Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-23, 19:28
Bannlyst
https://www.svenskarnasparti.se/2014/06/23/uteslutning-av-medlem-3/

Citat:
Uteslutning av medlem
Under söndagen den 22 juni framkom det uppgifter till Svenskarnas parti om att en person som varit öppen med att ha varit medlem i partiet blivit dömd för våldtäkt under 2010.
Uppgifterna undersöktes vidare och domen mot personen i fråga kunde bekräftas. Under måndagen kontaktades den berörda personen och meddelades om omedelbar uteslutning från Svenskarnas parti.
Svenskarnas parti har ett öppet medlemskap och som för andra partier finns inte möjlighet att göra bakgrundskontroll av alla som söker medlemskap. De som väljer att ställa upp som företrädare för partiet i allmänna val får däremot underteckna en vandelsförsäkran. I andra fall, likt det nyss uppdagade, kan partiet agera först när det nås av uppgifterna.
Citera
2014-06-23, 19:42
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Varför annonserar inte SvP i alla forum på flashback? Ni har ju nästan 1 mille att ta av. Iofs så ska nog inte allt läggas på FB. Men hur ser er reklamkampanj ut?

Jag kan inte tala för SvP gällande det här, men faktum är att annonser på internet ger väldigt lite. Det finns ett fenomen som kallas "Banner blindness", där folk totalignorerar banners och alla områden på en hemsida som de uppfattar som banners.

För att inte tala om AdBlock eller liknande, vilket är mycket vanligt idag.
Citera
2014-06-23, 20:06
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Stefan Jacobssons tal som inleder Almedalsveckan kommer att sändas live.
https://www.realisten.se/2014/06/23/realisten-se-direktsander-stefan-jacobssons-tal-i-almedalen/

Fulmedia kommer med all sannolikhet bevaka SvP intensivt i Almedalen, men censurera och sluta sända när de håller tal, precis som i Jönköping och på andra ställen där partiet har manifesterat. Där har man istället bara filmat för att få se oroligheter, och slutat när partiet ska föra fram sin politik.
Fast så gör media med alla våldsamma och extremistiska grupper. Inte fan sänder media tal av rf ledarna på demonstrationer dom e med i.
Citera
2014-06-23, 20:12
Medlem
420anonyms avatar
Jag har läst att SD är sionister, vad tycker ni som stödjer SvP om detta, stämmer det?

Är även SvP sionister?
Citera
2014-06-23, 20:14
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling
Hej Skillt. Hur har svp reagerat på anklagelserna mot dig att du ska ha deltagit i mord på civila? Ryssarna säger sig känna igen dig när du prickskjuter på människor. Finns det en spricka mellan dig o svp? Deltog du i odessa slakterna?
många tänker att svp kanske inte vill ha en ny arklöv historia som med nsf?
Återigen en icke-fråga eftersom det aldrig inträffat. Men jag har deltagit i strider med beväpnade kombatanter, något som är fullt lagligt och helt enligt regelboken vid krig.

/Micke
Citera
2014-06-23, 20:18
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Återigen en icke-fråga eftersom det aldrig inträffat. Men jag har deltagit i strider med beväpnade kombatanter, något som är fullt lagligt och helt enligt regelboken vid krig.

/Micke

Vad driver dig att frivilligt delta i nåt som mer eller mindre liknar ett inbördeskrig i ett främmande land?
Att försvara sig och de sina kan jag förstå, men att resa till en konflikt på det viset? Luktar lite psykopat, eller i alla fall rejält osunt. Att döda människor för, ja varför?
Citera
2014-06-23, 20:24
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Vad driver dig att frivilligt delta i nåt som mer eller mindre liknar ett inbördeskrig i ett främmande land?
Att försvara sig och de sina kan jag förstå, men att resa till en konflikt på det viset? Luktar lite psykopat, eller i alla fall rejält osunt. Att döda människor för, ja varför?
För att jag ogillar vad jag ser, en massa armenier, tjetjenier, uzbekistanier och annat skräp anfaller vita människor i Ukraina. Ja, en mycket stor del av seperatisterna är icke-vita, trots att Langéen med andra nötter gärna vill ha det till en vit folkresning Sen är det aldrig fel att få den träning ett regelrätt krig ger, för den som tror att Sverige kommer vara fredligt under resten av vår livstid kommer bli gruvligt besviken.

