Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-24, 11:09
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Så här ser då de "icke-vita" separatisterna ut som inte vill ingå i det judestyrda Ukraina:

http://rt.com/news/167932-ceasefire-east-ukraine-agree/

I mina ögon ser de ut som slaver men det kanske är annorlunda genom ett kikarsikte.
Micke skillt sitter o skjuter på ariiiiska brödrafolken haha, fascister som dödar fascister, självsanering? Man kan skratta högt för mindre. Vi andra kan bara tacka o ta emot.
Citera
2014-06-24, 11:19
Medlem
Tills det presenteras några bevis, i haag får man väl gissa, på att Skillt faktiskt lyfter ett finger för annat än att skriva fyndiga twitter eller fylla på kaffet är jag skeptisk.

Posera med lånad bössa är en sak, att skjuta annat än civila i ryggen är annat.

Men är det så att lille Micke faktiskt röjer i Ukraina tvivlar jag på att han är dum nog att synas allt för mkt de närmaste 20 åren. Folkrättsbrott ger kännbara straff även för ZOG-frivilliga som Skillt.

Stämmer hälften vad han säger och ryktena att han har en förkärlek för att smälla civila så kan vi ju utan tvekan räkna med livsstid i belöning för Skillt
Citera
2014-06-24, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Vad driver dig att frivilligt delta i nåt som mer eller mindre liknar ett inbördeskrig i ett främmande land?
Att försvara sig och de sina kan jag förstå, men att resa till en konflikt på det viset? Luktar lite psykopat, eller i alla fall rejält osunt. Att döda människor för, ja varför?

Ska du ha ett ärligare svar än dravlet Skillt spotta ur sig får du titta på hans levnadssituation.
Han är en ensam, medelålders man, ingen möjlighet till kneg och tom de mest hjärntvättade nassebrudarna lämnade honom.

Det krävs ingen psykolog för att förstå att Skillt medvetet eller undermedvetet drog till Ukraina för suicide by ryss. Sedan verkar det som han fått blodad tand för att skjuta civila och funnit gemenskap med de andra utstötta männen i högre sektorn.

Givetvis förstår Skillt att han aldrig säkert kommer kunna återvända till Sverige, men det skiter han kanske i. Bli martyr för rörelsen kanske gör att han äntligen blir någon folk tar hänsyn till. Och det är kanske värt livstid i isolering
Citera
2014-06-24, 12:16
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Ska du ha ett ärligare svar än dravlet Skillt spotta ur sig får du titta på hans levnadssituation.
Han är en ensam, medelålders man, ingen möjlighet till kneg och tom de mest hjärntvättade nassebrudarna lämnade honom.

Det krävs ingen psykolog för att förstå att Skillt medvetet eller undermedvetet drog till Ukraina för suicide by ryss. Sedan verkar det som han fått blodad tand för att skjuta civila och funnit gemenskap med de andra utstötta männen i högre sektorn.

Givetvis förstår Skillt att han aldrig säkert kommer kunna återvända till Sverige, men det skiter han kanske i. Bli martyr för rörelsen kanske gör att han äntligen blir någon folk tar hänsyn till. Och det är kanske värt livstid i isolering

Ja o även om kanske inte sverige åtalar så kan haag göra det. Fast folk har åtalats o dömts för krigsbrott i sverige med. Arklöv, rwandamördaren och för nåt är sen en serb som först dömdes till livstid i tingsrätt men frigavs i hovrätt.

Nu är situationen väldigt oklar. Men micke har också förlorat chansen att bli martyr eftersom nassarna nu börjat vända svoboda o högra sektorn ryggen. Svp har förvisso andra kriminella och mordförsöksmisstänkta i partiet men en tydlig krigsbrottsling kanske ger lite väl dålig pr? Väldigt hundlikt och fegt att skjuta på civila på gatan där. Tänk bara när ryssen eller tjetniks får tag i skillt, då blir det ingen haag rättegång direkt.

Ryssarna har ju sett Skillt skjuta civila säger dom, det fanns civila offer från en sniper attack läste jag på samma plats micke är i en video o pangar med sniper. 1 plus 1 liksom.
Citera
2014-06-24, 13:43
Bannlyst
Citat:
Du vet ju lika väl som jag att Skillt både hade ett hyfsat välbetalt jobb och ett ganska trevligt boende innan han drog ner till Ukraina. Vad är vitsen med att ständigt ljuga och fabulera? Det är extremt störande och irriterande och du borde stängas av för dina ständiga lögner.
Citera
2014-06-24, 13:48
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Du vet ju lika väl som jag att Skillt både hade ett hyfsat välbetalt jobb och ett ganska trevligt boende innan han drog ner till Ukraina. Vad är vitsen med att ständigt ljuga och fabulera? Det är extremt störande och irriterande och du borde stängas av för dina ständiga lögner.

