2014-06-25, 22:21
Medlem
Hej, beställde meskalin på flugsvamp ett tag sedan. Frågan är om det är "Roligt" Eller ger bra "Hallucinationer"? Jag provade en mild svamp innan, men såg inget speciellt.

Om jag provar Meskalin, så är det min tredje gång jag blir "hög" Bör jag vänta lite med det eller? Någon som tycker att jag absolut InteBorde ta det?
Citera
2014-06-25, 22:40
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrathKing
Hej, beställde meskalin på flugsvamp ett tag sedan. Frågan är om det är "Roligt" Eller ger bra "Hallucinationer"? Jag provade en mild svamp innan, men såg inget speciellt.

Om jag provar Meskalin, så är det min tredje gång jag blir "hög" Bör jag vänta lite med det eller? Någon som tycker att jag absolut InteBorde ta det?

Hört att meskalin ska vara en bra hallucinogen, mycket vacker, kärlek & spirituell.

Är väl ingen skillnad på denna & svamp i syfte på om du tror du kommer snea, någon gång ska du ju trippa..?

Kör för fan.
Citera
2014-06-25, 22:41
Medlem
Mattematikens avatar
Känner du det minsta tveksamhet så har jag hört att man skall låta bli. Tydligen gällande alla hallucinogener.

Men ej helt säker, men klart stämning och hur man mår innan påverkar.
Citera
2014-06-25, 22:44
Medlem
Meskalin är helt underbart. Tänk på att det sitter i sjukt länge.
Citera
2014-06-25, 23:14
Citat:
Ursprungligen postat av WrathKing

Låt bli.

Hur gammal är du?
Citera
2014-06-25, 23:15
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Känner du det minsta tveksamhet så har jag hört att man skall låta bli. Tydligen gällande alla hallucinogener.

Men ej helt säker, men klart stämning och hur man mår innan påverkar.
Fast jag hörde av en som hörde av en annan snubbe som hörde med en i indien och han sa att så inte var fallet alls.

Tror många känner en viss tvekan innan, det behöver inte betyda att man får en dålig tripp. Förstår inte det argumentet för att vara ärlig. Samma med att man ska vara helt på topp och inte ha ett bekymmer i världen samt ha ett starkt psyke när man ska ta en tripp. Titta på Alex Grey som va självmordsbenägen vid 21 års ålder och tog LSD för första gången på en fest. Det förändrade hans liv till det bättre. Tycker man ska känna efter själv vad man vill ha ut av sin tripp och inte lyssna på vad alla säger angående hur man ska känna innan en tripp. Man ska känna efter själv och våga lita på sin magkänsla. Vad fan är ens syftet med att använda psykedelika i terapeutiskt syfte om allt ska vara helt perfekt?

EDIT: Och läs på sjukt mycket om substansen innan du tar den! Erowid is your friend
Senast redigerad av InTheFlesh 2014-06-25 kl. 23:17.
Citera
2014-06-25, 23:21
Medlem
orrecrists avatar
Allt handlar ju om dos med, så man kanske istället ska fråga, hur mycket hade du tänkt trycka i dig? Du nämnde liten dos på svamp.
Citera
2014-06-25, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Titta på Alex Grey som va självmordsbenägen vid 21 års ålder och tog LSD för första gången på en fest. Det förändrade hans liv till det bättre. Tycker man ska känna efter själv vad man vill ha ut av sin tripp och inte lyssna på vad alla säger angående hur man ska känna innan en tripp. Man ska känna efter själv och våga lita på sin magkänsla. Vad fan är ens syftet med att använda psykedelika i terapeutiskt syfte om allt ska vara helt perfekt?
Det brukar vara partyfolk som säger sånt där. Tar man det för att roa sig så går det ofta inte så bra om man är nervös innan, eller om man mår psykiskt dåligt.
Många snackar om att man kan "snea" då, vilket för dom innebär negativa känslor som uppstår då psyket repareras. Många förstår inte att det är en bearbetningsprocess.
Senast redigerad av Endofin 2014-06-25 kl. 23:54.
Citera
2014-06-26, 12:17
Medlem
Beställde 0,5 gram. Så tänkte ta 2 omgånger, en dag 0,25 gram och resten en annan dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in