcklet är på Lotta på liseberg nu, ser bra sliten ut. Järvsö o alla nattbesök hos lillbabs tär..
Menar du att Lill-Babs - hur sugen efter karlar hon än är - verkligen skulle ta emot nattbesök av Tommy som varit gift med hennes dotter? Det låter ju fantastiskt.
Citera
2013-07-09, 00:33
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balj38
Menar du att Lill-Babs - hur sugen efter karlar hon än är - verkligen skulle ta emot nattbesök av Tommy som varit gift med hennes dotter? Det låter ju fantastiskt.

Det låter mer än fantastiskt. Det låter som en schyst såpa. Men skämt åsido: Tommy Sssvart var ganska bra hos Lotta. Namnlarvet var knappast för att han inte kan sjunga längre utan endast för snöd vinnings skull.
Citera
2013-07-09, 09:43
Medlem
franzstrudels avatar
Herregud!
En 27 sidor lång tråd och ingen har nämnt att han gör den svenska dubbningen av den eminente Patrick Sjöstjärna i Svampbob Fyrkant
Citera
2013-07-09, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Äcklet är på Lotta på liseberg nu, ser bra sliten ut. Järvsö o alla nattbesök hos lillbabs tär..
Jag såg att du skrev tidigare att Tommy traskar hem till Lill-Babs med en box vin och sen stannar över natt. Jag vet inte - men om han förut var gift med dottern Malin och förhållandet bröts för att han är alkoholist och hon ändå super och knullar med honom och över 70 år gammal, så måste hon ju vara antingen otroligt kåt eller väldigt törstig, eller bådadera. Vad ska man tro?
Citera
2014-06-29, 15:53
Medlem
Ratis avatar
Kände inte igen honom i Bauhausreklamen. Tyckte han såg sliten ut.
Citera
2014-06-29, 16:57
Medlem
JBernards avatar
Han såg fräsch ut på reklamen. Hur gammal är han 60?
Citera
2014-06-29, 17:28
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Han såg fräsch ut på reklamen. Hur gammal är han 60?

54 år. Tyckte också att han såg fräsch, ungefär som han sett ut de senaste åren.
Citera
2014-06-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
54 år. Tyckte också att han såg fräsch, ungefär som han sett ut de senaste åren.
Allting är relativt.
Citera
2015-04-14, 18:04
Medlem
Citat:
För fem år sedan gick Tommy Nilsson på sitt första möte för anonyma alkoholister.
I dag har artisten gjort upp med spriten – och lever ett helt nytt liv med sambon Linda.
– Jag dricker inte ens alkoholfri öl, säger han i "Malou efter tio".

http://www.expressen.se/noje/nilsson...alkoholfri-ol/
Citera
2016-01-01, 01:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/noje/nilsson...alkoholfri-ol/

Det är bara att gratulera att han klarat stå emot spritsuget som har förstört så många artister genom åren

För övrigt har jag inte sett den där Black chokladen han gjorde reklam för. Finns den kvar eller blev den en flopp?
Citera
2016-01-19, 19:14
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balj38
Jag såg att du skrev tidigare att Tommy traskar hem till Lill-Babs med en box vin och sen stannar över natt. Jag vet inte - men om han förut var gift med dottern Malin och förhållandet bröts för att han är alkoholist och hon ändå super och knullar med honom och över 70 år gammal, så måste hon ju vara antingen otroligt kåt eller väldigt törstig, eller bådadera. Vad ska man tro?

Varför skulle han inte kunna besöka före detta svärförälder utan att ligga? Det finns väl många förhållanden som spricker men där man inte haft problem alls med svärföräldrar. Lill Babs verkar ju genuint trevligoch humoristisk.

Fast ändå det där jippot med Black, det finns/fanns väl en artist/grupp med det namnet med hiten "wonderful life" på 80 eller 90-talet.
Citera
2016-01-19, 19:47
Medlem
Cilla White bytte ju namn till Cilla Black..
Det skulle hon aldrig kunnat göra 2016....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in