2014-06-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppin
Så du menar att det är alan som lurat Argzon. . Hur säker är du.på det? Och va vinner alan på att Argzon försvinner?
Vad han vinner på det har du inte fattat vilka råttor vi pratar om? Om Alan ligger risigt till så säljer han sin egna mamma. Jag svär vid gud. Han byter fraktioner som en skeppsbruten piratråtta.

Alan är den typiska skurken i en film. När han försöker döda dig och misslyckas och själv faller mot en bergsslant och hänger i en arm och skriker, hjälp mig, hjälp mig min bror å trots att han försökt döda dig nyss hjälper du han upp....
o bang han sättr kniven i ryggen som tack.
det är Alan i backa det aka Bone med bruna tänder.

killen golade ner sin egna lillebror för något grovt brott. Sin bror fattar ni. Killen är så röten,
känner Alan på sig att han liggr risigt till och får en deal för att klara sig själv. Ja då tar han den dealen.
Citera
2014-06-24, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Stämmer, finns en Al*n Ism*eel på Facebook och han hänger med Backagrabbar på bilder.
På profil bilden kanske han va ensam men det skall finnas bilder på backa killar ja och hjällbo kan någon länka ?
Citera
2014-06-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banditen112
På profil bilden kanske han va ensam men det skall finnas bilder på backa killar ja och hjällbo kan någon länka ?

In och sök bara, tänker inte länka till någons facebook här. Ser att han hänger med många av grabbarna men känner inte ens igen honom.
Citera
2014-06-24, 20:12
Medlem
Citat:
Dem är Albaner en sådan här sak kommer inte släppas fören hela dennes som gjort detta ligger under jord det kan du vara ner på och hos albaner finna inte skona mamma syster bror kusin dem här går igenom en hel generation tills dem blir nöjda
Äh sluta nu , jävla pissråttor albaner, dom kommer inte komma någonstans, dom kan hämnas på en, och sen då? Sen ryker resten av hans bröder familjefäder, mm visst dom ska starta något . Deras son dog för att han har begått grova synder mot folk. Om ni bara visste, låt han ruttna, om hans familj visar minsta hint om hämd ryker dom nog ganska fort, money talks and makes the world go round, even makes people go done.
Citera
2014-06-24, 20:28
Medlem
Verkar som att grabbarna i vårvädersligan skiter i och löper hela linan. Frågan är vem som blir klippt härnäst...
Citera
2014-06-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Verkar som att grabbarna i vårvädersligan skiter i och löper hela linan. Frågan är vem som blir klippt härnäst...

Hur vet du att det är vårvädersligan som är igång då?

Som svar på din andra fråga; vad jag tror är att Edis åker på nästa nit.

Han är en riktigt ful fisk, snubben är 30 år gammal har barn och fru, ändå står han på Länsmanstorget med sitt crew som knappt blivit byxmyndiga.

Jag tycker personligen att detta avskum ska raderas fort som fan, just pga att han bötar/hotar/slår barn och oftast personer som inte ens har med saken att göra.
Citera
2014-06-24, 21:43
Medlem
Citat:
Vårvädersligan :
Edd*
Bera*
Hussei*
Sebastia*
Ton*
Deni*
Nicol*

Det här va frågan om vilka som va med i det södra nätverket

Vad jag vet så har Nicol* numera efter sista voltan hoppat av och dragit sig tillbaka helt och lever familjeliv.
Citera
2014-06-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robert_gbg
Vad jag vet så har Nicol* numera efter sista voltan hoppat av och dragit sig tillbaka helt och lever familjeliv.
Kan vara mycket möjligt ja
Citera
2014-06-24, 21:50
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robert_gbg
vilken Nicola tänker ni på?
tänkte på Rizza vart e han?Han ska visst ha dragit tillbaka sig ordentligt??Sen nämns Yngver e det Unver ( hur det nu stavas) gamla OG turken som har det jobbigt i dags läget?Dudu??Vem??Någon??
Citera
2014-06-24, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Varför ska han vara lugn?? Jag är själv alban jag vet att vi albaner alldrig glömmer en sådan här sak ! Släkten kommer vilka ha hämnd för detta hemska brott dem har gjort emot AM !!!!
Expressen skriver om hämnden i albansk kultur.Även om en fam medlem begått brott så spelar det ingen roll,hämnd karusellen drar igång.Människor utifrån förstår inte denna självutplånande kultur den kommer aldrig sluta.
http://www.expressen.se/nyheter/nar-...om-till-boras/
Citera
2014-06-24, 22:01
Medlem
VonArsles avatar
Citat:
Låt han clownen vara han vill bara få bort uppmärksamheten från Alan och om han va där så måste han också vetat mer för att komma dit måste du gå över fotbollsplanerna som ligger på Julias gata , och som sagt finns telefontrafik uttagen som säger sig självt

Om de finns massa telefontrafik så borde ju polisen gripit han vid det här laget??
Citera
2014-06-24, 22:12
Medlem
Har inte brytt mig så mycket om dödspatrullen tidigare,tänkt att så småningom reduceras folk allt eftersom och saken går till ända förr eller senare ,men att en Alban skulle knäppas ,(kriminell eller ej ) så kommer en fortsättning .Kanske inte nu eller nästa år,men de kommer att kräva ett liv tillbaka som hämnd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in