Boendet sa han ju dock själv att han inte hade råd att ha kvar själv efter han och den där SvP-tjejen separerade.
Helt omöjligt att det har haft viss inverkan att han var nybliven singel (och kanske kände sig lite onyttig då han inte fått nån egentlig post i SvP).
Citera
2014-06-24, 16:36
Medlem
Citat:
https://storify.com/chillbabs/diskussion-med-svensk-ukrainasoldat-p-twitter-vill

kommer Skillt välkomnas tillbaka till SvP nu när det verkar som att han förser människor med narkotika, själv missbrukar och tydligen har en dragning åt pedofili (ironiskt med tanke på stoppa pedofilerna, men ingen rök utan eld antar jag)?
Jag har ingen egentlig uppfattning eller åsikt om vederbörande Skillt, men det där kan knappast på något sätt räknas som en credible source. Seriös fakta, annars är det bara obefogad ryktesspridning och smutskastning. Skärpning.
Citera
2014-06-24, 16:40
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
https://storify.com/chillbabs/diskussion-med-svensk-ukrainasoldat-p-twitter-vill

kommer Skillt välkomnas tillbaka till SvP nu när det verkar som att han förser människor med narkotika, själv missbrukar och tydligen har en dragning åt pedofili (ironiskt med tanke på stoppa pedofilerna, men ingen rök utan eld antar jag)?
Påminner om den där borderlinetjejen som brukade dyka upp här i tråden ibland. Verkar som att Skillt har obehagliga stalkers.
Citera
2014-06-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Läste igenom den där tjejens tweets och hon verkar inte vara riktigt stabil i skallen om vi säger så. Den här typen av ryktesspridning och skitsnackande om Skillt hör inte hemma här, inte minst med tanke på att han inte längre är medlem i SvP. Det vore önskvärt om moderatorerna städade denna tråden från ren skit lite oftare.

Man kan ju också ifrågasätta om man är helt labil när man åker och blir prickskytt i främmande lands armé.

Men du har rätt, diskussioner om skillt hör ju egentligen inte hemma här, frågan är var de hör hemma. För uppenbarligen verkar flera vilja diskutera både hans person, hans handlingar och hans politiska gärningar.
I skvallerforumet är dessvärre inte en tråd om honom välkommen.

Just när det gäller frågan om han kan beviljas medlemskap eller kan få aktivera sig i SvP igen är dock en fråga som känns relevant för den här tråden.
Nu kom han väl till SvP mer som Södermans "bagage" än som en resurs partiet ville ha antar jag. Men det är en intressant fråga. Ska SvP ta emot personer som strider för främmande nationer som medlemmar, ska partiet ha medlemmar som är dömda för upprepade våldsbrott, personer som inte verkar tveka på att hota om, eller använda, våld för "rörelsens" skull?
Citera
2014-06-24, 17:11
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Man kan ju också ifrågasätta om man är helt labil när man åker och blir prickskytt i främmande lands armé.

Men du har rätt, diskussioner om skillt hör ju egentligen inte hemma här, frågan är var de hör hemma. För uppenbarligen verkar flera vilja diskutera både hans person, hans handlingar och hans politiska gärningar.
I skvallerforumet är dessvärre inte en tråd om honom välkommen.

Just när det gäller frågan om han kan beviljas medlemskap eller kan få aktivera sig i SvP igen är dock en fråga som känns relevant för den här tråden.
Nu kom han väl till SvP mer som Södermans "bagage" än som en resurs partiet ville ha antar jag. Men det är en intressant fråga. Ska SvP ta emot personer som strider för främmande nationer som medlemmar, ska partiet ha medlemmar som är dömda för upprepade våldsbrott, personer som inte verkar tveka på att hota om, eller använda, våld för "rörelsens" skull?

Skillt är väl knappast dömd för upprepade våldsbrott? Nåväl, dina frågor kan med fördel ställas till partistyrelsen, här lär du inte få något definitivt svar.
Citera
2014-06-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Skillt är väl knappast dömd för upprepade våldsbrott? Nåväl, dina frågor kan med fördel ställas till partistyrelsen, här lär du inte få något definitivt svar.

Det beror väl på hur man definierar våldsbrott kanske. Och allt handlar ju faktiskt inte om just Skillt.

Men ditt svar är i övrigt extremt korkat. Jag har diskuterar SvP i en tråd på ett oberoende diskussionsforum, det borde vara högst normalt att då ställa frågor om partiet i tråden. Att då svara med "kontakta partiet direkt" är ju inte så hjälpsamt, eller hur? Du vet lik väl som jag att man inte skulle få ett direkt svar som anonym om man ställer en fråga av den naturen till ett parti.
Citera
2014-06-24, 17:22
Medlem
stolens avatar
Hur är läget för SvP i vackra Östergötland? Jonas var ju lite av en profil i länet förr..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in