Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-23, 14:02
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det är ingen som tvingat mig till någonting, utan beslutet kom efter att tre svenska journalister kontaktat mig för en intervju angående Ukraina. Inom en snar framtid går SvP till val och behöver därför all fokus på sitt egna arbete inte på vad jag gör i Ukraina, därav min utannonsering. Sen om media tar hänsyn till det är en annan femma.

/Micke

Har du aktivt gått ur partiet? Sagt upp ditt medlemskap.
Eller ljög du alltså i februari när du skrev på twitter att du hade förnyat ditt medlemskap, eller har SvP kvartalsvisa inbetalningar för medlemskap?
Citera
2014-06-23, 14:14
Medlem
sdxs avatar
Dan Eriksson klargör och reviderar nu sina egna tidigare uttalanden om situationen i Ukraina.

Citat:
Är Svoboda och Högersektorn fortfarande värda mitt stöd? De senaste fyra månadernas utveckling tyder tyvärr inte på det.

https://www.motgift.nu/2014/06/ukraina-fyra-manader-efter-maidan/
Citera
2014-06-23, 14:50
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
micke vad är ditt smeknamn bland stridskamraterna, jag gissar på vikingi eller svedski
швед översatt till svensken, mina närmaste vänner säger givetvis mike.

/Micke
Citera
2014-06-23, 14:51
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Har du aktivt gått ur partiet? Sagt upp ditt medlemskap.
Eller ljög du alltså i februari när du skrev på twitter att du hade förnyat ditt medlemskap, eller har SvP kvartalsvisa inbetalningar för medlemskap?
Nä, jag bad Rebecka betala in min medlemsavgift, men det föll mellan stolarna.

/Micke
Citera
2014-06-23, 14:56
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jo, givetvis kommer en massa riktiga nationalister på flashback att ändra sig nu och vilja gå med i ett parti som ser det som en "icke-fråga" att medlemmar slåss i judiska förband som mördar civila på löpande band i ett krig mot ZOG:s främsta fiende. Framförallt nu när de vet att partiet varken uteslutit eller ens bett medlemmen lämna utan att det skett helt på medlemmens egna initiativ.

Varför gick du ens ut med informationen att du inte längre var medlem om den informationen inte har något med partiets policy att göra?
Jaja... Iväg och lek med dig nu internetkrigarn Den där piken var inte ens riktad till dig, då du är ärketypen av de små löss som bara kommer sitta och häcka på anonyma forum och skulle inte lyfta häcken från datorn även om din familj var i uppenbar fara.

Varför jag gick ut med informationen finns tydligt och klart skrivet här på forumet

/Micke
Citera
2014-06-23, 15:10
Medlem
Varför annonserar inte SvP i alla forum på flashback? Ni har ju nästan 1 mille att ta av. Iofs så ska nog inte allt läggas på FB. Men hur ser er reklamkampanj ut?
Citera
2014-06-23, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Varför annonserar inte SvP i alla forum på flashback? Ni har ju nästan 1 mille att ta av. Iofs så ska nog inte allt läggas på FB. Men hur ser er reklamkampanj ut?
Jag är inte insatt - men vad kostar det att annonsera på Flashback? Som redan diskuterat finns det för- och nackdelar med att annonsera på Flashback. En nackdel är ju exempelvis att Flashback har visat sig öppet fientliga mot Svenskarnas parti och särbehandlar trådar om partiet negativt.

Fördelen däremot är såklart att SvP verkar tillåtas att annonsera här men också att Flashback är landets största politiska diskussionsforum och att annonserna når ut till väldigt många människor.

