2014-06-24, 19:12
Medlem
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banditen112
HAHA Jobe jobbar troligtvis på sitt riktiga arbete och skrattar åt dessa andra idioter 😂

En fråga helt utanför har den här allan ballan varigt en våldtäktsman? Och polar han med
The rocket man (baby face)
Citera
2014-06-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Välförtjänt med andra ord. Vad hade Al*n och Argzon för relation? Om Argzon känner till att han är så hatad och ändå tar sig besväret att träffa honom diskret måste ju Argzon gillat Al*n?
Alla som känner AM vet att han träffa denna idioten ibland mest för att Alan alltid golar vad som annars pågår i området och dels för att ibland röka ihop visst kan han fixa eget röka men Alan e allt för att ha någon att prata strunt med i några minuter , i detta Falk kan det handlat om att han lurat ut han för något annat som verkar vara intressant nog att åka ut och träffa han klädd i skyddsväst
Citera
2014-06-24, 19:19
Medlem
Ingen som har bilder på Al*n, H*ssan, Argz*n m.fl eller?

Var förbi båda mordplatserna idag (A.M, M.S) då det är ca 150 meter mellan dom. Har själv haft precis samma plats som Al*n och A.M som...samlingsplats. Aldrig sett någon jag kopplar med dessa namn, vore intressant med bilder.
Citera
2014-06-24, 19:20
Medlem
Citat:
HAHA Jobe jobbar troligtvis på sitt riktiga arbete och skrattar åt dessa andra idioter ��
Var det inte han som "startade" hämndaktionen mot Backa och nu har han hopat av bara eller "har han gjort sitt"?
Citera
2014-06-24, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scip
En fråga helt utanför har den här allan ballan varigt en våldtäktsman? Och polar han med
The rocket man (baby face)
Alan blev häktad för våldtäkstrsök mot en viss Aman*a o backa men med broderns hjälp fick dem BÖRT anmälan då Aman*da jobbade i Alans brors solarium så tjejen drog tillbaka den på en gång insamlandet med den häktningen så togs ett annat våldtäktsförsök upp för september 2009 tror han har en del besöksförbud mot sig mm
Citera
2014-06-24, 19:30
Medlem
Eftersom AM är alban så hur närma är han med albanligan i Gbg? Och han har säkert många albanska släktingar som vill hämnas detta från hemlandet .
Citera
2014-06-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Eftersom AM är alban så hur närma är han med albanligan i Gbg? Och han har säkert många albanska släktingar som vill hämnas detta från hemlandet .
Dem är Albaner en sådan här sak kommer inte släppas fören hela dennes som gjort detta ligger under jord det kan du vara ner på och hos albaner finna inte skona mamma syster bror kusin dem här går igenom en hel generation tills dem blir nöjda
Citera
2014-06-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Lugna ner dig nu
Varför ska han vara lugn?? Jag är själv alban jag vet att vi albaner alldrig glömmer en sådan här sak ! Släkten kommer vilka ha hämnd för detta hemska brott dem har gjort emot AM !!!!
Citera
2014-06-24, 19:45
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Varför ska han vara lugn?? Jag är själv alban jag vet att vi albaner alldrig glömmer en sådan här sak ! Släkten kommer vilka ha hämnd för detta hemska brott dem har gjort emot AM !!!!

Läs vad jag markerade din nöt, inte en chans att "ni albaner" kommer knäppa allans mamma, syster, kusiner osv

Tvivlar inte på att en sån här sak inte glöms bland er klanfolk och att hämnd kan komma att utkrävas, men inte på det sättet som banditen beskriver.
Citera
2014-06-24, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pettan23
Efterlyser också bilder på dessa herrar, mycket roligare och följa tråden om man vet hur dräggen ser ut (förmodligen nått liknande som min avatar)

Mvh
Facebook kanske ?? Alan har bytt efternamn till Alan ismaeel , tror inte AM har Facebook ens ? Någon som kan länka ?
Citera
2014-06-24, 19:56
Medlem
Vårvädersligan :
Edd*
Bera*
Hussei*
Sebastia*
Ton*
Deni*
Nicol*

Det här va frågan om vilka som va med i det södra nätverket
Citera
2014-06-24, 20:02
Medlem
Citat:
Facebook kanske ?? Alan har bytt efternamn till Alan ismaeel , tror inte AM har Facebook ens ? Någon som kan länka ?

Stämmer, finns en Al*n Ism*eel på Facebook och han hänger med Backagrabbar på bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in