/Micke
Citera
2014-06-23, 20:28
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
För att jag ogillar vad jag ser, en massa armenier, tjetjenier, uzbekistanier och annat skräp anfaller vita människor i Ukraina. Ja, en mycket stor del av seperatisterna är icke-vita, trots att Langéen med andra nötter gärna vill ha det till en vit folkresning Sen är det aldrig fel att få den träning ett regelrätt krig ger, för den som tror att Sverige kommer vara fredligt under resten av vår livstid kommer bli gruvligt besviken.

/Micke

Det finns ju andra konflikter, vad fick dig att välja just denna?
Eller just ja, du hade planerat att bli legosoldat i syrien för några år sen, så det kanske är viktigare att skjuta blattar än vilka man strider för?

Du ser det alltså som träning inför saker du ska göra i sverige sen?
Liiite arklöv-varning kanske.
Citera
2014-06-23, 20:37
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Det finns ju andra konflikter, vad fick dig att välja just denna?
Eller just ja, du hade planerat att bli legosoldat i syrien för några år sen, så det kanske är viktigare att skjuta blattar än vilka man strider för?

Du ser det alltså som träning inför saker du ska göra i sverige sen?
Liiite arklöv-varning kanske.
Snarare realist, jag har inte för avsikt att stå med byxorna nere när väl luftslottet Sverige faller samman och otrevligheterna tar vid.

/Micke
Citera
2014-06-23, 20:44
Medlem
Citat:

Bra att det beskedet kom snabbt och tveklöst!
Citera
2014-06-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Varför annonserar inte SvP i alla forum på flashback? Ni har ju nästan 1 mille att ta av. Iofs så ska nog inte allt läggas på FB. Men hur ser er reklamkampanj ut?

De har väl redan annonser i alla politikforum tror jag mig ha lagt märke till. Kanske finns det även annonser i fler forum?

Det största problemet med deras annonskampanj här på Flashbakc är inte omfånget utan de lama och urvattnade budskapen i annonserna. Det SvP vinner väljare på är bara en endaste sak och det är att de är radikalare än SD när det gäller invandring. Annonserna borde handla om det.

"Trött på SD:s liberalisering? Rösta SvP i höst."

"Rösta på ett parti som vill stoppa invandringen på riktigt. Välj SvP!"

"Tycker du att somalier hör hemma i Somalia? Rösta på SvP!"

"Skicka hem utomeuropeiska invandrare!"

Nåt i den stilen borde det vara.
Citera
2014-06-23, 21:01
Medlem
Citat:

Citat:
Uteslutning av medlem
Under söndagen den 22 juni framkom det uppgifter till Svenskarnas parti om att en person som varit öppen med att ha varit medlem i partiet blivit dömd för våldtäkt under 2010.
Uppgifterna undersöktes vidare och domen mot personen i fråga kunde bekräftas. Under måndagen kontaktades den berörda personen och meddelades om omedelbar uteslutning från Svenskarnas parti.

Varför utseluts inte folk som propagerar för NWO och CIA-iscensatta statskupper? Det är ju trots allt något som är mycket farligare och gör större skada, något som är allvarligare än enskilda våldtäkter eller mord. Varför utesluts inte personer som öppet skryter om grov opolitisk brottslighet de har ägnat sig åt? Varför utesluts inte personer som aktivt kämpar för NWO och mot NWO:s fiender?! Att ha våldtäktsmän, rånare m.m. i partiet är ju såklart inte bra men det är mindre allvarligt än att ha NWO-propagandister och ZOG-krigare i partiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in