nån som vet om ett självmord kanske via tåg vet ej. men en snubbe ca 2 meterlång 1 eller 2 barn mellan 18-23 tror bodde i farsta strand? nån som vet nått nån länk om information?
kanske vet varför? vem har han barn med?
nån som vet om ett självmord kanske via tåg vet ej. men en snubbe ca 2 meterlång 1 eller 2 barn mellan 18-23 tror bodde i farsta strand? nån som vet nått nån länk om information?
kanske vet varför? vem har han barn med?
Vilken dag, T-bana eller pendeltåg? Var skulle det ha skett?
Vad på väg med Tuben ifrån stan till min lägenhet i Hässelby Gård.
Det körde enkelspår förbi Blackeberg idag vid 18.50 tiden. Massor med blåljus personal och hjärndöda OV ( Ni vet dom där plast poliserna som knappat kan ABC ) på perrongen.
Höjd med trappentré så låg det det en vit person på spåret emot City. Någon som vet mer? Självmord eller olycka?
Men jag tycker om personen hade hoppat framför tåget, så skulle väl hen ha gjort det vid perrongens början för att få mest kraft så att säga.
En "känd" kvinna hade krypt under staket och sedan ramlat ned ca 5m o slagit sig..alltså ingen PUT.
Olycka på Ystads station. Man i 20 års åldern sprang över spåren för att hinna sitt tåg och blev påkörd av det. Någon som har namn?
Citat:
Enligt Räddningstjänstens insatsledare Roger Larsson rör det sig om en ung man som överraskades av ett Pågatåg när han smet under de nedfällda bommarna.
Man hoppade framför pendeltåg i trångsund 28/06-14
Hejsan!
Är det någon som vet något om detta ?
Jag själv har varit förbi och sett en man i blå tröja ligga på spåret men vet inte så mycket mer än att innan han hoppade så frågade han tjej på stationen om hon kände honom och sedan så hoppade han.
Vem är det och varför gör man såhär ? :/
Hejsan!
Är det någon som vet något om detta ?
Jag själv har varit förbi och sett en man i blå tröja ligga på spåret men vet inte så mycket mer än att innan han hoppade så frågade han tjej på stationen om hon kände honom och sedan så hoppade han.
Vem är det och varför gör man såhär ? :/
du förstår inte varför man hoppar framför ett tåg?