Citat:
Japp, MP tänker ibland utanför boxen och lägger upp en del radikala förslag, som t ex arbetstidsförkortningen. De är inte främmande för att testa nya grejer, det är den mentaliteten som måste fram för att rädda oss från klimathotet.
Tyvärr har ju MP ballat ur med hyperinvandringspolitik. De pratar mindre och mindre om miljön, och mer och mer om galna massinvandringsförslag. Känslan är att MP inte alls förstår att detta kan ge mycket obehagliga konsekvenser med ett totalsplittrat samhälle. Eftersom det var så länge sedan det var något som liknade krig i Sverige, tror jag att många blivit fartblinda och har en farlig tro att mycket våldsamma motsättningar omöjligen kan drabba Sverige, att vi är 100% imuna för tid och evighet, så är det inte. Fler och fler börjar kunna ana hotfulla scenarior, där t ex en invandrargrupp börjar göra revolt på allvar mot det hårt segregerade samhälle vi börjar få.
MP har gjort sig omöjliga att rösta på med sin bisarra invandringsnaivitet.
Den västerländska konsumtionskulturen med ständiga tvångsmässiga kakelrenoveringar i kök och badrum, ständig "shopping", att alla ska ha "lyx", skytteltrafikresor till Thailand och dagligt köttfrossande är rätt så djävla sunkigt enligt mig. Där finns radikala grejer att hitta på, och det kommer inte vara SD som går i bräschen där.
Men just nu har vi en så sjuk invandring att jag förmodligen inte kommer gå tillbaka till MP på många många mandatperioder. Inte förrän vi har en stramare invandringspolitik i likhet eller helst under Danmarks nivåer.
För övrigt är det här med SD-opinionen spännande och extremt oförutsägbart. Ta bara det här med könsstympningar som helt plötsligt seglat upp från ingenstans. Sedan har vi tvånget på kommunerna som en annan het potatis. Just nu byggs det upp en cocktail av gynnsamma drev för SD. Lite fler skjutningar i GBG hela vägen in mot valdagen plus ytterligare någon invandringsnegativ händelse som upprör, ja då har vi högpotent krut inför september.
Det ser som sagt lovande ut för SD, det kan bli riktigt bra.
Senast redigerad av RingRing2014 2014-06-25 kl. 06:10.
Senast redigerad av RingRing2014 2014-06-25 kl. 06:10.