2014-06-25, 15:33
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
I min variant så är kvinnans man mycket manlig, sitter bredvid med ett praktstånd redo att slå den andra killen på käften o sen lägra sin fru o få henne att komma maximalt skönt.
Det är säkert vanligare men det är inte cuckold.
Citera
2014-06-25, 15:37
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Det är säkert vanligare men det är inte cuckold.

Okej Kinky det är bra att du lär mig - jag gillar att lära mig nya saker. Har du upplevt min fantasivariant nån gång lr gillar du endast den riktiga cuckold- varianten?
Citera
2014-06-25, 16:05
Medlem
sillbits avatar
Ganska vanligt att folk förväxlar cuckold med andra saker.
Förnedringen är en central del i cuckold.
Om man inte är intresserad av den sidan så är det inte cuckolding man är intresserad av. Istället kan det vara fråga om rent intresse av gruppsex, swinging, eller candaulism (slå upp det).
Men det finns säkert andra varianter med. Folk behöver ju egentligen inte klassificera sitt intresse, eller försöka få det att passa in i någon fördefinierad låda heller.
Ha sex, gör det som är skönt och man tänder på, och skit i vad andra kallar det.

Själv uppskattar jag tjejer som gillar sex, och som tar för sig.
Citera
2014-06-25, 16:55
Medlem
Milizers avatar
Kan va skönt att hyra in en neger som kan knulla ens tjej så man slipper slynans tjat om sex hela tiden. Jag har fan annat att göra.
Citera
2014-06-25, 22:44
Medlem
Gosainackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggejanne
Härligt att du talar om hur du känner och vad du tänder på....

Jag tänder inte på det, förklarade bara vad jag läst ifrån andra cuckolds på flashback, finns ju 1 miljon sånna trådar
Citera
2014-06-26, 11:05
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Okej Kinky det är bra att du lär mig - jag gillar att lära mig nya saker. Har du upplevt min fantasivariant nån gång lr gillar du endast den riktiga cuckold- varianten?
Var ser du att jag gillar cuckold? Har aldrig upplevt det eller velat uppleva det.
Din fantasivariant har jag upplevt men jag tycker det är roligare med jämna par.
Citera
2014-06-26, 12:43
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Var ser du att jag gillar cuckold? Har aldrig upplevt det eller velat uppleva det.
Din fantasivariant har jag upplevt men jag tycker det är roligare med jämna par.

Oj då - fan va jag va ofokuserad igår, vet inte va det som va felet med mig men jag tänkte bara på vått, svullet, hårt, morötter, brunstiga ston o hingstar - Förlåt mig Kinky

Okej - så du har testat min fantasivariant, kan tänka mig ungefär hur det såg ut. Jag har nu döpt min variant till "CO Strong Man".
Citera
2014-10-20, 19:05
Medlem
Har alltid varit mycket kluven till det där.. Det är spännande onaturligt och att fantisera om det gör mig tänd.
Kanske skulle bilderna aldrig lossna från näthinnan - jag är ganska svartsjuk.
Singel nu, men skulle aldrig våga ta steget att "låna ut henne" SÄRSKILT inte om hon vill själv.
Citera
2014-10-24, 13:42
Medlem
Micropoppans avatar
cuckold är ju grymt. härlig twist för alla inblandade. mkt psykologi och mkt hett. hade en kille en gång som gillade att jag släpade hem killar som sedan fick sätta på mig medan han låg i sängen bredvid eller satt på golvet. ibland på krogen bjöd jag nån kille till bordet som jag satt i knät på utan trosor han öppnade gylfen min kille satt på andra sidan bordet och fick köpa nya drinkar till oss. gärna fler killar på samma kväll. han gillade att bli åsidosatt. mkt sånt.
Citera
2014-10-24, 14:46
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Och då är det inte cuckold helt enkelt.

Läs och inspireras:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cuckold

"A man who gains sexual pleasure in the knowledge that his wife has made love or is making love to other men. Cuckolds are usually submissive, often have a small penis, suffer from premature ejaculation, 'enjoy' sexual humiliation and are rarely able to satisfy their wives. "

Det är en myt att mannen har liten penis och alltid är undergiven. Givetvis förekommer det men det finns många varianter av det hela. Jag vet flera som ser på och där både hon och han njuter av att hon blir knullad och får satsen i musen. Men utan att vara undergiven eller klent utrustad. Flera av dessa skickar sedan hem "gästmannen" för att fortsätta knulla kladdig fitta
Citera
2014-10-24, 15:32
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Det är en myt att mannen har liten penis och alltid är undergiven. Givetvis förekommer det men det finns många varianter av det hela. Jag vet flera som ser på och där både hon och han njuter av att hon blir knullad och får satsen i musen. Men utan att vara undergiven eller klent utrustad. Flera av dessa skickar sedan hem "gästmannen" för att fortsätta knulla kladdig fitta

Låter väldigt undergivet..

Penisstorleken varierar såklart.
Citera
2014-12-09, 19:39
Medlem
Min tjej får ha sex med vem hon vill utan att fråga först... det är väl spänningen... plus att hon är en kåting som vill ha...kukstorleken spelar ingen roll utan det är annat som styr, tex att se henne som en slampa..:-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in