Citat:
Själv tycker jag att LL sminkat sig och gjort iordning håret på ett sånt sätt att det för tankarna till framsidan av en porrtidning under 70-talet ( inte för att jag sett en men....) Jag pratar om en av de senare bilderna hon lade upp, annars tycker jag att hon såg ganska söt ut dvs på de bilder utan allt smink.
Citat:
Vad är det som du vill säga? Om du hade blivit utsatt för ett brott, hade du inte tänkt tanken på att ge igen? Hade du saknat empati om du velat hämnas? Eller hade du bara mått väldigt dåligt? Folk hanterar saker annorlunda, jag är inte utåtagerande så när jag blev ett brottsoffer så stannade tankarna på hämnd i huvudet men jag tog en överdos ist och hamnade på sjukhus... och sedan blev det terapi. Idag mår jag bra men jag kan förstå hur det är att hamna i en situation där man är så kränkt att man inte tänker rationellt. Men som sagt, jag tar inte JH:s parti, jag bara spekulerar. Kanske är hon bara jävligt elak. Bara för att LL blev mördad så innebär det inte att hon är en ängel heller. Jag föredrar att försöka se båda sidorna här innan jag vet eftersom det finns rykten om att båda tjejerna betett sig illa. I vissa fall är det lättare att ta parti, typ hagamannen-fallen osv, men här har de inblandade haft en konflikt och vi vet inte vem som satte igång den.
Men du måste tänka på att hon såg ut som något som gör att man får tankarna på en porrtidning från 70-talet. eireanne känner någon som har sagt det åt henne och då får man väl ändå tänka sig att man kan bli mördad eller?

Förmodligen var hon inte någon ängel men att man det är ju alltid spännande med människor som vill beskriva mördade och styckade kvinnor på det här sättet. Vad drivs man av?
Det här är ett triangeldrama som heter duga. Rykten kommer aldrig att försvinna från JA i alla fall. Det är då ett som är säkert. Han kommer alltid att omtalas som den mannen som hade två kvinnor och den ena mördade den andra och styckade! Även om han inte alls hade två kvinnor på samma gång. Ryktet kommer att vara helt galet!
Ska bli intressant att få tal del av information om honom.