Citat:
Ursprungligen postat av
87a
Vad har jag kommit med som vart fel! Jag skrev endast att två killar blev gripna där på onsdagskvällen och att det lika gärna kunnat vara dem. Har jag skrivit att det var dem utan ett frågetecken? nej. Så jag tycker istället du ska sluta prata strunt... Är det inte dom som har gripits där så är det väl inte svårare att stryka det? Jag har lika mycket rätt att svara och göra inlägg här som dig. Och jaa, jag känner folk och visste redan innan det kom ut i tidningarna att kroppen var mycket illa tilltygad. Så var tyst istället!
Vad jag kan minnas från tidigare inlägg i tråden så skrev du att dina föräldrar hade pratat med JN och att de bodde i samma by och att han var hemma och hade matat djuren och att det inte var han som var anhållen. Fel! Det kan man väl kalla för desinformation. Och om du känner folk är helt ointressant, men naturligtvis har du lika mycket rätt att göra inlägg som jag, men om du gör det håll dig till sanningen och förök inte göra dig märkvärdig genom att låtsas att du vet mer än du vet.