2014-06-25, 01:17
Medlem
Har nyligen stött på detta fenomen som verkar bli vanligare och vanligare. Själv är det något som jag inte alls förstår eftersom jag skulle få spel om min käresta låg med nån annan.
Jag förstår att man blir smickrad by proxy om nån raggar på henne, men mer än så skulle jag inte fixa.

Vill gärna veta varför ni tycker att det är upphetsande?
Det jag spontant kan tänka mig är:
- det är sexigt att nån annan tänder på er fru, dvs att du gjort ett bra val
- hon är såpass trygg i er relation att hon kommer tillbaka efter ett sexäventyr
- att det är som en porrfilm irl

Mottager gärna synpunkter från cuckolds!
Citera
2014-06-25, 02:28
Medlem
Gosainackens avatar
FEL FEL FEL FEL! Det handlar om att dom vill känna sig enormt förnedrad av att en snyggare och hetare kille med större kuk knullar deras flickvän så hon stönar, så pojkvännen sitter där helt omanlig och inte kan göra någonting, vissa cuckolds vill ju till och med suga av killen och slicka upp hans spermier efter sexet. :P
Citera
2014-06-25, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Har nyligen stött på detta fenomen som verkar bli vanligare och vanligare. Själv är det något som jag inte alls förstår eftersom jag skulle få spel om min käresta låg med nån annan.
Jag förstår att man blir smickrad by proxy om nån raggar på henne, men mer än så skulle jag inte fixa.

Vill gärna veta varför ni tycker att det är upphetsande?
Det jag spontant kan tänka mig är:
- det är sexigt att nån annan tänder på er fru, dvs att du gjort ett bra val
- hon är såpass trygg i er relation att hon kommer tillbaka efter ett sexäventyr
- att det är som en porrfilm irl

Mottager gärna synpunkter från cuckolds!

Ja det du skriver är väl en hyffsad sammanfattning för mig i alla fall.... Förutom att "jag gjort ett bra val".... Min tjej är min vackra sexiga Gudinna, finns ingen hetare än henne.

Jag "valde" inte henne, vi blev förälskade i varandra första gången vi sågs....

Sen har vi ju lite andra saker i vårt sexuella "spel" som är triggar för oss.

Vi ser oss inte som "cuckold´s" Vi ser oss bara som ett par som njuter av sex på ett kanske lite mer öppet och frigjort sätt än vad många kan acceptera och förstå.

Sånt här är inget för trassliga/dåliga förhållanden eller svartsjuka personer. Tillit och förtroende, kärlek och omtanke är nåt som måste finnas däremot.
Citera
2014-06-25, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosainacken
FEL FEL FEL FEL! Det handlar om att dom vill känna sig enormt förnedrad av att en snyggare och hetare kille med större kuk knullar deras flickvän så hon stönar, så pojkvännen sitter där helt omanlig och inte kan göra någonting, vissa cuckolds vill ju till och med suga av killen och slicka upp hans spermier efter sexet. :P

Härligt att du talar om hur du känner och vad du tänder på....
Citera
2014-06-25, 10:46
Medlem
jaybones avatar
Nu är jag inget fan av Cuckold. Men det hela handlar om att förnedra mannen. Som njuter av det. Om man kollar in något klipp, så är det ofta en svart man med stor kuk som är den tjejen knullar. Hon förnedrar hennes vita man genom att säga att den svarta killen har större kuk osv.

Det hela är ett fenomen som bottnar i dominans/underkastelse, förnedring av en undergiven kille som tänder på att bli förnedrad.
Citera
2014-06-25, 12:21
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Nu är jag inget fan av Cuckold. Men det hela handlar om att förnedra mannen. Som njuter av det. Om man kollar in något klipp, så är det ofta en svart man med stor kuk som är den tjejen knullar. Hon förnedrar hennes vita man genom att säga att den svarta killen har större kuk osv.

Det hela är ett fenomen som bottnar i dominans/underkastelse, förnedring av en undergiven kille som tänder på att bli förnedrad.

Nej det är bara en liten del av dessa som gillar förnedring.

