Citat:
Ursprungligen postat av
Aurora Borealis
Enligt min erfarenhet så är det väldigt vanligt att det finns anhöriga som följer trådarna, så jag skulle nog tro att så är fallet även här. Om de sitter inne på information som de vill dela med sig av, så är jag säker på att de ger sig till känna. Antingen direkt i tråden, eller i pm till deltagare som de känner förtroende för. Som jag ser det så finns det ingen anledning att besvära någon med frågor innan de själva har bestämt att de vill berätta. Om de har något att berätta vill säga.
Jag håller ju med om det hela tiden, för min del kan jag inte hjälpa att jag kände någon som bodde mitt emot och fortfarande känner några av min väninnas väninnas grannar. Kollade av nyfikenhet på en karta.
Nej, skulle inte vilja kontakta henne av den anledningen ...Är inte och hälsar på någon där numera. Tänkte mest att någon annan kan göra det, som har närmare anknytning till personen / personlig anknytning alltså. Någon här tycks ha anknytning men ligger väl mest i tråden och rättar oss andra - finns väl inget mer att hämta då, från det hållet?
...
Kanske de är lika undrande som vi.