Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-24, 19:14
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbulla
Nej. Man samarbetar inte med judens vänner. Min fiendes vän är också min fiende.

Vad är viktigast - Ukraina eller svenskarnas överlevnad?

För mig som svensk så är svaret självklart.
Citera
2014-06-24, 19:26
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Det handlar om att lära av historien. Efter att ha sett SDs kollaps, så är det klart vissa vill sätta ner foten direkt i stället för att passivt se på när SvP går i samma fälla.

Finns det något som stoppar dig att gå med och påverka partiet själv eller tänker du vänta på bättre tider?
Citera
2014-06-24, 19:27
Bannlyst
Enligt Sydsvenskan så satsar Svenskarnas parti 1 miljon kronor i valet.
http://www.skanskan.se/article/20140624/SJOBO/140629871/-/nazistparti-planerar-stor-affischkampanj-

Citat:
– Generellt kan man säga att det kommer att vara ett kort budskap, i och med att de flesta av platserna är sådana där man kör förbi. Det kommer att vara en bild och en slogan, eller kanske bara en uppmaning att rösta på oss.
En del av affischerna kan också få en lokal framtoning och exempelvis lyfta fram partiets två kandidater till kommunvalet: Stefan Jacobsson själv och Rickard Pekkarinen.

Stefan Jacobsson berättar att Svenskarnas parti i hela landet lägger en miljon på sin kampanj inför valet i höst, vilket är tio gånger mer än 2010. Pengarna kommer enligt honom både från ett ökat antal medlemmar och från sympatisörer som har lämnat bidrag genom en öppen insamling på partiets hemsida.

Citat:
Det handlar om att lära av historien. Efter att ha sett SDs kollaps, så är det klart vissa vill sätta ner foten direkt i stället för att passivt se på när SvP går i samma fälla.
Om man tittar på din egen historia (historik). Vad kan man då lära sig av den? (FB) Beroende av att trolla, hur kommer jag ur det?
(FB) Jag hatar invandrare, fråga på!
(FB) Vad ska nazisterna rädda Sverige ifrån?
Citera
2014-06-24, 19:35
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:

Ja, det är viktigt att SvP förblir ett nationalistiskt parti, fritt från påverkan av judenheten. Och därför så måste den främsta prioriteringen alltid vara SvP och vårt eget folks överlevnad. Allting annat är sekundärt.
Citera
2014-06-24, 19:43
Bannlyst
Citat:
Jag bor inte i Sverige, så det blir lite svårt.
Varför skulle det bli svårt? Vi har flera medlemmar som inte är bosatta i Sverige?

Citat:
Det här är en av anledningar till att ni kommer misslyckas. Personen är viktigare att nedvärdera än att lyssna på kritiken. Snart kommer nog SvP införa i stadgarna att medlemmar inte får ha ett konto på flashback. Det är bättre att stoppa huvudet i sanden alá Dan Eriksson.
Det är dina trådstarter, och det är du själv som skriver är ett troll, inte jag.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-06-24 kl. 19:45.
Citera
2014-06-24, 19:49
Bannlyst
Citat:
Hur ska man påverka om man typ kan gå på ett möte om året?
Finns ju tusentals grejer man kan göra ändå. Jobba med grafik, "internetkriga", göra festliga/bra videos. Skriva insändare till Realisten. Skänka pengar, etc, etc.

Idag finns det ju dessutom något som heter Skype och något som heter E-mail, varför det inte spelar så stor roll var man är bosatt någonstans, det går att kommunicera ändå.

Jag stör mig lite på påstått nationellt folk som 1. har agerat egocentriskt och stuckit från Sverige till något annat land och som 2. på grund av detta menar att de inte kan bidra till den nationella befrielsekampen och politiken här på hemmaplan.

Det är en bekväm lögn helt enkelt.

Citat:
Skit i det nu. Tycker du att SD är samma parti idag som för 10år sen? Det finns ju inga garantier på att SvP inte kommer kapas av samma ljusskygga varelser som SD.
Nej, alla partier kan givetvis "kapas" av ljusskygga varelser. I SvP har vi bättre skydd än de flesta just eftersom vi inte är demokrater, och ledningen således heller inte kan bli "bortkuppad" av eventuella fientliga element. Ledningen måste alltså själva gå med på att bli ersatta för att detta ska hända.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-06-24 kl. 19:53.
Citera
2014-06-24, 19:55
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Hur ska man påverka om man typ kan gå på ett möte om året?

"Every Aryan should become computer literate, become connected to the Internet, and learn how to use it to spread our truth and awaken our race. Internet proficiency is as important to our cause as was learning to use a sword in the Middle Ages, or a long rifle in the American Revolution."
- Dr. David Duke
Citera
2014-06-24, 20:06
Bannlyst
Citat:
Detta lär ju påverka partiet, eller inte. Man får ju inte internetkriga om man inte håller med allt SvP gör till 100% då är man ju ett anonymt troll.
Fast detta är ju något du har hittat på själv och som helt enkelt inte stämmer. Skriver man däremot själv att man är ett troll (vilket du gör här: (FB) Beroende av att trolla, hur kommer jag ur det?) så kommer man ju också att betraktas som ett sådant.

