2014-06-26, 14:33
Medlem
Muhamedssons avatar
Vita kränkta män passar verkligen in i sådana här trådar.
Citera
2014-06-26, 14:34
Medlem
TheKeyboardWarriors avatar
Jag gillar shorts, det är varmt nu på sommaren. Jag ska kunna gå in i stan till parken och sätta mig på en bänk i mina shorts. Roligt att de skriver MÄN, SHORTS, MÄN, och Shorts. Jag ser fler kvinnor/unga tjejer än män med shorts. De låter likadana som feministerna som säger att kön är en social konstruktion och vill få pojkar att använda rosa, jävla pisshycklare. Men här vill de få män att sluta använda shorts oavsett väder.
Citera
2014-06-26, 14:34
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergochdal
Här är några bilder på Camilla Thulin och hennes sambo, skådespelaren Johan Rabaeus:

http://users.i.com.ua/~aolph/Thulin/johan_rabaeus.html

Ska de på, eller har de varit på begravning?
Citera
2014-06-26, 14:35
Medlem
Dr.Dzerzhinskys avatar
Erinrar mig att Shanghai brukar ha kampanjer mot att gå klädd i Pyjamas, ett nöje som inte bara distingerade herrar brukar ägna sig åt med fördel på helgerna då de är lite off-duty. Men folket verkar vara motståndskraftigt och inte ändra stil efter de senaste modeflugorna..

Men varför inte. Kanske skall testa Pyjamas näst gång jag går in på NK i Göteborg.

https://www.google.fr/search?q=pyjamas+in+shanghai&source=lnms&tbm=isch& sa=X&ei=xxKsU-7JCvTY4QTTpYCYBw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=626
Citera
2014-06-26, 14:50
Medlem
Gnälliga sliddjur som vill införa typ sharialagar - Nej tack!
Citera
2014-06-26, 15:03
Medlem
watsups avatar
Hela artikeln känns krystad på något sätt. Som om man måste Komma på något storslaget för att bli publicerad. Pinsamt.

Jag bär shorts på stan när det är varmt. Men då gör jag det med stil och inte som de tjocka wt ungarna på bilden dom valt. Jävla skillnad på shorts och shorts. Ett par plastiga från stadium eller ett par schyssta från RL spelar inte direkt i samma liga.
Citera
2014-06-26, 15:05
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Är det inte vanligt hyfs att inte ha shorts i stan?

Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Fast man bär inte shorts på stan. Det tillhör ren hyfs.

Haha va? På vilket sett är det "hyfs"? Så är det 20 grader varmt går ni fortfarande i jeans? Låter helt sjukt faktiskt. Är ni möjligtvis feminister alt. rakar ni benen också?

Dummaste jag läst på mycket länge.

Personligen går jag i shorts från 13+ grader & uppåt.
Citera
2014-06-26, 15:11
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Haha va? På vilket sett är det "hyfs"? Så är det 20 grader varmt går ni fortfarande i jeans?
Personligen går jag i shorts från 13+ grader & uppåt.

Själv kör jag shorts från 1a maj - 1a september oavsett väder
Citera
2014-06-26, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Fast man bär inte shorts på stan. Det tillhör ren hyfs.

Aldrig någonsin förstått vad som är fel med shorts. Möjligtvis på en stel och formell tillställning kan jag tycka att det är fult, men inte annars. "Inte på stan", som om "stan" var ett ställe att klä upp sig för. Snarare tvärtom.
Citera
2014-06-26, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbacck
Aldrig någonsin förstått vad som är fel med shorts. Möjligtvis på en stel och formell tillställning kan jag tycka att det är fult, men inte annars. "Inte på stan", som om "stan" var ett ställe att klä upp sig för. Snarare tvärtom.
Jo, på stan klär man upp sig. Sen så handlar det om att du inte ska svetta ner stolen om du sätter dig någonstans.
Citera
2014-06-26, 15:28
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Konstigaste är väl ändå detta:
"Muttkorta shorts på damer i staden är för övrigt inte heller passande, oavsett ålder, såtillvida man inte saluför specifika tjänster som kräver att handelsvaran exponeras."

Får mig att tro att hela artikeln är något skämt, eller menar de att kvinnor får ha "muttkorta" byxor på sig enbart om de säljer sexuella tjänster?
Det menar givetvis att man inte borde gå klädd som en hora såvida man inte är en hora.
Citera
2014-06-26, 15:30
Medlem
snelpolaks avatar
Hahahaha, va?! Den genom tiderna mest random artikeln jag läst. Vad är poängen med den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in