2014-06-26, 19:05
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Så värt!

Weekend 1 ?

Yes! Känns nästan overkligt eftersom jag gjorde ALLT för att få biljett i år men ändå misslyckades.. Satt på en restaurang när jag läste mailet och hoppade upp från bordet och nästan sprang ut för o ringa polare (som inte heller lyckades få biljetter vid släppet)
Citera
2014-06-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Yes! Känns nästan overkligt eftersom jag gjorde ALLT för att få biljett i år men ändå misslyckades.. Satt på en restaurang när jag läste mailet och hoppade upp från bordet och nästan sprang ut för o ringa polare (som inte heller lyckades få biljetter vid släppet)

Helt sjukt ju! Samma här, kämpade vid biljettstläppet men ingenting, sen satt på mitt äckliga jobb när det plingade till och så plingade det i en kompis mail också och helt plötsligt hade vi 8 st men kom bara iväg tre så hoppa någon annan lycklig själv får chansen på de vi inte nyttjade!
Citera
2014-06-26, 20:24
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:

Dat Feeling, hade det förra året, var typ 7-8 polare som satt och köa med varsin dator. ingen fick ticket, men fick ett mail om GJ i maj då, vart bara att ringa runt fort som fan!

Grattis allfall!
Citera
2014-06-26, 20:41
Medlem
Citat:

Bara att sätta igång med konditionsträning nu då! Löpning för att stärka hjärtat
Citera
2014-06-27, 17:26
Medlem
Maxeris avatar
Om någon missat det så har dem nu släppt ett intro till årets upplaga!

https://www.youtube.com/watch?v=CWSqYpx32Dk

Eventuell spoiler på Mainstage i slutet av videon!
Senast redigerad av Maxeri 2014-06-27 kl. 17:29.
Citera
2014-06-27, 17:53
Medlem
tarzan111s avatar
Nu har spelschemat kommit ut!

Tråkigt att Armin, Carl Cox och Diplo kör samma tid på fredagen
Citera
2014-06-27, 18:04
Medlem
tarzan111s avatar
Vad tycker ni om att Eric Prydz kör så tidigt på fredagen? (12.00-15.00)

Härligt att han har så lång speltid fast det hade nog varit mäktigare att se han när det börjar bli mörkt och folket har kommit igång
Citera
2014-06-27, 20:06
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan111
Nu har spelschemat kommit ut!

Tråkigt att Armin, Carl Cox och Diplo kör samma tid på fredagen

Hopp då får man välja mellan AVB eller Diplo, lutar nog mot diplo tbh.

Sitter typ dock och gråter floder för så mycket krockar det är i år
Senast redigerad av Mattias.Petersen 2014-06-27 kl. 21:04.
Citera
2014-06-27, 21:20
Medlem
kantoos avatar
Citat:

Härligt att han har så lång speltid fast det hade nog varit mäktigare att se han när det börjar bli mörkt och folket har kommit igång

Tyvärr så är han inte så känd för den stora massan, hur bra han än är.

Tycker för övrigt att det är riktig svag MainStage avslutning på söndagen, spyr på 3 are legend eller vad tomtarna kallar sig, lördagen var mycket bättre med Tiesto och Hardwell, hade tänkt poppa sista kvällen fast får köra på lördagen då istället hehe.
Citera
2014-06-27, 22:29
Medlem
Mr.Chucks avatar
Ghaaa! blir galen på lördag... Varför är qdance och sy&m på samma dag! Får fan beslut/panikångest... Kommer sluta med att jag springer mellan scenerna som en jävla galning...
Citera
2014-06-28, 01:16
Medlem
latahundens avatar
Citat:

herregud är det sant?!

aja man får väll se det positivt att det inte krockar med ngt annat. men ändå, SJUKT konstig tid.
Citera
2014-06-28, 18:59
Medlem
Ser fram emot att Knife Party spelar sent och inte på Main stage i år

Och B2B scenen på lördagen så klart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in