Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-23, 23:18
Medlem
TheBurdens avatar
Håkan Holmberg rasar mot yttrandefrihet för SvP:
Citat:
Liberalen Håkan Holmberg rasar i dag över att Svenskarnas parti tillåts hålla möte i Almedalen. Med fantasifulla argument oroar han sig för att SvP ska bruka våld och hota publik.
https://www.realisten.se/2014/06/16/hakan-holmberg-rasar-mot-yttrandefrihet-for-svp/
Citera
2014-06-23, 23:20
Medlem
Jag borde äta upp det jag tidigare sa om SvP och flashback. Såg precis en SvP-annons i bilar.
Citera
2014-06-23, 23:21
Medlem
biramannens avatar
Jag gläds över att Svenskarnas Parti äntligen vaknat upp lite kring situationen i Ukraina, även om det såklart inte är svart eller vitt.
Vad jag inte är lika glad över är den mindre spricka som uppstått i den nationella rörelsen (hej Expo, jag vet ni läser detta). Att bara läsa det som skrivs på Flashback bidrar till polariseringen mellan oliktänkande nationalister.

Sen att puckot Mikael Skillt springer oligarkjudarnas ärenden är en annan femma.
Citera
2014-06-23, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Ja, som sagt, det finns ju inga andra lösningar som inte innehåller folkmord. Så det har du ju såklart rätt i. Samtidigt har ju judarna visat att de gång på gång nästlar sig in i länder och samhällen som de en gång blivit utkastade ur, så frågan är ju inte helt okomplicerad.

Om alla judar skickas hem till Israel och deras direkta inflytande över Väst försvinner, så måste man ju på något sätt garantera att de inte gör nya försök att ta över och förgöra världen. Det måste ju i så fall drivas en väldigt väldigt hård och antijudisk politik för att undvika att den judiska kontrollen återuppstår, eller hur tänker du där?

Varken jag, du eller SvP kan ju påverka detta så mycket, absolut inte i dagsläget, men det är ju ändå intressant att diskutera. Hur evig är egentligen den evige juden?

Det är helt klart sant att judarna genom historien har visat att de är ofantligt skickliga på att infiltrera och förstöra hälsosamma samhällen inifrån. Samtidigt så har jag svårt att se vad mer man kan göra än att isolera dem i Israel och försöka sprida och upprätthålla kunskapen bland oss själva om hur judarna agerar för att förhindra att de försöker göra samma sak i framtiden. Under en stor del av judarna historia så har judarna levt utspridda i diasporan vilket kan ha gjort det lättare för dem att infiltrera och förstöra samhällen inifrån och man kan kanske hoppas att när judarna är förvisade till sin egen stat så kommer de att vara mindre benägna/mer oförmögna att sprida sitt gift här. Något annat att göra finns det nog tyvärr inte såvida man inte förespråkar folkmord, vilket inte är en rimlig strategi i vilket fall som helst i något scenario.

Israel har ju också sin beskärda del problem och ett framtida Israel som inte stöds av USA kommer ha det betydligt tuffare i ett land där det finns massvis av araber på Israeliskt territorium som förökar sig snabbare än alla judiska grupper bortsett från de ortodoxa. Samtidigt så förökar sig ultra-ortodoxa judar betydligt snabbare än vad mer liberala judar gör i Israel och det är inte otroligt att anta att det är den senare typen som är det största hotet mot oss. Ett framtida Israel behöver alltså inte nödvändigtvis vara ett hot utan kan mycket väl ha mer än sin beskärda del att bekymra sig om.
Citera
2014-06-24, 00:21
Medlem
TheBurdens avatar
Nordisk Vision 2014:
http://youtu.be/8PjP7wAzkm4

Veckans motgift - Sommarspecial från Nordisk Vision på Öland:
https://www.motgift.nu/2014/06/19-sommarspecial-fran-nordisk-vision-pa-oland/
Citera
2014-06-24, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Rent folkligt, så har du helt rätt, nu har jag iof inte rest runt så hiskiligt mycket. Men vad gäller seperatister så har de sökt sig till diverse grupper, det 30-tal vi gripit hittills har varit få ukrainare som jag skulle kalla vita.

