2014-06-29, 10:22
Medlem
Kommandos avatar
Hej,
Köpte en ny galaxy tab pro under helgen, men till min stora förvåning var batteriet laddat till hälften när jag anslöt laddaren. Ska det verkligen vara så? Jag undrar om jag inte har fått en retur produkt?

Tacksam för svar!
Citera
2014-06-29, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommando
Hej,
Köpte en ny galaxy tab pro under helgen, men till min stora förvåning var batteriet laddat till hälften när jag anslöt laddaren. Ska det verkligen vara så? Jag undrar om jag inte har fått en retur produkt?

Tacksam för svar!

Är det litiumbatteri så bör det vara så.
Citera
2014-06-29, 10:26
Medlem
morkfromorks avatar
Min MB Air kom med 0% batteri, jag trodde den var kaputt, funkade som en klocka efter laddning
Citera
2014-06-29, 10:28
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankarbarn
Är det litiumbatteri så bör det vara så.
Det är en litiumjonbatteri. Jag har också en sådan surfplatta och vi har 2 andra surfplattor hemma. Har hört att de laddar de lite extra för att testa så att allt stämmer. Osäker dock, men de har litiumjonbatterier.
Citera
2014-06-29, 14:33
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Jo det är nog ganska vanligt eftersom folk vill kunna starta upp och använda produkten direkt. Förr i tiden så fick man ju lägga produkten på laddning i 24 timmar innan man kunde använda den.
Min iPad kom med nästan fulladdat batteri, och jag har för mig att det även stod i manualen att den var laddad och klar att använda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in