2014-06-25, 06:40
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Hrrm, allvarligt talat...
Tycker också att det är lustigt att just du fick en anmärkning. Dessutom är namnet taget från något slags forum där denna systerdotter själv har skrivit en kommentar och skrivit sitt fulla namn.
Varför maskera det som redan är utskrivet? Själva originalinlägget finns ju kvar några poster upp. Maskeringen gör ingen nytta heller, det är inte direkt svårt att fylla i vokalerna som fattas.

WaltzingMatilda och Crime-Boy jag undrar om ni egentligen inte vill att den här tråden ska finnas? Ingen går fri från era i mina ögon högdragna kommentarer. Det är väl bra att hålla efter alltför vilda rykten och teorier men inte på det sättet tycker jag. Det finns andra än ni som är intresserade av det här fallet men det slår ni ner på direkt. Det hjälper väl inte att starta en ny tråd heller för de som tycker att de blir nedtryckta här.

Även solen har fläckar sägs det, hur kan vi veta att allt ni säger faktiskt är fullkomligt korrekt? Det kan ju förekomma ett eller annat skönhetsfel, vad vet jag. Ni kan väl berätta vad ni vet och varifrån informationen kommer istället för att punktmarkera och anmärka lite i taget.

Jaha ja, läste häromsistens angående den där djurplågeridomen, den lär ha gällt honom (KW) och en annan man som fick för sig att roa sig på några katters bekostnad och att de blev sedda. Därför anmäldes det och därför dömdes de. Men det är väl inte sant kan jag tro. Det stod i Allers.

Allt som står i Allers är väl sant? Eller?
Citera
2014-06-25, 06:48
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crap_Fucks_Crap
Här finns en länk om mediet Peter Hurkos som ju är ett av alla bisarra inslag i fallet! http://www.peterhurkos.com/

Skrattar..
Citera
2014-06-25, 06:50
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Stavades verkligen efternamnet med enkel V? Det står ju Widengren på dom flesta ställena. Ville hon absolut inte bli hittad hade hon ju inte annonserat ut att folk skulle titta mot Vancouver.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/19085801/1181/fourByThree/da34d53939f3c/21s99-forsvunna-violalapp-169.jpg
Citera
2014-06-25, 06:54
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Stavades verkligen efternamnet med enkel V? Det står ju Widengren på dom flesta ställena. Ville hon absolut inte bli hittad hade hon ju inte annonserat ut att folk skulle titta mot Vancouver.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/19085801/1181/fourByThree/da34d53939f3c/21s99-forsvunna-violalapp-169.jpg

Nä..precis! Och detta gäller väl alla andra Violor också som man sett i Spanien och liknande med en medaljong runt halsen med namnet ingraverat?
Citera
2014-06-25, 06:56
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy
Skrattar..

Med tanke på historien med Georg Sandberg och tuppen måste ju Peter Hukos framstått som rena CSI i jämförelse!
Citera
2014-06-25, 07:04
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Med tanke på historien med Georg Sandberg och tuppen måste ju Peter Hukos framstått som rena CSI i jämförelse!

Han var skitfull under seansen hos Widegrens och pinkade även i byxorna på vägen ut..

källa: NK 2000
Citera
2014-06-25, 07:07
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Nä..precis! Och detta gäller väl alla andra Violor också som man sett i Spanien och liknande med en medaljong runt halsen med namnet ingraverat?

Byta från Widegren till Videgren lär ju knappast vara ett rationellt sätt att byte identitet och att sen avslöja sig och orten med en lapp vore ju så korkat att hon hade avslöjat sig flera gånger om under 66 år. Hade hon bytt identitet hade knappast ens Viola blivit kvar som namn.
Citera
2014-06-25, 07:16
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
En 17 åring som är så förbannad på sin farsa att dom tar livet av sig gör ju det som ett statement. Hade så varit fallet hade hon ju typ hängt sig i ett träd i skogen så farsan fått se vad han orsakat. Att hon skulle dränkt sig i älven vore ju fel på alla sätt. Hon lär ju redan frusit på land och att hoppa i vattnet skulle väl näst efter sirap och myrstack vara det sista man skulle välja. Hon var ju förbannad och inte som dom som är trötta på livet och bara vill dö. Hon hade ju ett liv utanför farsans värld att hoppas på.
Citera
2014-06-25, 07:25
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Byta från Widegren till Videgren lär ju knappast vara ett rationellt sätt att byte identitet och att sen avslöja sig och orten med en lapp vore ju så korkat att hon hade avslöjat sig flera gånger om under 66 år. Hade hon bytt identitet hade knappast ens Viola blivit kvar som namn.

Fast..Viola lär altid ha stavat sitt efternamn med enkelt V och inte många kände till den saken. Men det kan ju vara en tillfällighet. Jag tror absolut inte att det var hon som skrev lappen.
Citera
2014-06-25, 07:29
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
En 17 åring som är så förbannad på sin farsa att dom tar livet av sig gör ju det som ett statement. Hade så varit fallet hade hon ju typ hängt sig i ett träd i skogen så farsan fått se vad han orsakat. Att hon skulle dränkt sig i älven vore ju fel på alla sätt. Hon lär ju redan frusit på land och att hoppa i vattnet skulle väl näst efter sirap och myrstack vara det sista man skulle välja.

Helt rätt, att med vilje hoppa i en isvak kräver en otrolig beslutsamhet, undrar om jag nånsin hört talas om att man begått självmord på det sättet.

Jag tror en hel del av den komplicerade relationen mellan Viola och hennes far kom sig av att hennes biologiska mamma var svårt sjuk under flera år och sedan dog. Viola måste tytt sig till sin far, hon hade ju bara honom. Och sen blev brytningstiden när hon kom i tonåren säkert svårare än vanligt för dem båda.
Citera
2014-06-25, 07:29
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Fast..Viola lär altid ha stavat sitt efternamn med enkelt V och inte många kände till den saken. Men det kan ju vara en tillfällighet. Jag tror absolut inte att det var hon som skrev lappen.

Ville hon bort och aldrig återvända skulle hon inte avslöjat sig så lättvindigt och då hade fler spår kommit fram genom åren.
Citera
2014-06-25, 07:33
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Ville hon bort och aldrig återvända skulle hon inte avslöjat sig så lättvindigt och då hade fler spår kommit fram genom åren.

Ja.just det. Om man inte vill bli hittad lägger man knappast ut spår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in