• 1
  • 2
2014-06-26, 10:31
Medlem
SmokeOns avatar
En ny bikiniöverdel, hudfärgad med målade bröstvårtor.

http://www.huffingtonpost.co.uk/2014...n_5525668.html

Kommer revolutionera badstränderna?

Finns många intressanta vidareutvecklingar av det här. Bikiniunderdelar med trycka fittor eller håriga buskar. Speedos (stavning?) med trycka snoppar. Burka med tryckta kvinnokroppar.

Vad tror ni? Är det här vägen framåt i en tid där vi vill framhäva oss som vi vill tro att vi ser ut?
Citera
2014-06-26, 11:04
Medlem
whaks avatar
Helt ärligt inte allt för upphetsande faktiskt.
Citera
2014-06-26, 11:40
Medlem
Gorillabass avatar
Inte upphetsande alls utan riktigt jävla fult.
Citera
2014-06-26, 12:11
Medlem
Då kan de lika gärna bara va topless i så fall, det är inte olagligt att vara det i Sverige på badplatser, eller?
Citera
2014-06-26, 12:20
Medlem
JackDawsons avatar
Vad är felet på de nuvarande bikinidelarna?
Citera
2014-06-26, 12:22
Medlem
franges avatar
Då antar jag att Feminaziligan med Gudrun och Soraya tar på sig ett par såna där och åker raka vägen ner till Saudiarabien och visar upp hur kvinnor faktiskt ser ut, istället för att täckas med meterlånga tygsjok dagarna i ända.

Eller? Gäller inte kvinnors rättigheter i den icke-vita delen av världen?
Citera
2014-06-26, 12:23
Medlem
murtennios avatar
Tyckte den var ganska rolig..
Citera
2014-06-26, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Då antar jag att Feminaziligan med Gudrun och Soraya tar på sig ett par såna där och åker raka vägen ner till Saudiarabien och visar upp hur kvinnor faktiskt ser ut, istället för att täckas med meterlånga tygsjok dagarna i ända.

Eller? Gäller inte kvinnors rättigheter i den icke-vita delen av världen?
Tror inte någon förnekar att kvinnor saknar rättigheter i den icke-vita världen. Sveriges feminister skiter dock i hur det ser ut utanför Sveriges gränser.
Citera
2014-06-26, 12:35
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Tydligt exempel på att idiotin kan gå hur långt som helst. Jag tror absolut inte att detta blir nån
superhit - bikiniöverdelen är inte ens snygg.

Jag läser i texten att skaparna av bikinin har en ide om att detta är ett sätt för kvinnor att visa sitt missnöje över att de inte naturligt tillåts gå omkring med helt bar överkropp o visa sina tuttar för allmän beskådan.

Jag förstår verkligen inte tänket hos feministerna - va fan är så svårt med att använda bh, bikinitopp lr hel baddräkt. Sätt på er bh:n o håll käften, säger jag bara.
Citera
2014-06-26, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murtennio
Tyckte den var ganska rolig..

Jag håller med, jag tyckte också den var rolig.
Citera
2014-06-26, 16:03
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
En ny bikiniöverdel, hudfärgad med målade bröstvårtor.

http://www.huffingtonpost.co.uk/2014...n_5525668.html

Kommer revolutionera badstränderna?

Finns många intressanta vidareutvecklingar av det här. Bikiniunderdelar med trycka fittor eller håriga buskar. Speedos (stavning?) med trycka snoppar. Burka med tryckta kvinnokroppar.

Vad tror ni? Är det här vägen framåt i en tid där vi vill framhäva oss som vi vill tro att vi ser ut?
Såg lite småäckligt ut... ...föredrar äkta vara.
Nej, det är inte av prydhet jag reagerar.
Citera
2014-06-26, 16:19
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Ja, varför inte. Kan säkert få en och annan gubbe att rycka till i brallan, och är samtidigt feministerna nöjda så är det ju kalas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in