• 1
  • 2
2014-06-26, 19:40
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Då antar jag att Feminaziligan med Gudrun och Soraya tar på sig ett par såna där och åker raka vägen ner till Saudiarabien och visar upp hur kvinnor faktiskt ser ut, istället för att täckas med meterlånga tygsjok dagarna i ända.

Eller? Gäller inte kvinnors rättigheter i den icke-vita delen av världen?

Burkan är till för att INTE locka den stackars mannen och här tror man att vi lockar genom att inte ha burkan på oss ,inte alla män naturligtvis
Kanske det vore på tiden att införa ögonburka på män?
Då behöver inte mannen tala om för oss kvinnor vad vi ska ha på oss eller inte ha på oss.
Då undviker vi alla ep anfall bland männen som ej klarar av att gå förbi en kvinna utan att titta.
Vad tycker du om mitt förslag?
ÖGONBURKA till alla män?
Citera
2014-06-26, 21:09
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Burkan är till för att INTE locka den stackars mannen och här tror man att vi lockar genom att inte ha burkan på oss ,inte alla män naturligtvis
Då behöver inte mannen tala om för oss kvinnor vad vi ska ha på oss eller inte ha på oss.
Då undviker vi alla ep anfall bland männen som ej klarar av att gå förbi en kvinna utan att titta.
ÖGONBURKA till alla män?
Tror inte tjejer skulle gilla det i längden. Då misster ni ert främsta vapen i jakten på en karl - förmågan att attrahera.
Citera
2014-06-26, 21:16
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Tror inte tjejer skulle gilla det i längden. Då misster ni ert främsta vapen i jakten på en karl - förmågan att attrahera.

Ok nu skall du få höra sanningen om min kropp! Jag är så förbannat van med min kropp så jag tänker inte ens på att jag har en mutta eller ett par bröst.
Jag har liksom inte tid att tänka på att jag skall möta en man då jag går till jobbet, badar eller handlar.
Blir någon attraherad av mig så ok då får han väl det då.
Nej det är nog mer en mans problem vad gäller kvinnors kläder eller inte kläder.
Det blir nog dags för en manlig ÖGONBURKA snart så att mannen lär sig att se sig själv
Citera
2014-06-26, 21:26
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ok nu skall du få höra sanningen om min kropp! Jag är så förbannat van med min kropp så jag tänker inte ens på att jag har en mutta eller ett par bröst.
Jag har liksom inte tid att tänka på att jag skall möta en man då jag går till jobbet, badar eller handlar.
Blir någon attraherad av mig så ok då får han väl det då.
Nej det är nog mer en mans problem vad gäller kvinnors kläder eller inte kläder.
Det blir nog dags för en manlig ÖGONBURKA snart så att mannen lär sig att se sig själv

Kanonförslag. Då jag inte kan se något så slipper jag jobba. Min fru göra allt jobb hemma och serva mig hela tiden medans jag lyssnar på Jimi Hendrix och röker på.

Citera
2014-06-26, 21:36
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Kanonförslag. Då jag inte kan se något så slipper jag jobba. Min fru göra allt jobb hemma och serva mig hela tiden medans jag lyssnar på Jimi Hendrix och röker på.

Ja och inte får du köra bil heller och kan inte vara utanför dörren på dagarna.
Det borde man införa i de patriarkala länderna och när MATRIARKEN kommer hem från jobbet så bär hon in mannen i sovrummet och skriker....................... nu du lilla gubben är jag redo att ta dig, av med ÖGONBURKAN, nu vill jag att du tittar på mig
Och införa ögonburkalagen i alla galna och fixerade länder. Skall lämna in en motion och förslag till Reinfeldt om det.
Vad är en bikini med bröstvårtor mot mitt feminimt fenomenala förslag
Senast redigerad av goran744 2014-06-26 kl. 22:12.
Citera
2014-06-26, 23:05
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ja och inte får du köra bil heller och kan inte vara utanför dörren på dagarna.
Det borde man införa i de patriarkala länderna och när MATRIARKEN kommer hem från jobbet så bär hon in mannen i sovrummet och skriker....................... nu du lilla gubben är jag redo att ta dig, av med ÖGONBURKAN, nu vill jag att du tittar på mig
Och införa ögonburkalagen i alla galna och fixerade länder. Skall lämna in en motion och förslag till Reinfeldt om det.
Vad är en bikini med bröstvårtor mot mitt feminimt fenomenala förslag

Matriarken kommer givetvis finna sig i att klippa gräset, måla om huset, rensa avloppen, byta till vinterdäck på bilen, snickra och dona.

Nä, det kommer givetvis aldrig att hända. Männen skulle fullständigt förslöas, få ölmagar och spinkiga armar och ben, inte kunna prestera i sängen och framför allt dö i förtid.

Bikini med bröstvårtor däremot. Det är en bra idé. Läs vad KaktusFlaktus skrev. Win-win!
Citera
2014-06-27, 00:03
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Matriarken kommer givetvis finna sig i att klippa gräset, måla om huset, rensa avloppen, byta till vinterdäck på bilen, snickra och dona.

Nä, det kommer givetvis aldrig att hända. Männen skulle fullständigt förslöas, få ölmagar och spinkiga armar och ben, inte kunna prestera i sängen och framför allt dö i förtid.

Bikini med bröstvårtor däremot. Det är en bra idé. Läs vad KaktusFlaktus skrev. Win-win!

Ja naturligtvis! Mannen med ÖGONBURKAN blir då min ägodel som skall tas om hand av mig.
Då kan jag om han är snäll, köpa en bikini med bröstvårtor på åt honom så kan han roa sig med dem medan jag byter däck , klipper gräs, målar om, rensar avlopp som är ett riktigt illaluktande göra. Måla och tapetsera vilket jag älskar men....då jag vill skall han ta av sig ÖGONBURKAN och se på mig.
Och om han inte tillfredsställer mig så tar jag bara en ny, det har han ingen som helst talan över då.
Han får inte gå utanför dörren utan den, så då vet han inte heller vad jag gör på sidan om
Men bikinin skall han få av mig i alla fall.
Citera
2014-06-27, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag förstår verkligen inte tänket hos feministerna - va fan är så svårt med att använda bh, bikinitopp lr hel baddräkt. Sätt på er bh:n o håll käften, säger jag bara.
Det är inte svårt att gå runt i handbojor heller, betyder inte att alla vill det... Låt folk klä sig (eller inte klä sig) som de vill och håll käften, säger jag bara.
Citera
2014-06-27, 23:01
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Coolt! När kommer dase-badbyxorna, i modellerna White shade of pale, Long black veil och Scrubbed purple?
Citera
2014-06-28, 07:51
Medlem
stilltons avatar
Citat:
ÖGONBURKA till alla män?
ja, naturligtvis tror män (inte alla "naturligtvis") att kvinnor som inte har burka på sig är torra fittor som bara väntar på kuk...
när talar män om vad kvinnor ska ha på sig? ge ett exempel...

enklare att bara trä på en burka på kuken tror jag. kalla det gurkburk(a)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in