Jag misstänker att SvP kan komma att annonsera på Flashback mer framför riksdagsvalet, men det är bara en gissning och jag har ingen aning i vilken omfattning detta kommer ske.
Citera
2014-06-23, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Det är våldet som ska kriminaliseras, inte symbolerna.
Fast nu är det ju Aftonbladet och deras allierade som är de som står för våldet. Det "goda våldet" som riktas mot politiska dissidenter och nationalister. Lindberg skulle var själv inte erkänna att han njuter när svenska dissidenter blir trakasserade, hotade och misshandlade, men hans hetsande och dehumaniserande artiklar om svensk nationalism och svenska nationalister bidrar likaväl till detta.

När han vecka efter vecka beskriver nationalister som illasinnade och hatiska demoner, som hatar och vill döda kvinnor, handikappade och främlingar, ja, då är det klart att de mer svagsinta nyttiga idioterna lyssnar på hans budskap och faktiskt skrider till verket.

Det är ju som i Rwanda 1994 och de radiopratare som basunerade ut att tutsierna (väl?) var ohyra och parasiter som måste bekämpas. Dessa deltog ju säkert inte själva i machete-slakterierna, men de sporrade ju i allra högsta grad mer svagbegåvade individer till att "agera".
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-06-23 kl. 15:27.
Citera
2014-06-23, 15:24
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Jag är inte insatt - men vad kostar det att annonsera på Flashback? Som redan diskuterat finns det för- och nackdelar med att annonsera på Flashback. En nackdel är ju exempelvis att Flashback har visat sig öppet fientliga mot Svenskarnas parti och särbehandlar trådar om partiet negativt.

Fördelen däremot är såklart att SvP verkar tillåtas att annonsera här men också att Flashback är landets största politiska diskussionsforum och att annonserna når ut till väldigt många människor.

Jag misstänker att SvP kan komma att annonsera på Flashback mer framför riksdagsvalet, men det är bara en gissning och jag har ingen aning i vilken omfattning detta kommer ske.

På vilket vis har flashback varit öppet fientliga mot SvP?
Jag skulle snarare säga tvärtom. Ledande företrädare för partiet har tillåtits skapa trådar som i regel skulle ha kastas för brott mot 1.01 om det hade handlat om andra organisationer/företag/partier.
Något som antagligen är effektivare än att köpa reklam, och definitivt billigare.
Citera
2014-06-23, 15:25
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Varför jag gick ut med informationen finns tydligt och klart skrivet här på forumet
För att SvP ska kunna inrikta sig på valrörelsen? Det var ju ädelt av dig att tänka så på partiet. Kritiken mot partiet för att de tillåtit sjuka och ointelligenta galningar som du att göra vad de vill i partiets namn avhjälps däremot inte av att du samtidigt berättar att partiet inte har haft några som helst synpunkter på ditt beteende.
Citera
2014-06-23, 15:39
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Vi har inte ens diskuterat detta, det är en icke-fråga för alla utom en liten klick flashback-mongon som aldrig gjort något vettigt och förmodligen aldrig kommer att göra något vettigt. Men nu när jag inte förnyat mitt medlemskap antar jag att alla ni riktiga nationalister på Flashback kommer fylla ut leden och verkligen visa hur nationell kamp ska föras

/Micke

Hej Skillt. Hur har svp reagerat på anklagelserna mot dig att du ska ha deltagit i mord på civila? Ryssarna säger sig känna igen dig när du prickskjuter på människor. Finns det en spricka mellan dig o svp? Deltog du i odessa slakterna?
många tänker att svp kanske inte vill ha en ny arklöv historia som med nsf?
Citera
2014-06-23, 19:16
Bannlyst
Stefan Jacobssons tal som inleder Almedalsveckan kommer att sändas live.
https://www.realisten.se/2014/06/23/realisten-se-direktsander-stefan-jacobssons-tal-i-almedalen/

Fulmedia kommer med all sannolikhet bevaka SvP intensivt i Almedalen, men censurera och sluta sända när de håller tal, precis som i Jönköping och på andra ställen där partiet har manifesterat. Där har man istället bara filmat för att få se oroligheter, och slutat när partiet ska föra fram sin politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in