Citat:
Föredrar att inte ge Säpo och judarna onödig information. Låt det bli lite krångligt för dom att få fram den, istället för att serva den.
Såklart

Citat:
1) Vad vet du om detta? Jag och mina utländska kamrater kämpar dagligen mot juden.
Jag vet såklart inte, jag gissar bara utifrån din oseriösa inläggshistorik. Kan du berätta lite mer om hur du och dina kamrater kämpar dagligen mot den internationelle juden? Du kanske kan lära oss ett och annat tänker jag.

Citat:
2) Det kommer inte bli nån befrielsekamp på hemmaplan, så länge juden styr. Juden styr globalt därför är det inte så vidare viktigt att kampen för Europas frihet förs just i Sverige.
Också ett väldigt bekvämt synsätt som mest verkar handla om att all form av politiskt arbete och aktivism är meningslös och att man därför kan fortsätta sitta och käka chips i lugn och ro, eller fortsätta agera recensent utan att själv behöva ta något faktiskt ansvar.

Jag förstår dock att det är skönt att resonera på det sättet.
Citera
2014-06-24, 20:30
Medlem
Citat:
2) Det kommer inte bli nån befrielsekamp på hemmaplan, så länge juden styr. Juden styr globalt därför är det inte så vidare viktigt att kampen för Europas frihet förs just i Sverige.
Detta måste jag tyvärr hålla med om.
Citera
2014-06-24, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Detta måste jag tyvärr hålla med om.
Fast om varje land resonerar så, så kan ju befrielsekampen inte föras någonstans. Eller? Sverige kan givetvis inte vara ensamma om en nationalistisk renässans för att denna ska hålla, men att mena att det inte är någon mening att kämpa för ett svenskt Sverige eftersom judenhetens inflytande är globalt, ja det är ju bara fånigt och defaitistiskt och känns dessutom som en typisk judegrej att köra med i precis varje land för att inte få något motstånd någonstans.

Nu är det så att vi råkar vara svenskar och att Sverige är en del av den vita världen, som judarna har i sitt grepp, att då inte fokusera på Sverige och våra förhållanden - som svenskar, känns ju rätt så vansinnigt.

Alla kan ju inte sitta ute i en stuga i skogen som Varg Vikernes och skriva manifest.

Citat:

Jag är aktiv en antijudisk organisation.

Ok. Så om vi driver juden ur Sverige så blir allt frid och fröjd? Självklart inte juden ska ut ur västvärlden.
Då får jag högaktningen lyckönska dig med detta spännande projekt.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-06-24 kl. 20:46.
Citera
2014-06-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Fast om varje land resonerar så, så kan ju befrielsekampen inte föras någonstans. Eller? Sverige kan givetvis inte vara ensamma om en nationalistisk renässans för att denna ska hålla, men att mena att det inte är någon mening att kämpa för ett svenskt Sverige eftersom judenhetens inflytande är globalt, ja det är ju bara fånigt och defaitistiskt och känns dessutom som en typisk judegrej att köra med i precis varje land för att inte få något motstånd någonstans.

Nu är det så att vi råkar vara svenskar och att Sverige är en del av den vita världen, som judarna har i sitt grepp, att då inte fokusera på Sverige och våra förhållanden - som svenskar, känns ju rätt så vansinnigt.

Alla kan ju inte sitta ute i en stuga i skogen som Varg Vikernes och skriva manifest.

Då får jag högaktningen lyckönska dig med detta spännande projekt.

Jag tror att en nationalistisk rörelse lätt blir vi/dom och inskränkt på så sätt att man inte vill samarbeta med någon annan än den lilla nationalistiska rörelsen. Sionisterna har en global organisation så jag tror att de som vill arbeta för att få bukt på deras inflytande i lilla sverige också måste ha en global organisation där medlemmarna är enade och inte kämpar emot varandra.
Citera
2014-06-25, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Jag tror att en nationalistisk rörelse lätt blir vi/dom och inskränkt på så sätt att man inte vill samarbeta med någon annan än den lilla nationalistiska rörelsen.
Jo, vi är ju nationalister som kämpar för vår ras och vårt folks överlevnad. Hade en sådan rörelse inte präglat av "vi och dom"-tänk så hade det ju varit ganska underligt. Eller hur menar du? Vilka är det vi inte kan tänkas samarbeta med och varför?

Citat:
Sionisterna har en global organisation så jag tror att de som vill arbeta för att få bukt på deras inflytande i lilla sverige också måste ha en global organisation där medlemmarna är enade och inte kämpar emot varandra.
Beskriv gärna denna globala organisation lite mer ingående, hur den skulle vara uppbyggd, fungera och varför den skulle få något inflytande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in