Nu har vi vapenvila, så jag har kan ta det lugnt i datorrummet. Normalt sett så arbetar vi i skift dygnet runt. En del uppdrag är farliga andra är lite mindre farliga sedan har vi de regelrätta striderna de kan vara lite otäcka Personligen gillar jag de uppdragen då man arbetar i mindre grupper med att gripa seperatister i deras hem.

/Micke
Vad är det du gillar med det? Är det inte lite osympatiskt att ge sig på folk i deras bostäder? Är separatisterna som grips beväpnade eller griper ni även icke-militanta separatister?
Citera
2014-06-24, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Vad är det du gillar med det? Är det inte lite osympatiskt att ge sig på folk i deras bostäder? Är separatisterna som grips beväpnade eller griper ni även icke-militanta separatister?

Ja det låter verkligen som något ZOG skulle göra mot nationalister. Det är även klassiskt bolsjevikiskt att slå till mot enskilda i deras hem.
Citera
2014-06-24, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
En del uppdrag är farliga andra är lite mindre farliga sedan har vi de regelrätta striderna de kan vara lite otäcka Personligen gillar jag de uppdragen då man arbetar i mindre grupper med att gripa seperatister i deras hem.

Jag hade kunnat förstå om du tyckte det var spännande och intressant att vara i strid. Men det tycker du är otäckt. Däremot njuter du av att rusa in i intet ont anande människors hem och bunta ihop dem när de är försvarslösa.

Fräscht.
Citera
2014-06-24, 09:59
Medlem
Jag förstår inte heller vitsen med att åka till ett annat land och skjuta folk. Dessutom göra det i samarbete med Judar.

Ryssarna är ju mer nationalistiska än nuvarande ukrainaregim. Dessutom är ju ryssarna emot ZOG. De verkar inte tillåta sionisterna att bara komma in i landet och ta över maktpositioner, stifta lagar och bestämma och "sprida demokrati".

Dessutom så verkar det ju ganska farligt att vara i krig. En kula från en krypskytt är allt som behövs och jag tror inte man kan säkerställa sig från ett sådant öde som soldat. Om man då dör eller skadas svårt måste väl ändå tankar fara genom ens huvud. Varför gjorde jag detta. Vad gjorde jag av mitt liv.

En nationell revolution i Sverige involverande Judar tror jag lika mycket på som USA ZOG dvs inte alls. Judarna söndrar ju andra nationer i första hand för att på så sätt sprida sin sionism.
Citera
2014-06-24, 10:10
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Obeväpnade seperatister har aldrig varit ett mål för vår bataljon iaf, hur de andra bataljonerna agerar vet jag inte.

Att bege sig långt in i fiendeland är en upplevelse som vida överstiger öppen strid. Mariupol var högintensiv strid under 3-4 timmar sedan lågintensiv strid i ca: 2 timmar, men att besöka Slaviansk på morgonen är vida överlägset den känslan när man smyger omkring bland fiender.

/Micke
Citera
2014-06-24, 10:14
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppeharald
Jag hade kunnat förstå om du tyckte det var spännande och intressant att vara i strid. Men det tycker du är otäckt. Däremot njuter du av att rusa in i intet ont anande människors hem och bunta ihop dem när de är försvarslösa.

Fräscht.
Det är nog ingen som inte tycker det är otäckt att bli beskjuten av tunga kulsprutor eller att framrycka mot belägrade hus där ett tiotal människor ger samtidigt eldöppnande med 7.62. Och om du tror att seperatisterna är försvarslösa i sina baracker är du mer än lovligt korkad (ursäkta uttrycket). Snabb fråga bara, hur många militärbaser har du sett som är obevakade?

/Micke
Citera
2014-06-24, 10:22
Medlem
felias avatar
Så här ser då de "icke-vita" separatisterna ut som inte vill ingå i det judestyrda Ukraina:

http://rt.com/news/167932-ceasefire-east-ukraine-agree/

I mina ögon ser de ut som slaver men det kanske är annorlunda genom ett kikarsikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in