De flesta njuter heller på att krydda till tillvaron med sex på flera. Inga konstigheter bara njutning
Citera
2014-06-25, 13:09
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Nej det är bara en liten del av dessa som gillar förnedring.

De flesta njuter heller på att krydda till tillvaron med sex på flera. Inga konstigheter bara njutning

Ja men varför inte vanligt gruppsex/swinging ist?

Har man förnedringssex så har man. Ingen skulle pyssla med cuckold om man inte tände på förnedringen.
Citera
2014-06-25, 14:33
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ja men varför inte vanligt gruppsex/swinging ist?

Har man förnedringssex så har man. Ingen skulle pyssla med cuckold om man inte tände på förnedringen.

Jag tror att det för vissa par är enklare än så - mannen har en jävligt sexig fru o han njuter av att se henne bli knullad o ha det skönt med ngn annan kille, helt enkelt. Hans fru blir självklart också upphetsad o av att se sin man hårdna o bli kåt - lite som TS just skriver, det är som att se porrfilm IRL. Jag tror inte att just mannens förnedring alltid är det som tänder o upphetsar mest.
Citera
2014-06-25, 14:57
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag tror att det för vissa par är enklare än så - mannen har en jävligt sexig fru o han njuter av att se henne bli knullad o ha det skönt med ngn annan kille, helt enkelt. Hans fru blir självklart också upphetsad o av att se sin man hårdna o bli kåt - lite som TS just skriver, det är som att se porrfilm IRL. Jag tror inte att just mannens förnedring alltid är det som tänder o upphetsar mest.

Och då är det inte cuckold helt enkelt.

Läs och inspireras:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cuckold

"A man who gains sexual pleasure in the knowledge that his wife has made love or is making love to other men. Cuckolds are usually submissive, often have a small penis, suffer from premature ejaculation, 'enjoy' sexual humiliation and are rarely able to satisfy their wives. "
Citera
2014-06-25, 15:02
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Och då är det inte cuckold helt enkelt.

Läs och inspireras:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cuckold

"A man who gains sexual pleasure in the knowledge that his wife has made love or is making love to other men. Cuckolds are usually submissive, often have a small penis, suffer from premature ejaculation, 'enjoy' sexual humiliation and are rarely able to satisfy their wives. "

Jo det är det visst det! Det står ju också i din text; "oftast" undergiven o "oftast" liten penis - det betyder att det finns män som älskar att se sin fru bli knullad fastän de inte är undergivna o fastän de har en rekorderlig penis själva.

Märkligt att de använder just uttrycket " making love" förresten - skulle va bättre som de stod "fucking" .
Citera
2014-06-25, 15:07
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Men det är det inte cuckold. Då skall förnedring av kvinnans man ingå. Han skall inte få knulla men kan tvingas suga bullen eller slicka rent efteråt. Ibland får han inte ens se på utan tvingas lyssna utanför rummet.
Hotwife=kvinnan
Bull=den främmande mannen
mes=kvinnans man
Kan finnas fler bulls. Tror det mest är i USA bullen skall vara svart.
Citera
2014-06-25, 15:23
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Men det är det inte cuckold. Då skall förnedring av kvinnans man ingå. Han skall inte få knulla men kan tvingas suga bullen eller slicka rent efteråt. Ibland får han inte ens se på utan tvingas lyssna utanför rummet.
Hotwife=kvinnan
Bull=den främmande mannen
mes=kvinnans man
Kan finnas fler bulls. Tror det mest är i USA bullen skall vara svart.

Jag ska ärligt erkänna att jag inte är ett dugg inläst på vad cuckold innebär - jag utgick bara efter min egen föreställning om det dvs att alla män som ser sin fru knullas av andra, är inte undergivna.

Jag har kanske skapat en helt egen variant av cuckold i min fantasi, där kvinnans man är allt annat än
"mes" ( visste inte att han kallas för mes heller) I min variant så är kvinnans man mycket manlig, sitter bredvid med ett praktstånd redo att slå den andra killen på käften o sen lägra sin fru o få henne att komma maximalt skönt. Hahahah - men va fan vet jag om det här
egentligen....nada.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in